hai assalammualaikum


Lunavie Home Travel Bottle Warmer, Mudahkan Kerja Panaskan Makanan Dan Susu Anak 

Lunavie Home Travel Bottle Warmer, Mudahkan Kerja Panaskan Makanan Dan Susu Anak - Nad selalu kalau nak panaskan makanan anak, atau panaskan susu anak, mestilah panaskan dengan periuk semua tu. Banyak kerja, dahla banyak benda nak kena buat..Rasa renyah je..hahaa. Kalau pergi jalan-jalan pun sama. Masalah mak-mak, bila anak menyusu botol, nak bagi panas, mestilah sentiasa bawak botol air panas tu. Dah banyak barang pulak nak bawak kan. Sampaila nad ternampak seorang kawan post berkenaan Lunavie Home Travel Bottle Warmer, memang nampak menarik, sebab ia dapat memanaskan susu, memanaskan makanan malah boleh buat juice sekali. Jadi nad pun cepat-cepat dapatkan di website Lunavie.


Benda bagus, benda elok, benda yang memudahkan kerja nad, memang nad akan kongsi dengan korang. Paham sangatla kerja mak-mak ni, kalau boleh semua nak yang mudah dan cepat. Barang sampai, budak-budak ni pun berebut nak pegang, sebab diaornag tau tu barang diaorang..hahaa.


Ni la antara barang yang ada. Ada tempat warmer, plug dua, satu untuk dekat rumah, satu untuk dalam kereta, bekas, penutup, tempat buat juice, dan buku manual. Produk ni ada Warranti selama setahun..


Home Travel Bottle Warmer ni bukan sahaja boleh digunakan di rumah, malah boleh digunakan di dalam kereta. Sebab tu disediakan plug untuk kereta. Syok kan bila ada pemanas yang boleh digunakan dalam kereta. Cucuk aje kat tempat cucuk api tu.

Selalunya, kita mesti nak bagi anak makan atau bagi susu, biar rasa suam atau panas sikit kan, baru rasa sedap je nak makan. Kalau sejuk kebanyakan anak dah tak suka. Samalah macam kita, dapat makanan yang panas, lagi sedap nak makan.




Memang mudah kerja panaskan makanan dan susu anak sekarang sejak ada Lunavie Home Travel Bottle Warmer ni. Kalau kita panaskan dekat dapur tu, allahu, kadang api besar la, kadang terlupa sampai kering air..haishh..bahaya..tapi dengan Home Travel Bottle Warmer semasa panaskan tu, ia masih mengekalkan nutrien dan vitamin makanan atau susu melalui proses pemanasan yang lembut. Penting untuk bagi makanan dan susu dengan kekalkan nutrien yang ada.


Ada bekas ni yang memudahkan kita nak ambil


Oh produk ni juga bukan sahaja boleh panaskan makan dn susu malah boleh sterilize barang baby.


Apa yang nad suka dengan Home Travel BottleWarmer ni:
1) Digunakan di mana -mana sahaja - Boleh digunakan di rumah serta di dalam kereta, pergi travel pun boleh.
2) Selamat: Pemanasan secara perlahan-lahan dan BPA Free
3) Mudah digunakan - Tambah air dan sesuaikan tetapan.


4) Menampung kebanyakan botol dan baldi makanan bayi - Sesuai untuk semua botol bayi dan botol konvensional.


Cara menggunakan Home Travel Bottle Warmer
Ni nad tunjukkan cara menggunakannya, semudah A, B C je..heehhe..
1) Jika pakai di rumah, gunakan plug rumah , jika pakai di dalam kereta, gunakan plug kereta.
2) Isi air dahulu di dalam bekas Lunavie warmer ni. Sukatan air ada dekat buku manual, boleh tengok atau korang boleh agak je.
3) On suis plug
4) Letakkan botol susu, atau makanan atau sterilize baby aksesori
5) Putar suhu. Ni suhu untuk setiap apa yang kita nak panaskan.
40 ° C - untuk memanaskan susu
70 ° C - untuk memanaskan makanan bayi
100 ° C - untuk mensterilkan aksesori makan
Dwi-fungsi - Panaskan & Simpan hangat

5) Bila dah letak suhu, lampu akan keluar warna merah. Warna akan menjadi merah apabila digunakan di rumah atau di dalam kereta.
6) Bila sampai suhu yang dikehendaki, lampu akan mati dengan sendirinya secara automatik semasa dalam suhu malar. Dekat situ keselamatan diutamakan.
7) Makanan atau susu akan siap hangat dalammasa 5 hingga ke 8 minit.


