hai assalammualaikum

Jom Lembutkan Tumit Kaki Yang Keras dan Dapatkan Wajah Yang Berseri Di Hari Raya-  Dah masuk puasa ke empat kita menjalankan ibadah Bulan Ramadan. Ada lagi beberapa minggu kita nak sambut raya. Mungkin terlalu awal lagi nak fikir raya kan...hahhaa..cuma nak bagitau, masa raya nanti mesti korang nak nampak cantik dan anggun kan. Samalah macam nad, mesti nak nampak mommy hot gitu di hari raya nanti.


Nad nak kenalkan korang dengan dua produk ni yang korang boleh beli dekat SINI, dengan harga yang berpatutan. Kalau korang perasan kedua-dua produk ni ada nama Diomand. Hah!! itulah keistimewaannya. Pakej kau, murah je, kalau beli asing-asing mesti mahal harganya. Bila tekan tu sila terus beli, sebab memang berkesan..nad dah cuba..meh nad kenalkan produk tu.


SCHOLL VELVEL SMOOTH EXPRESS PEDI WITH DIOMAND CRYSTALS
Semalam nad ada cerita berkenaan penjagaan ketiak. Harini nad nak kenalkan satu produk utnuk penjagaan tumit kaki pulak. Kita ni bahagian sembunyi-sembunyi memang susah nak amik berat kan. Nad rasa, bab tumit ni, nad tak pernah nak amik tahu langsung..hahaa..sebab hari-hari pijak lantai, pergi sana sini. Walaupun masih muda, tapi tumit kaki dah mula merekah dan kering.
Nak pergi spa dan manjakan kaki memang tak sempat la. Dan akhirnya, Scholl keluarkan satu produk khas untuk penjagaan tumit kaki yang kita boleh buat dekat rumah sendiri.



Scholl Velvet Smooth Express Pedi Foot merupakan rawatan untuk penjagaan kaki berelektronik. Sebelum ni, nad nampak beberapa kawan nad dah cuba pakai produkni, dan best sangat, tapi bila nad tengok dekat gurdian, harga dia boleh tahan. Jadi nad simpan dulu, beli kemudian. Tapi alhamdulillah, nad dapat peluang mencuba Scholl Velvet Smooth Express Pedi Foot With Diomand ni yang berwarna pink gitu..Saiz yang besar, direka secara ergonomik dan mudah digunakan. Scholl telah memperkenalkannya inovasi terkini untuk membantu menjaga kaki anda licin dan lembut mudah.


Scholl Velvet smooth Express Pedi ni amat mudah digunakan. Ia menggunakan 4 bateri AA yang mudah didapati di mana-mana kedai. Bateri yang disediakan ni, pun tahan lama. Jadi jangan membazir..hehee..


Ok dah excited nak bersihkan tumit kaki ni, jom kita mula!!...hehee..Senang je nak buat. Korang cuma pusingkan yang berwarna kelabu tu dari tanda "O" ke tanda " I "..hah nanti hidupla dia..berpusing gitu..


Lepas tu bolehla halakan ke tumit kaki korang yang rasa kasar dan kering tu. Bestnya dapat bersihkan tumit kaki ni. Bukan main teruk lagi tumit kaki nad..hahaha..Mula-mula pakai memang geli, tapi lama-lama ok. Buat dekat kaki suami jugak, boleh pulak dia cakap macam buat simen..hahaha..kaki dah teruk sangat..Hasilnya..licin weii kaki kita..hehehhe..cantiknya raya nanti walaupun orang tak nampak kan..haahha..ade aku kisah!!..yang penting nad nak jaga penampilan tersembunyi ni. Suami tengok tau..hahaha



Scholl Velvet Smooth Express Pedi Foot disertakan dengan diomand. Kepingan diomand kecil yang terdapat pada roller memberi sentuhan unik yang mampu menanggalkan kulit kasar dan kering pada tumit kaki. Berkelip-kelip masa dia berputar, tapi jangan risau dioamnd tu takkan tertanggal dekat kaki korang dan tak boleh dijual..hehee..




Lepas korang pakai, akan terdapat sel-sel kulit mati berwarna putih akan tertanggal dekat bahagian dalam tu, jadi masa buat pedicure ni kenala lapik dengan kain supaya tak berterbangan di lantai. Caranya mudah je, korang tanggalkan roller hitam tu dengan menekan butang tepi. Lepas tu lap sahaja habuk tu dengan tisu. Dah settle. 




