hai assalammualaikum


Anak Legoland Pergi Legoland Harini - Siapa anak Legoland tu?? Siapa lagi kalau bukan Fariza..Kenapa dipanggil anak Legoland??..Nak tau jawapannya, baca entry dekat SINI. Harini 23.9.2016 genap usia dia 11 bulan. Lagi sebulan nak setahun. Kenapa tak pergi Legoland masa umur dia setahun?? Boleh sambut sekali dekat sana...Kalaulah bagus dapat bulan 10..hahaa. Apakan daya jemputan media dapat bulan 9. Jadinya kita pergi awal la sebelum umurnya setahun. Dah genap setahun kita sambut birthday Fariza dekat tempat lain erk..hehe


Pagi ni, kami sekeluarga akan bertolak ke Johor. Sempena sambutan Halloween Brick-Or-Treat Party Nights  yang diadakan di Legoland. Banyak aktiviti yang akan diadakan dekat situ. Teruja nak bawak Si Fariza masuk ke Legoland. Ni la tempat pertama dia berjalan. Kalau tak Tesco je la kau hadap ye Fariza.  Walaupun dia belum pandai berjalan, tak tau apa yang berlaku, tapi nad seronok bawa dia ke tempat macam ni. Macam-macam dia boleh nampak. Yang penting enjoy.

Antara aktiviti utama:
- Halloween Show
- Brick-or-Treat Trail: ‘Help us build the witches magic cauldron’
- Maze Activity ‘Lord Vampyres Ballroom
- LEGO Building Activities


Jom ramai-ramai pergi Legoland
SELECTED DATES    : September (16-17, 23-24, 30)   October (1, 7-8, 14-15, 21-22, 28-29)  TIME                            : 4pm – 9pm @ RM85 per entry
LOCATION                  : LEGOLAND® Malaysia Resort’s Theme Park
ACTIVITIES                : Brick or Treat Trail
LOCATION                  : LEGO® Kingdoms



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

12 comments so far,Add yours

  1. mesti seronok dia kan pergi legoland.. pernah sampai legoland masa mula-mula buka dulu je.. masa padang jarak padang terkukur.. skang mesti lagi best kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Best ek? Kite nak gi Legoland bulan 12 ni..
    Harap2 jadi kenyataan..

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  4. kemainnnn anak legoland ni hahahahah

    ReplyDelete
  5. seronoknya pi legoland.... napa tak hajak sayerrrr

    ReplyDelete
  6. Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman di seluruh dunia untuk yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: mohanmendcompany01@gmail.com
    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN
    1) Nama Penuh:
    2) Jenis Kelamin:
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan :.
    4) Tempoh Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nombor Telefon:
    8) Pendapatan Bulanan:
    9) Pekerjaan:
    ) Yang adakah anda di sini tentang kami.

    Selamat sejahtera.

    ReplyDelete


  7. Hello, Do you need a loan from The most trusted and reliable company
    in the world? if yes then contact us now for we offer loan to all
    categories of seekers be it companies or for staff usage. We offer
    loan at 3% interest rate, Contact us via email:
    mrwilliam751@gmail.com

    (1) Full Name
    (2) Full Address
    (3) Country
    (4) Age
    (5) Occupation
    (6) Tell phone number
    (7) Sex:
    (8) Loan Amount needed:
    (9) Loan Duration

    Email us at: mrwilliam751@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana keadaan huru-hara kewangan atau adakah anda memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan Kecil bagus dan perniagaan sederhana? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan anda mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman modal dari bank-bank tempatan dan institusi kewangan lain? pinjaman kami juga diinsuranskan untuk keselamatan maksimum adalah keutamaan kami, Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan yang termasuk: Perancangan Perniagaan, Perdagangan dan Pembangunan Kewangan, Hartanah dan Gadai Janji, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, pinjaman kereta, pinjaman hotel , pinjaman pelajar, pinjaman peribadi Home Refinancing pinjaman dengan kadar faedah yang rendah @ faedah 2% untuk individu, syarikat dan badan korporat. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga anda dan memiliki rumah impian anda dan juga dengan Skim Pinjaman Am. Pemohon yang berminat perlu menghubungi kami melalui e-mel: MAGRETJAMES321@GMAIL.COM

    ReplyDelete
  9. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  10. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda

    ReplyDelete
  11. Tuan Nyonya
    Terutama di seluruh dunia, Anda perlu pinjaman uang antar individu untuk mengatasi kesulitan keuangan akhirnya memecahkan kebuntuan diprovokasi oleh bank, oleh penolakan file aplikasi pinjaman Anda. Kami adalah jaringan ahli keuangan swasta mampu membuat pinjaman untuk jumlah yang Anda butuhkan dan dengan kondisi yang membuat hidup Anda lebih mudah. Kami dapat membantu Anda dalam bidang berikut:
    Keuangan *
    * Home Loan
    * Investasi Pinjaman
    * Auto Pinjaman
    * Konsolidasi hutang
    * Line of Credit
    * Kedua Mortgage
    * Akuisisi kreditan
    Anda terjebak, Bank dilarang dan Anda tidak mendapatkan manfaat dari bank atau Anda lebih baik memiliki sebuah proyek dan membutuhkan pembiayaan, kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, uang untuk berinvestasi pada bisnis. Sementara kami siap melayani anda untuk aplikasi pinjaman pribadi Anda dari € 500 sampai € 10 juta untuk masing-masing tertentu dapat membayar tingkat bunga 1,5%. Kami berada dalam posisi untuk memenuhi peminjam kami dalam waktu 12 jam sejak diterimanya permohonan mereka.
    Silahkan hubungi kami untuk lebih jelasnya;
    dangotegrouploandepartment@gmail.com
    dangotegrouploan.wordpress.com

    ReplyDelete