hai assalammualaikum


Menikmati Prego Buddies Bersama Keluarga - Rezeki Fariza, dapat sebakul Prego Buddies daripada Prego Malaysia. Nad ingat dapat 4 plastik Prego, 4 botol sos sahaja, tapi lebih dari 4..hahaha..Memang stok untuk tiga bulan tu.



Tengok banyak kan. Kalau kitaorang berdua je ni, lebih daripada tiga bulan ni. Sebabnya, mr mafia tak makan pasta-pasta ni. Cuma nad dengan Fariza je makan macam ni..hahaha. Prego ada bagi bekas bekalan, botol air dan apron Prego. Suka sangat Fariza.

Prego Buddies, pasta kering berbentuk menarik keluarannya yang pertama untuk kanak-kanak. Pasta kering yang diperbuat daripada serbuk bayam dan tomato asli itu didatangkan dalam beraneka bentuk menarik bertemakan sukan serta angkasa, bagi memikat selera anak-anak.

Disebabkan banyak macam ni, nad pun bawak balik kampung separuh. Biasa, kalau nad ada lebih, nad memang kongsi dengan keluarga sekali. Barang yang nad tak pakai pun, nad akan bagi dekat kakak.


Haritu, masa majlis cukur jambul Farhanah, masa hari siang, kitaorang masak Prego Buddies ni. Pertama kali nad rasa Sos pasta Keju dan Herba ni. Jadi haritu masak Prego Buddies guna dua jenis sos iaitu Keju dan Cheese, satu lagi Bolognaise. Mudah je nak buat dia, ambil masa 10 minit je. Tengok dua jenis pasta berlainan sos siap..hehehe. sedap juga rasa sos keju dan Herba tu..


Prego Buddies ni bukan je boleh dimakan untuk budak-budak, tapi orang besar pun boleh makan. Boleh la tambah ayam ke, sosej, sayur, macam-macam la. Untuk anak-anak, Prego Buddies ni boleh dinikmati semasa waktu rehat di sekolah, sebagai hidangan rehat selepas waktu sekolah, atau sebagai hidangan tengah hari atau malam yang mudah lagi sedap di rumah untuk anak-anak.

Prego Buddies didatangkan dalam dua bentuk berbeza iaitu bentuk bertemakan sukan dan angkasa.
Ianya sesuai untuk kanak-kanak berusia tiga tahun dan ke atas. Prego Buddies boleh didapati di
dalam pek 200g, pada harga runcit yang dicadangkan RM2.35. Ia boleh didapati di bahagian pasta
kering di semua pasar raya dan pasar raya besar di seluruh negara. Dapatkan beraneka pilihan resipi
yang enak serta mudah disediakan di www.pregobuddies.com dan ikuti kami di laman Facebook (  https://www.facebook.com/PregoMalaysia/ ) dan Instagram Prego Malaysia.




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. wowww...kenduri pasta ni.Ina beli sos dia jer tu.Comel pulak..terbeli..hahaha,Prego carbonara

    ReplyDelete
  2. uiiii.. sakan stok prego dia....

    ReplyDelete
  3. Bestnya dapat Pregi free.. Rezeki anak2

    ReplyDelete
  4. wahh bestnya produk prego..anak2 sy pun suka makan pasta nie

    ReplyDelete
  5. bestnya prego! iQ suka produk prego jugak...best2 sgt!

    ReplyDelete
  6. hari hari makan pasta la ni gamaknya..rezeki family nad.

    ReplyDelete
  7. nakkk jugakkk.hmmmm..banyak jugak hadiah prego buddies tu.

    ReplyDelete