JUS QLABI AL EHSAN, JUS QALBI, KELEBIHAN JUS QALBI, JUS QALBI KURANGKAN KOLESTEROL, TIPS KURANGKAN KOLESTEROL, CARA KURANGKAN KOLESTEROL,

hai assalammualaikum

Jus Qalbi Bantu Kurangkan Kolesterol

Penyakit kolesterol sangat bahaya pada kesihatan. Lagi bahaya kalau kolesterol kita tinggi, boleh jadi penyakit jantung..Kolesterol tidak kira lelaki atau perempuan. Lagi satu, sebut kolesterol, mesti korang fikir, orang badan besar je ada, Oh tidak..tidak..mereka yang badan kecik macam nad pun mesti ada jugak.

Ni antara tanda-tanda kolesterol tinggi:

- Timbul bintik-bintik putih(biji lemak) pada bahagian bawah mata, kawasan muka atau leher
- Mudah letih
- Penat dan cepat mengantuk
- Sakit pada bahagian kaki
- Lesu
- Selalu Rasa Kembung
- Jantung terasa sakit atau berdebar-debar
- Muncul lebam pada beberapa bahagian badan
- Kram terutama di malam hari
- Kuku berubah kuku menebal dan tumbuh lebih lambat ketika anda potong
- Rasa tegang di tengkuk

Kalau korang mempunyai tanda-tanda macam tu, baik cepat-cepat pergi jumpa doktor dan buat pemeriksaan  doktor. Sebaiknya lakukan lab Ujian Kolesterol untuk memeriksa tahap kolestrol anda.

FAKTA !!! SETIAP 1 JAM 6 ORANG RAKYAT MALAYSIA KENA SERANGAN JANTUNG DAN STR0K ( Sumber Kementerian Kesihatan Malaysia ). Kau tengok berapa ramai orang yang kena Kolesterol. Jadi kenala cegah awal-awal. Jadi, korang kenala ambil Jus Qalbi untuk kurangkan kolesterol dalam badan tu. Kenapa Jus Qalbi??


Ada banyak kelebihan dan kebaikan Jus Qalbi Al-Ehsan. 

- Mencuci dan Membuang Kolesterol
- Merawat Masalah Saluran Jantung Tersumbat
- Mencegah kompilasi jantung
- Menyingkirkan Toksin Dalam Badan
- Melancarkan Peredaran Darah
- Menurunkan tekanan Darah Tinggi
- Melancarkan sistem pernafasan
- Menghindari Penyakit Strok
- Mencairkan lemak
- Mengurangkan Serangan Gout
- Membuang Angin dalam badan
- Mengatasi Masalah Selsema
- Meningkatkan Daya Pemikiran dan Minda
- Melegakan sakit-sakit badan dan sendi
- Kaya dengan Vitamin C
- Menurun dan melangsingkan badan
- Menambah tenaga
- Meningkatkan sistem immunisasi badan
- Kesihatan yang berpanjanga



Haritu nad pergi ke MAHA 2016, terus ke booth D18 Hall C ( International Hall ), nak cari Jus Qalbi ni. Nad nak belikan untuk mak ayah, juga untuk nad sendiri. Jus ni boleh diminum seisi keluarga. Kalau dekat sini, boleh lah tester dulu kan. Nad minum rasanya ok je, sebab ada madu. Jadi manis-manis madu gitu. Sedap sangat. Pelbagai ramuan terpilih dalam Jus Qalbi yang sangat mujarab bukan sahaja menurunkan kolesterol malah boleh memberikan tahap kesihatan yang paling optimal kepada badan.

