Bridesmaid, Tips Memilih Bridesmaid, Tips, Bridesmaid, Pengantin,

hai assalammualaikum


Hati-hati Pilih Bridesmaid -Dulu masa nad kawin memang nak sangat bridesmaid. Yela, ramai-ramai diapit dengan gadis-gadis, terutama bridemaid tu kawan kita. Tapi kawan dekat semuanya dah sibuk, kawan jauh hanya datang waktu majlis persandingan. Nak kata diaorang bridesmaid jugakla, walaupun tak macam bridesmaid pun..hhhee. semua kawan-kawan sekolah Unversiti. Universiti Utara Malaysia, itulah kampus kitaorang belajar. Diaorang semua datang dari jauh, ada dari pahang, Kelantan, dan Kuala Lumpur. Memang rancang siapa kawin akan pakai baju sama..ahaha.sweet je. Ssetengah je pakai baju sama, lain ikut awokla..hehe.. Jadi boleh katakan bridesmaid tak..ehehe.


Memilih bridesmaid bukan senang tau. Walaupun nak cari dua orang sahaja pun kadang pening, sebab nak cari yang betul-betul ada komitmen, dan bantu pengantin. Banyak bakal pengantin menghadapi masalah saat memilih bridesmaid, sebabnya kalau salah pilih bridesmaid, nanti perkahwinan jadi tak best atau orang akan lebih tengok bridemais daripada pengantin..haha. Ini yang taknak..maka memilih bridesmaid yang boleh padat dan bertanggung jawab adalah perkara yang sangat penting.

 Memilih Bridesmaid

- Dalam memilih bridesmaid kita harus memerhatikan perkara penting, iaitu sama ada para bridesmaid yang kita pilih telah mempunyai persefahaman yang diperlukan untuk memikul tanggung jawab besar agar pesta pernikahanmu berjalan lancar.
- Kalau ada saudara lagi senang, yela sebab dah kenal lama kan dan mungkin diaorang lebih memahami dan membantu anda dalam urusan perkahwinan.
- Kalau nak amik rakan, pastikan mereka berdua boleh diajak untuk bekerjasama dan padat dalam menyiapkan pernikahan korang.

Salah satu masalah bila pengapit lagi hensem atau cantik dari pengantin..hehhe. Macam yan terjadi dekat Amar baharin..ahhaha. Yela kadang, pengantin nak bridesmaid segak dan lawa, ala tapi tak perlu amik kisah, sebab tetap pandang pengantin juga kan. Tapi lucu bila peminat Amar Baharin ada yang komen pasal pengapit..hhehehhee.. Ni la yang paling dirisaukan pengantin..hahaha..



Hah!!, sila fikir masak-masak bridesmaid ye. Lagi satu hindari konflik. Ok selamat pengantin baru kepada yang nak berkahwin.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. bridesmaid mila dulu amik adik-adik sedara yang kecik2 tu.pakaikan baju semua sama lagi cumel hehe...

    ReplyDelete
  2. Ok nanti nak kahwin boleh guna tips ni. Heheh. Doakan jodoh ni cepat sikit datang, sesat kat mana entah. Hahaha!

    ReplyDelete
  3. Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman dari syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
    di dunia? jika ya maka hubungi kami sekarang untuk kami menawarkan pinjaman kepada semua
    kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan. kami menawarkan
    pinjaman pada kadar faedah 3%, Hubungi kami melalui e-mel:
    mrwilliam751@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Adakah anda memerlukan pinjaman segera kami menawarkan pinjaman di seluruh dunia untuk yang memerlukan pinjaman peluang perniagaan yang anda mempunyai yang cari adalah di sini lagi. e-mel kami di: mohanmendcompany01@gmail.com
    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN
    1) Nama Penuh:
    2) Jenis Kelamin:
    3) Jumlah Pinjaman Diperlukan :.
    4) Tempoh Pinjaman:
    5) Negara:
    6) Alamat Rumah:
    7) Nombor Telefon:
    8) Pendapatan Bulanan:
    9) Pekerjaan:
    ) Yang adakah anda di sini tentang kami.

    Selamat sejahtera.

    ReplyDelete