hai assalammulaikum

Isteri Naik Hantu - Keganasan seorang isteri semakin menjadi-jadi..kehormatan terhadap suami sudah tidak diendahkan..dasyat sungguh perempuan zaman sekarang. Bilangan lelaki dera semakin meningkat..adakah isteri pernah amik taekwando atau suami dia seorang yang lemah..itu nad tak tau la..isteri sekarang makin berani kerana isteri sudah hilang rasa hormat dan tak takut kepada suami, menyebabkan isteri berani menggunakan kekerasan,..keganasan ini berlaku disebakan faktor kewangan, curang dan perselisihan faham.. Isteri boleh gunakan kekerasan apabila lelaki menunjukkan belang dia..time dia nak pukui hangpa..time ni la hangpa leh bantai dia balik..hahhaha...tu baru betuii..




Harian metro hari ini..kes bila isteri naik hantu disebabkan kewangan. Selalu kita dengar lelaki pukul isteri,kalau isteri pukul lelaki apa mau kata..dunia sekarang lelaki perempuan sama saja..

Dan tiba2 nad pun cakap dekat suami..
Isteri : meh saya g dera abang..
Suami : sayang nak dera abang..jangan main-main..
Isteri : ok dah boleh agak dan tersenyum
Suami : pikir dua tiga kali dulu nak dera mafia ni..kalau dapat laki yang selalu sebut "hey..hey kau" leh la sayang pukui..
Isteri : dah gelak besar..ahhahah

Walaupun aku ni nampak rockers nampak mulut asyik nak menang je bila cakap tapi ngan suami...ermm..terkaku..hahhaha...mafia dowhhh..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. ada juga sebab masalah tekanan nad...pressure dari pihak luar ataupun pressure dari hubby tu sendiri...muahahahaha....

    ReplyDelete
  2. Hehehe kadang2 ada sebab kenapa perempuan bertindak ganas..

    ReplyDelete
  3. betul tu lelaki ke perempuan ke sama aje skrg ni.
    bila hilang rasa hormat dan percaya mmg xda gunanya lagi..

    yg penting jaga solat dan hubungan dgn.Allah.
    Allah pasti bantu jika ada masalah.

    ReplyDelete