hai assalammualaikum




German Juara Piala Dunia 2014 - Dari sebelum sahur, masa sahur dan selepas sahur mata duk depan televisyen je sebab nak tengok siapa yang menang Piala Dunia 2014 ni. Nad layan dekat rumah jela sebab gigi tengah sakit, tak larat la nak keluar. Dari pukul 3 sampai la kul 4 separuh masa masih 0-0.. Sambung lagi masa still lagi 0-0 sampaila diberi masa tambahan barulah satu gol dapat dijaringkan oleh pasukan German pada minit 113. Akhirnya masa pun tamat dan German telah memenangi Piala Dunia 2014 dngan German 1 Argentina 0... Muka Messi ketat je takdok senyum pun..huhhuhu...

Pemain German yang menggolkan jaringan ialah Mario Gotze




Maka tamatlah Piala Dunia 2014 ni.. Tak sangka cek dapat tengok sampai habis..hahaha..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. Yeayyyy.... Chaiyyyokkk German! Akak agak dah German menang Nad :D

    ReplyDelete
  2. tahniah buat jerman.
    cayalah nad ..
    ciksu lena je .hahhaha..

    ReplyDelete
  3. Germany tak hebat. Sepanyol lagi hebat :)

    ReplyDelete
  4. tahniah2..

    ececehh mcm yui follow.hahah

    ReplyDelete
  5. yeaaahhhh.. germany juara. Memang sokong Germany dari awal lagi. Jumpa piala dunia 2018 di Russia pulak.

    ReplyDelete
  6. penat tunggu last minit baru goal pepun tahniah german hihi

    ReplyDelete
  7. Germanyyyyyyyyyyyy!

    woahhhhhhhhhhh

    sorry, ter sorak lak kat sini. heheh

    ReplyDelete
  8. cayalah nad..dapat tgok sampai habis...hehe :)

    ReplyDelete