hai assalammualaikum

Nama Anak Lisa Surihani dan Yusry Sungguh Sedap - Tadi nak like semua gambar dekat instagram. Nad ada follow lisa surihani punya instagram. Tiba-tiba ternampak satu gambar ni. Mula tak perasan, sekali baca, wah nama anak mereka dah diberitahu. Unik sungguh nama anak lisa dan yusry ni. Sedap je bila di dengar. Sebelum ni ada dibagitahu yang nama anak mereka akan diumumkan selepas 7 hari kelahirannya. 


Nama anak mereka ialah Yahaira Leanne. Macam nama orang putih ye pun, nama arab ye pun. Tak kisah la yang penting makna nama tu. Yahaira Leanne yang membawa maksud “wahai sebaik-baik kelembutan”. Cantik nama yang diberi. Sedap mendengar dan menyebutnya.

Sekali lagi diucapkan tahniah kepada Lisa Surihani dan Yusry atas kelahiran puteri mereka. Semoga Yahaira Leanne membesar dengan sihat sejahtera serta menjadi anak yang berjasa kepada kedua ibu bapanya apabila dewasa kelak. Sama-sama kita doakan.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Perghhh nama anak mereka... Nampak mewah gitteww heee

    ReplyDelete
  2. Salam..jln2 blogwalking untuk hri ni kejap ;) dr blog emas putih....selamat Hari Raya Haji...sy follower ke932 di sini ..

    http://ilovebunga89.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. Yahaira Leanne. nak panggil ape tu. hehe. sedap nama. mesti comel mcm mak dia, Lisa ^^

    ReplyDelete