hai assalammualaikum

Appletoner.com Jual Ink Dan Toner Printer Secara Online - Printer adalah alat yang dapat kita gunakan untuk mencetak documen (tulisan, gambar dan tampilan lainnya) dari komputer ke media kertas. Bila ada printer, mudah kerja kita kan. Siapa ada printer dekat sini, tak kisahla dekat rumah atau dekat pejabat?? Masalah utama printer, mestilah ink printer kan. Bila dah banyak print kerja, mesti ink printer akan habis. Masa tu la nad akan bersusah payah nak pergi kedai printer. Kadang rasa malas nak keluar pergi kedai. Kalau boleh nak semua benda datang dekat kita. Kita cuma tunggu benda tu sampai je..hehe..


Hah!! jangan risau.. Betapa mudahnya kehidupan kita sekarang. Macam-macam benda kita boleh beli secara online. Ink printer pun ada dijual secara online. Selalunya kita nampak pakaian, perabot, kecantikan yang dijual secara online, tapi kali ni barang printer pulak. Kedai onlineyang menjual ink printer yang nad maksudkan ialah Apple Toner. Memang tersenyum la bila tau ada printer catridges yang dijual secara online.  Bila nad tengok website Apple Toner ni, kedai online ni bukan sahaja jual ink malah dia jual printer juga. Dari Office equipment printer atau untuk kegunaan rumah pun ada. Semua brand printer ada, dari printer biasa sampailah heavy user macam Xerox Machine.

Bila nad tengok bahagian ink catridges ni, banyak jenis ink catridges yang dijual. Dekat sini ada macam-macam jenis brand ada, macam HP, Canon, Brother, Dell, Samsung, Oki and even Xerox pun ada. Harga dia pun sangatla berpatutan. Ada Corporate Order untuk mendapatkan diskaun.


Bila nad tengok lagi, bahagian Toner di setiap gambar ada tulis Compatible Toner dan Original. Kalau korang nak tau, dia ada bagi information berkenaan ni di bahagian sidebar. Dekat situ korang boleh baca. Mula tak paham, lepas tanya dekat customer service, diaorang terangkan. Compatible Toner yang dihasilkan oleh syarikat-syarikat pihak ketiga dan dijual di bawah jenama yang berbeza. Selalunya compatible toner mungkin berbeza pada rupa, reka bentuk dan hasil  dengan original. Compatible toner ni plak bukan yang fake atau re-fill tapi dibuat oleh kilang untuk memenuhi keperluan brand-brand yang ada kat market.



Kalau korang rasa macam tak tau nak pilih ink printer atau toner mana yang bagus, atau nak tanya pertanyaan, korang tak perlu risau, sebab website Apple Toner ni ada support chat yang boleh bantu korang untuk jawab pertanyaan korang tu.Nad lagi suka yang ada customer services jenis chat ni, sebab dia akan jawab dengan pantas dan cepat. Masa tu nad nak pilih barang pun tak amik masa yang lama. sambil chat sambil kita tengok barang mana yang disyorkan.

Puas hati sangat dengan servis yang ditawarkan. Lagi best di Apple Toner, diaorang ada buat free delivery penghantaran dengan pembelian RM100 keatas. Selain itu,masa penghantaran pun cepat, beli harini, esok dah dapat barangnya. Tapi!! korang kena pastikan order sebelum pukul 2 petang. Untuk mereka yang tinggal di lembah klang lagi untung sebab boleh dapat pada hari yang sama jika order barang sebelum pukul 12 tengahari. Berkenaan waranti dia 365 hari bermaksud setahun.

Kalau sebelum ni, nad beli printer, ink dan toner kena pergi lowyat atau kedai komputer. Tapi sekarang semua benda kena berjimat..hehe. Dah mudah dengan adanya Apple Toner ni. Nad memang recommend habis korang beli je barang-barang printer tu dekat sini. Kepada mereka yang ada printer lagi-lagi di pejabat tu, semoga memudahkan kerja korang. Korang boleh layari :
Website: https://www.appletoner.com.my
Address: No.B-2-10, Block B, BBT One, Lebuh Batu Nilam 2, Bandar Bukit Tinggi, 41200 Klang. Selangor.
Phone: 012-362 1360 / 012-361 8182
Email: sales@appletoner.com.my
Fax: 03-3325 1579

Working Days/Hours:
Mon - Fri / 8:30AM - 6:00PM



SHARE 2 comments

Add your comment

  1. sekarang memang mudah..klik2 sahaja da dapat hehe
    nice review!

    ReplyDelete
  2. susah juga kdng2 tu nak beli printer kan. skrng mudah. pernah pi kedai nak beli tapi model dia pulak tadk. ermm mcm ni mudah je kan .

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2