Berikut adalah bahan-bahan yang bertindak sebagai fungsi utamanya:
1 - Bawang Putih
Bawang putih mengandungi Allicin. Allicin ialah zat anti bakteria yang bertindak sebagai anti biotik semula jadi.
2 – Halia
Halia mengandungi kromium,magnesium dan zink yang membantu dalam meningkatkan kitaran darah dan juga membantu dalam memecahkan sel lemak yang berkumpul dalam saluran darah
3 – Lemon
Lemon kaya dengan khasiat yang tinggi seperti vitamin C, vitamin B, fosfor, protein , dan karbohidrat. Lemon juga mengandung flavonoid, iaitu merupakan komposit yang mengandung antioksidan dan memiliki sifat melawan kanser. Hal ini membantu mencegah diabetes, sembelit, tekanan darah tinggi, demam, gangguan pencernaan, dan banyak masalah lain termasuk menyehatkan kulit, rambut, dan gig
4 - Pati Cuka Epal
Pati Cuka Epal mengandungi Pectin. Pectin ini yang membantu untuk kurangkan kolestrol dalam badan.
4 - Madu Asli
Memang tak dapat disangkalkan lagi manfaat Madu Lebah Asli. Sehingga dirakam dalam al-Quran. “Di dalamnya (madu) terdapat ubat yang boleh menyembuhkan bagi manusia.” – (An-Nahl:69) . Madu lebah merawat penyakit jantung dan penyakit dalaman kerana mengandung karbohidrat, glukosa, fraktose, zat gula tebu, protein, potassium, zat besi, belerang dan fosfor.

Cara pengambilan
Aku tanya penjual dekat situ, macam mana cara minum dia? dia cakap ambil sebelah pagi dan sebelum tidur. Jadi dua kali sehari. Yang ni penting!!, kena ambil dengan memakai sudu plastik dan jangan pakai sudu plastik sebab khasiat madu akan hilang. Lepas tu simpan dalam peti ais.



Jadi korang kalau nak harga jimat, harga diskaun giler Jus Qalbi ni, datang ke MAHA 2016 ni. Pergi ke HALL C (International Hall ), booth D18..Cepat-cepat dua hari lagi MAHA 2016 di Maeps Serdang tu.. Nad dah beli..

Bagi korang yang berminat untuk mendapatkan Jus Qalbi Al-Ehsan ni, boleh melayari laman web dan menghubungi talian berikut:
Algae Park Sdn Bhd 
No.80A, Jalan Renang 13/26 Seksyen 13, 
Shah Alam. 
Contact : 03-5511 4366
Instagram : @qalbialehsan
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan
No. Telefon Office : 03-5511 4366  
No. H/P : 017-7300366 & 017-3730366

Booth Jus Qalbi Di Maha 2016



Kawal Kolesterol...baru sihat!!!..Jangan lupa ye pergi Maeps beli Jus Qalbi untuk kesihatan seisi keluarga. Jangan lupa booth D18 Hall C..Boleh tengok video ni..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. wow... semua bahan2 digunakan ada dirumah. kak no pun selalu amalkan dgn bahan2 ni. minum sblm tdo jer. bagus utk diet juga

    ReplyDelete
  2. Hello, di sini datang satu lagi syarikat pinjaman yang akan mengubah hidup anda selama-lamanya, saya Encik Patrick pinjaman pemberi pinjaman disahkan, saya menawarkan pinjaman kepada sektor individu dan orang ramai yang memerlukan bantuan kewangan dalam kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Perkhidmatan kami termasuk:

    PATRICKLOANS15@GMAIL.COM
    * Pinjaman Peribadi * Penyatuan Hutang
    * Pinjaman Perniagaan
     * Pinjaman Pinjaman Pelaburan Pelajar
    Kemenangan anda dalam melakukan transaksi perniagaan dengan kami
    dijamin dan anda tidak akan menyesal apa-apa benda berbuat apa-apa pinjaman
    transaksi dengan kami, anda akan gembira untuk mengetahui pemberi pinjaman pinjaman seperti saya kerana
    i akan meletakkan senyuman pada muka anda pada akhir urus niaga ini. saya mahu
    anda berasa percuma anda tidak akan kehilangan apa-apa perkara dalam urus niaga ini
    Jika berminat sila isi borang di bawah ini dan kembali kepada e-mel
    Nama:
    negara:
    seks:
    Jumlah Pinjaman Diperlukan:
    Tempoh pinjaman
    mengisi borang dan kembali ke e-mel syarikat ini: (patrickloans15@gmail.com)
    Tuhan merahmati
    Patrick pinjaman Syarikat

    ReplyDelete