hai assalammualaikum

Anak Buah Selamat Disunatkan - Musim cuti skeolah dah lama bermula, makanya banyakla aktiviti untuk budak-budak ni. Salah satunya mestilah majlis berkhatan..hehe. Kalau sebelum ni, beberapa tahun lepas, tiga orang anak buah berkhatan, tahun ni tiga juga kene berkhatan. Haritu nad dengar dua orang je cucu Johari nak berkhatan, tiba-tiba tambah lagi satu..hahaa. Mungkin kawan dia nak berkhatan, dia pun nak berkhatan juga.

Anak buah nad berbaju ungu dua orang dari kiri dan sorang belah kanan hujung sekali yang bapaknya berbaju putih

Sebelum-sebelum ni, memang kalau bersunat ni, akan buat dekat surau. Panggil ramai-ramai budak yang nak berkhatan. Lepas tu, doktor datang dekat situ untuk sunatkan diaorang. Bestla macam ni kan. Budak-budak pun tak takut nak sunat..hehee.

Suka diaornag dapat hadiah

alah2

hah mandi sakan

Bergumbirala ye


Sebelum tu, taknak bagi diaorang takt, bagi hamper setiap sorang, mandikan dengan air bomba, lepas tu bawak naik lori keliling kampung. Memnag seronok la..Dekat kampung kalau buat memang meriah. Tengokla diaorang tu..senyum selalu.

tu dia peralatannya

ni muka siap sedia nak kena sunat..lepas sunat nangis..bapknya terus bawk masuk kereta..tak sempat ambil gmabr..hehee

hehee..sememeh muka
Ni tak tau apa jadi..hahaa



Hah ni muka lepas disunatkan sorang-sorang..hahaa.. Alor-alor..masam mencuka.

Dah besar dah bila kena sunat ni..hehee..Selamat menjadi orang dewasa..kihkih.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Seronok tengok sebelum mereka dikhatankan. Siap dapat hamper sorang satu tuh. Dah settle kene sunat dengan doktor, terus muka masam mencuka kalah cuka kat dapur tuh.. Hehehe..

    ReplyDelete
  2. wahh meriah bak hangg hahaaha. siap dapat hamper bestt hehe

    ReplyDelete