hai assalammualaikum

Kelab Blogger Ben Ashaari Di Dalam Akhbar - Bukan Sekadar Blogger, We Unite Together..itulah tagline kelab blogger Ben Ashaari, bermaksud, kami bukan sahaja bekerja sebagai blogger, malah kami seperti ahli keluarga, sahabat karib ketika susah dan senang. Kami sentiasa positif untuk memajukan kelab ni, dan jauhkan anasir-anasir yang tidak elok. Sebab tu segala aktiviti yang dijalankan, pasti akan meriah, happening dan havoc.

Kelab ini bukan sahaja untuk mendapat duit semata daripada blog, malah menyatukan ahli dalam kelab dengan mengadakan blogger day out atau hari keluarga. Bestnya kelab ni sebab, bukan hanya untuk blogger, malah ahli keluarga pun boleh turut serta. Nampak tak keakraban kami semua walaupun ade sesetengah tak pernah jumpa tapi selalu berborak di dalam alam maya sahaja. Bila dah berjumpa, macam dah lama kenal kan..hehee..semua boleh masuk kepala.

Baru-baru ni Kelab Blogger Ben Ashaari ada membuat hari keluarga di Hulu Langat. Nad ada cerita dekat SINI. Dan kegembiraan tersebut telah dikongsi di dalam akhbar Metro dan sinar harian.


Yang ni pulak dalam akhbar Metro. Beria mr mafia belikan untuk nad..hahaha..nak cakapla yang nad bulatkan tu, tu la nad..ahhahaa..walaupun muka secoit..hehehe..takpela..boleh gunting dan wat buku segala kenangan kan..



Dam harini..hari sabtu..keluar utusan pulak..ada gak la muka den terselit dalam tu..haha..walaupun tak sebesar mana..wehuu..syok family day ni..korang bolehla beli utusan..heheh..ni pun mr mafia yang beli utusan semata2 nak tunjuk kat nad..nad sekarang kat kampung.. sesekali muka masuk suratkhabar okla kan..hahaha

SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Tahniah KBBA... Salam Aidiladha buat Nad sekeluarga. Semoga kehidupan kita semua sentiasa diberkati Illahi... aamiin... :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah nad dapat masuk paper :)

    ReplyDelete
  3. bestnye masok surat kabar.. hihi
    tahniah2!

    ReplyDelete
  4. eheheh famous semua =) bestnyaa gathering ramai2..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2