hai assalammualaikum

Zeeta Energy Bosster Aura D'Hati - Haritu nad dijemput ke satu majlis di Midvalley. Ni pertama kali nad dengar pasal Zeeta Magis Aura Mawar. Sebab nad google hanya beberapa orang yang review. Rupanya Zeeta magis Aura Mawar ni dah lama di pasaran. Dah dekat 6 tahun jugakla..lama kan. Produk diaorang pun dah dikeluarkan 10 produk. Produk yang kesepuluh ni la produk baru yang dilancarkan haritu. Produk tersebut ialah Zeeta Platinum "Energy Booster Aura D'Hati ".


Ni la dia pengasa Zeeta Aura Magis Mawar, Puan Zaiti. Seorang yang peramah, suka senyum, cantik pulak tu...auchhh..Aura dia pun sampai dekat nad..hehee..Semua produk keluaran Zeeta Magis Aura Mawar ni diperbuat daripada bunga mawar dan memberi aura kepada si pemakai. Bukan sahaja cantik tau..mamapu memberi keyakinan kepada seseorang. Bab tu Puan Zeeta akan ajar sendiri kepada pengguna yang menggunakan produk beliau cara mendapatkan aura seseorang itu.



Harga RM99 (SM) / RM105 (SS) (30ml)
Majlis Pelancaran produk terbaru Zeeta Platinum "Energy Booster aura D'Hati" merupakan produk berasaskan haruman bunga mawar yang diekstrak daripada tujuh jenis bunga mawar daripada tujuh warna. Bunga mawar pun ada macam-macam jenis ok!! Setiap bunga mawar mempunyai energy yang berbeza, jadi digabungkan ke dan terhasil Zeeta Platinum "Energy Booster Aura D'Hati" bagi memberi aura dan keyakinan kepada si pemakai.

keistimewaan
- meningkatkan magnet aura diri
- mengimbangi energy booster aura dalaman diri merangkumi spritual, minda, emosi dan fizikal
- mengembalikan semnagat diri dan mencegah diri daripada energy negatif
- mempertingkatkan tahapfokus dan tumpuan dalam kerjaya,perniagaan dan pelajaran
- membina tarikan dan getaran aura kasih sayang dalam hubungan.


Zeeta Platinum "Energy Booster Aura D'hati" sesuai digunakan lelaki dan wanita dalam mempertingkatkan tenaga dalaman berupa Aura. Tau-tau jela sekarang lelaki ke, perempuan ke, mesti stress, tak kira la dekat tempat kerja, nak jumpa client atau dekat rumah. Jadi bila pakai Zeeta Platinum " Energy Booster Aura D'Hati" mungkin akan mengembalikan keyakinan kepada pemakai. Bau dia sangatla harum.

Oh nak bagitau ni, nampak je bentuknya dan cara pakainya macam perfume tapi dia bukan sejenis perfume. Zeeta Platinum ni lebih daripada perfume keranan Aura D'hati merupakan satu produk yang bukan sahaja memberikan haruman bunga mawar yang mempersona tetapi juga mempengaruhi aura seseorang. Pemakaian Zeeta Platinum "Energy Booster Aura D'Hati" membantu mengaktifkan tenaga dalaman individu seterusnya memperkembangkan aura positif dalam diri. 


Cara pemakaian
- hanya perlu dipakai pada nadi pergelangan tangan dan leher, semburan di belakang kedua-dua belah telinga dan semburan ke bahagian kiri dada ( berdekatan jantung dan hati) untuk membantu meningkatkan aura diri, mengimbangi tenaga dalaman diri merangkumi spiritual, minda, emosi dan fizikal.
- pemakaian yang konsisten mampu mencegah diri daripada aura negatif

Setiap individu mempunyai aura yang tersendiri. soalnya mereka tahu atau tidak untuk mengaktifkan aura mereka agar lebih yakin dan berani di khalayak ramai," kata Puan Zaiti Nordin, pengasas Zeeta Platinum merangkap pengarah urusan Richnine resources Sdn Bhd. Menurutnya lagi, seseorang yang mempunyai aura dan tahu memanfaatkan aura mereka akan kelihatan lebih cantik daripada mereka yang cantik. Malah, orang yang mempunyai aura tidak perlukan kecantikan, sebaliknya mereka yang cantik, tidak akan bermakna sekiranya tidak tahu memanfaatkan aura masing-masing.


Siapa suka bunga mawar, siapa penah hidu..sedap kan bau dia. Ni la antara produk daripada Zeeta Magis Aura Mawar yang semuanya daripada bunga mawar. Semua orang tahu bunga mawar satu bunga yang mempunyai haruman yang memikat. Malah ia seakan terapi diri. Dalam kajian, menunjukkan mawar mengaktifkan tenaga. Produk paling terlaris Zeeta Aura Magis Mawar ialah Serum Mawar yang telah mengjangkau Jualan 50,000 unit sebulan..fuh..hebat..


Kalau korang nak beli boleh didapati di pasar raya Yapeim seleuruh Malaysia serta ejen berdaftar.Penjualan produk Zeeta mengekalkan konsep online dan terus dari ejen untuk memelihara ketulenan produk. Korang juga boleh layari:
Facebook : ZT Zeeta
Contact : 019 660 9096



















SHARE 11 comments

Add your comment

  1. Salam Perkenalan dari saya..

    BW dari segmen EmasPutih..

    Tak pernah dengar pasal Zeeta Energy Booster Aura D'Hati ni..seriesly baca ni, first time tau..gud info..

    ReplyDelete
  2. Bagusnya...boleh mencegah dari rasa negatif...sapu je boleh tambah aura positif

    ReplyDelete
  3. nice. botol pun sweet ;)

    PG singgah blogwalking dari blog Emas Putih :)
    Salam perkenalan ya ;)

    www.mrsyatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Comelnya botol benda tu... Suka suka sukaaaaa

    ReplyDelete
  5. produk baru yer kak nad??xpnh dgq lagi...kalo pkai ni aura dari johor ke perlis dah rasa kui3

    ReplyDelete
  6. haiii....yayac singgah sini blogwalking dari BW UZU.... NO.5 - www.yayacendana.com ^_^ done follow

    ReplyDelete
  7. serum mawar tu macam menarik je..akak rasa dulu pernah baca review kat fb pasal serum mawar..akak memang suka serum yang sembur2 kat muka berbanding yang kena picit kat tangan dan sapu kat muka ni..

    ReplyDelete
  8. Salam Nad..Kak lya singgah BW sini dari BW UZU.. Jemput singgah www.akifimtiyaz.com

    ReplyDelete
  9. bru tau psl produk ni kak nad..hehe

    ReplyDelete
  10. Salam...hi semua...kalau rasa nak tau lebih lanjut atau nak order terus produk 2 zeeta ni, boleh juga ke page www.facebook.com/mawar.eza.zeeta ya...bkn saya yg jual tapi tu page isteri saya...sekadar menyokong kerana ianya mmg produk yg bagus! :)

    ReplyDelete
  11. Nice post! This is a very nice blog that I will definitively come back to more times this year! Thanks for informative post. online product reviews

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2