Scholl Velvet Smooth Express Pedi ni disediakan dengan cover head. Jadi roller head selamat dan terjaga. Hah!!..macam mana..terpesona kan..beli weii..disyorkan..boleh digunakan untuk seisi keluarga..

KINOHIMITSU COLLAGEN DRINK DIOMAND

Produk kedua pula ialah suplement kesihatan. Dibuat dengan resipi tradisional Jepun menggunakan bahan-bahan semula jadi berkumpul dari buluh yang subur flaunted hutan. Produk kesihatan Kinohimitsu dapat meningkatkan kesihatan dan kecergasan anda tanpa kesan sampingan yang berbahaya kimia. Kinohimitsu Kolagen Diamond 5300 Minuman direka khusus untuk kulit matang untuk mengembalikan kemudaan, daya tahan dan menaikkan seri wajah. Ia mengetatkan liang kulit untuk mengurangkan garis-garis halus. Tambahan, minuman kecantikan ini juga menguatkan rambut dan kuku untuk memastikan mereka kuat dan sihat. Banyknya kelebihan dia..macam ni mesti korang semua nak cuba kan. Ni nad hadiahkan dekat mak nad..hehee.


Dan yang penting, collagen drink ni tanpa bahan pengawet dan bahan kimia berbahaya, di proses di kilang yang berkelulusan GMP dan disahkan HALAL.

Kalau ikut label, bahan-bahan dia terdiri daripada air, fruktosa, kolagen 5300mg (ikan), jus epal, asid sitrik, karamel, vitamin C, jus sayuran dan buah-buahan, jus lemon, jus lichi, ekstrak biji perilla, silk protein, dan soy isoflavone.


Siapa yang harus mengambil Kinohimitsu Collagen Diamond Drink ni??Cuba semak sama ada kita dalam kategori yang perlu mengambilnya?
-Berusia 30 tahun ke atas

- Sering terdedah di bawah sinaran UV
- Sering mengembara
- Sering tidur lewat
- Bekerja syif malam
- Perokok
- Penggemar kopi
- Selalu berada dalam suasana berhawa dingin

Cara minumnya:
Goncang sebelum minum. Simpan sejuk untuk rasa yang lazat. Ambil Kinohimitsu Kolagen Diamond 5300 Minuman 1 botol sehari, sebaik-baiknya sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur. Pada masa-masa, bahan kolagen membantu menyembuhkan parut dan pembaharuan alat bantuan kulit. 

Bagi pengguna kali pertama, ambil 1 botol sehari untuk tempoh yang berturut-turut 6 hari. Untuk penyelenggaraan, ambil 1 botol setiap 2 hari
 
Hah macam mana..puas hati tak..Nak cantik tak masa raya nanti..Hah!! cepat-cepatla dapatkan dua produk Scholl Velvet Smooth Express Pedi dan Kinohimitsu Collagen Drink Diomand di SINI. Mudah je hanya klik dan taip dan barang akan dihantar di depan rumah. Jimat pun jimat. Nak cantik berseri di hari raya, jangan lupa shoping di Lazada. Banyak tawaran hebat yang disediakan sekarang. Grab jangan tak grab.Boleh guna link ini : http://ho.lazada.com.my/SHGhqS










SHARE 8 comments

Add your comment

  1. kite sering tidur lewat..boleh la kn guna kinohimitsu..hehe

    ReplyDelete
  2. Lama dah nak aim scholl velvet tu.. Huaarrgggg harga bukan kemain lagi... Sabau jela dulu menengoknya.. , bestnyaaa akk dah miliki ...

    ReplyDelete
  3. Ramai gak blogger review product ni.. Menarik.. Nanti nak gi usha2.. Hehe..
    RosmizaAli.Com

    ReplyDelete
  4. Macam best je produk SCHOLL tu..kaki memang jenis kasar & kering..boleh la cuba...

    ReplyDelete
  5. macam nk try je prdct sholl tu..

    ReplyDelete
  6. boleh try ni..tumit kaki memang kasar sangat.

    ReplyDelete
  7. bagus ni...KG pun nak try ni..tumit kaki dah macam kertas pasir aje

    ReplyDelete
  8. tertarik dgn kelebihannya tapi harganya ... kena timbang tara dulu nih .

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2