hai assalammualaikum


Selamat Hari Raya - Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk menulis entry di blog. Setelah sebulan kita berpuasa..hari ini kita meraikannya di bulan Aidilfitri ini. Inilah kali pertama beraya bersama suami tercinta. Dapat merasai kemeriahan Aidilfitri yang memang berbeza pada tahun ni. alhamdulillah segala persiapan raya berjalan dengan lancar.. Walaupun ada kekurangan sedikit, almaklumla pertama kali nak beraya, jadi persiapan hanya ala kadar je.

Di sini nad ingin menyusun sepuluh jari untuk memohon maaf kepada keluarga, sahabat handai, sahabat blogger yang mengenali diri ini atas segala salah silap nad, sekiranya nad ada terkasar bahasa, terbuat korang menyampah, terkata benda yang menyakitkan hati, maaf sangat-sangat dari hujung rambut sampai hujung kaki. Kita hanya insan biasa, yang mempunyai kesalahan, jadi maaf memaafi sesama kita. 

Peringatan kepada mereka yang bermain mercun, berhati-hati jangan sampai mencederakan anda. Aidilfitri ini pelbagai juadah disediakan, tapi jangan makan terlalu kenyang, kang berat badan naik dah tak keruan. Dalam kita bergembira menyambut Hari Raya Aidil Fitri beringatlah pada mereka yang serba kekurangan. Dan sama - samalah kita mendoakan kepada mangsa - mangsa pesawat MH370,  MH17,  negeri Sabah  serta juga saudara kita di Gaza Palestin.


Selamat HAri raya semua.


SHARE 7 comments

Add your comment

  1. untgla wat video..x lme lg bole jd wartawan..
    wakaka

    ReplyDelete
  2. slmt hari raya nad..mohon maaf juga..

    wah smapi bervideoo.kerlass =)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya, maaf zahir batin buat nadia & suami..

    comel je video tu... :)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum nad...selamat hari raya yer...:)

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya kak nad. ^_^ pertama kali singgah sini. ^_~

    ReplyDelete
  6. salam. selamat hari raya hee :))

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2