hai assalammualaikum




Perlawanan Akhir Piala Dunia 2014 - Seperti yang kita tau Brazil telah tewas dengan kekalahan yang tidak disangka. Brazil telah dibelasah teruk pada perlawanan separuh akhir dengan German. Manakala Belanda juga tewas dengan Argentina. Keputusan akhir menunjukkan German akan berjumpa dengan Argentina di perlawanan akhir Piala Dunia 2014. Pagi ini bersamaan hari Isnin berlangsungnya kemeriahan Piala Dunia 2014 di Stadium MaracanĂ£, Rio de Janeiro, Brazil . Siapa yang bakal membawa pulang Piala Dunia 2014 bagi kejohanan paling berprestij di dunia. Adakah Jerman atau Argentina? Yang mana satu?

Nad tak pilih mana-mana pun.hanya sekadar tengok..kihkhkh..teman en jejaka mafia tengok rancangan kegemaran dia. Tapi memang best tengok perlawanan bola sepak luar negara ni, salah satunya tengok ketangkasan mereka menendang bola. Dari jauh pun boleh masuk dalam gol. Hebat tak hebat.. Satu lagi cara diaorang mendapatkan bola daripada kawan. Hehe...tu je.. Selalu orang tengok kehenseman wajah pemain tapi nad tak pun sebab nad tak kenal sesiapa..haha..sejak tengok bola ni la baru nad cam sikit-sikt pemain dia..tu pun dengan bantuan jejaka mafia..hehhe..k la nak tengok..bye..anggaran gol 3-1.. Hahahhaa..sukati den je...
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

  1. salam nad
    Pekabr.?
    Selamat menjalankan ibadah puasa dan salam rindu dari ta.sahabat blogger.

    ReplyDelete