hai assalammualaikum

Kek Larva Pizza Hut - Haritu adalah hari malam memasak.  Malam tu ingat nak makan dekat luar,  tapi malas ya amat nak keluar. Jadi,  penyelesainnya, orderla Pizza Hut.  Order macam biasalah,  sekali nampak part dessert. Teringin nak rasa kek larva dia.  Kita pun orderla.  Dah buat pembayaran semua,  tunggula orang pizza hantar.

Tunggu punya tunggu,  hah sampai juga. .Hahaha.  Sekejap je.  Tapi perut lapar punya pasal,  pizza hut tu macam datang lambat je. .kihkih. .Nad pun tercari-cari kek larva dia. Dia masukkan dalam bungkusan.

Haip,  dessert makan last. .Hahaha. .So kita kasi makan pizza dulu. .

Selesai makan,  masa untuk dessert.  Baru nak feling makan sorang-sorang,  tapi anak dah kacau. .hahaha. Tapi sebelum tu ambil gambar dan video. Yela kek larva kan. .nak tengok larva coklat dia mengalir keluar.


Kita pun potongla elok-elok. Lambatnya Larva coklat dia keluar.. Hahaha. .Lepastu,  terus makan.


Aduh, ,manis giler weii. .Nad memang suka makan kek coklat, tapi kalau manis macam ni,  tak termakan la. .tapi tetap habiskan. .Dah beli kan. Hah,  lagi sedap kek Larva yang nad beli dengan seroang akk ni..Boleh klik link Larva Cake, sedap dan meleleh.

Ok lepas ni dah tak beli la kek Larva Pizza Hut..hehee..Mungkin tekak lain-lain kan..

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours