hai assalammualaikum


Wanita atau perempuan ni ada macam-macam perangai tau. Ada ceria, ada kuat merajuk, ada kuat membebel, ada tu suka cakap banyak..haahha. Eh best apa perempuan macam ni, ada juga orang lelaku nak kena buat, dari perempuan yang takda perasaan kan...hahahaha. Cuba bayangkan, lelaki tanya soalan, dia jawab apa yang ditanya je, lepas tu senyap. Lepas tu si perempuan akan tanya soalan apa yang nak ditanya je. Dapat jawapan senyap..eh boringnyaaa..haha.


Bukan tu je perangai perempuan ni, ada tu perangai dia, lelaki tanya soalan, tapi dia jawab berjela-jela..haaha. Okla tu kan, lelaki tak perlu tanya soalan banyak kali, si perempuan dah menerangkan dengan lebih jelas. Hah!!, yang tu perangai nad..hahaaha. Mr mafia tanya sikit je soalan, nad jawab panjang lebar. Yela nanti kang dia tanya kenapa, mengapa..lalalaa..

Dalam jawab panjang lebar, sebenarnya ada maksud dalam tu..hehe. Yela kadang perempuan ni takut nak cakap terus terang. Sebab pernah, cakap terus terang pun tak dapat. Jadi mainla kias-kias. Lor, rupanya main kias-kias pun tak dapat tangkap..hahaaha..geram je rasa.

Sebenarnya sama je pun, kadang perempuan pun tak paham apa yang lelaki nak..haahhaa. Jadi sama adil..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. kalau eddy,nak cakap terus terang tak payah kias2 mampus tak paham,tu dia pesan dari awal,nak apa2 cakap direct hahaha

    ReplyDelete
  2. Kalau ikutkan memamg 2 2 sama je... hehehe... asben kite mmg xreti kalo berkias ni.dia nk kene direct

    ReplyDelete
  3. Abang tu Mafia di luar tapi dalam rumah ada taman.. tu pasal Nad berani menjawab bebel lagi...eh sori ya nad.. saje nak komen. Ekceli apa yg sy kenal abg mafia tak seperti gelarannya..kih kih salam kat dia nanti na

    ReplyDelete
  4. lelaki ni memang kena cakap direct, cakap berkias2 nanti buat dahi dorang berkerut je. paling jahat, dia buat muka tak tahu, sebab dorang ni memang jenis blur sepanjang masa...hehe

    ReplyDelete
  5. kak juju pun suka cakap direct...nak buang air besor pun ckp direct wakakakaka...xd makna nak kias2...zmn dulu2 leh kot...skrg jd laki bini semua open hahahhahahhaha

    ReplyDelete
  6. saya jenis cakap direct. huhu

    ReplyDelete
  7. kan~~ sekali je tanya tapi semua terjawab..senang

    ReplyDelete
  8. Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, sama ada anda berada dalam keperluan yang serius pinjaman segera, sama ada anda berfikir untuk memulakan perniagaan anda sendiri, anda berada dalam hutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan , dan pinjaman korporat, dan semua jenis pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2%. Hura !!! Ia hampir sampai ke akhir tahun ini dan kami berada di Lucy Loan Firm, kami menjamin semua pelanggan berharga kami bahawa mereka akan mendapat semua pinjaman individu dengan senyuman di wajah mereka.
    Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel: (Lucysmithloanfirm@gmail.com)

    Maklumat peminjam:

    Nama penuh: _______________
    Negara: __________________
    Seks: ______________________
    Umur: ______________________
    Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
    Tempoh pinjaman: ____________
    Pinjaman Faedah: _____________
    Nombor telefon bimbit: ________

    Lucysmithloanfirm
    (Lucysmithloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. (MERIT HOPE LOAN COMPANY)
     
    Halo saya Puan, harapan, pemberi pinjaman yang sah dan dapat diandalkan kepada pinjaman
    Dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%. Dari
    USD $ 12,000 hingga $ 8,000,000, euro dan pound RM 20,000, RM 100,000 RM 500,000 dan ke atas sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
    Perlukan loana2
       Anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (merithope6@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang ikhlas,
    Puan: Harapan Harapan
    E-mel: (merithope6@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (merithope6@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. TITLE: SBLC/BG LEASE & PURCHASE - NO TRANSMISSION FEE


    We are project funder as well as financial lender. We have BG/SBLC specifically for BUY/LEASE at a leasing price of 4%+1% of face value Issuance by HSBC London and many other 25 top AA rated Bank in Europe, Middle East or USA. We also secure funding. Also We are into the provision of short term and long term business/personal loans for both small and large scale business funds.

    FOR LEASING OF BG/SBLC

    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

    LEASING FEE = 4%+1%


    FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC

    PRICE = 32%+1%

    MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M

    Intermediaries/Consultants/Brokers are welcome to bring their clients and are 100% protected. In complete confidence, we will work together for the benefits of all parties involved.

    Name: Abdul selim gul

    Contact Email: easyfinanceltd980@gmail.com

    ReplyDelete