Operasi Penggunaan Rumah
Pemanasan: Makanan cepat / cepat makanan / minuman bayi dalam 5 hingga 8 minit.
Simpan hangat: Pastikan makanan / minuman sentiasa hangat. Lampu perintis akan dihidupkan semasa pemanasan. Ia akan dimatikan secara automatik semasa dalam suhu malar.

Operasi Penggunaan Kereta
Simpan hangat: Putarkan kunci ke kedudukan penggunaan kereta, pasangkan dengan cerut ringan. Letakkan botol di tempat yang lebih panas kemudian laraskan suhu supaya sentiasa hangat. Ia akan dimatikan secara automatik semasa dalam suhu malar.



Juicing
Masukkan juicer pada mangkuk makanan, kemudian tekan jus buah separuh pemotong. Untuk menyimpan jus, atau makanan dan minuman lain, letakkan penutup pada mangkuk makanan.


Cara Bersihkan dan penjagaan
- Setiap barang semestinya perlu dibersihkan dan dijaga dengan elok. Ni cara untuk bersihkan Home Travel Bottle Warmer Lunavie.
- Sentiasa cabut plag perkakas selepas menggunakan.
- Pastikan ia sejuk sebelum membersihkan sebarang bahagian.
- Lap bersih dengan kain lembap.
- Descale semakin hangat. setiap empat minggu


Tengok video nad gunakan Lunavie Home Travel Bottle Warmer ni. Hah!!, mudah dan senangkan panaskan makanan, susu dan sterilize aksesori barang anak ni. Tekan je plug, masukkan air, putar suhu dah tunggu panas. Bentuk dia pun comel dan tak berapa berat. Mudah kalau nak pergi bercuti bawak Home Travel Bottle Warmer ni je..Anak-anak pun takdala makan, makanan yang sejuk atau susu yang sejuk.

Korang kalau nak boleh je pergi ke
Website : www.lunavie.com
Facebook: https://www.facebook.com/mylunavie
Instagram: https://www.instagram.com/mylunavie/


SHARE 24 comments

Add your comment

  1. dalam kereta pun boleh guna memang sangat mudah. and rasanya size tu okay sedang elok nak bawak jalan2 sana sini =)

    ReplyDelete
  2. bagus produk ni. senang untuk awak pergi travel mana-mana

    ReplyDelete
  3. lebih praktikal kalau buat mcm ni

    ReplyDelete
  4. good to know this, easy for new parent to use now. Last time we didn't have this at all, now easy for new parent to give baby milk bottle.

    ReplyDelete
  5. Dulu masa anak kecik tak pernah tahu pun bottle warmer ni. Anak suka minum susu yang suam. Kalau susu sejuk dia tak suka. Anak pun dah remaja....bagus ada produk ni kat pasaran. Menyenangkan.

    ReplyDelete
  6. Dulu masa hantar anak ke rumah pengasuh memang dah siap-siap berikan warmer sekali sebab kita faham kesusahan pengasuh dan nak senangkan kerja dia. memang sangat-sangat berguna terutama kalau kita travel dan tak payah nak panaskan atas dapur.

    ReplyDelete
  7. Tiada lagi alasan 'tidak sempat' untuk ibu2 membuat yang terbaik untuk sin manja. Semuanya mudah sahaja. Sesuai sangat untuk ibu yang sibuk dengan aktiviti harian.

    ReplyDelete
  8. Kak liez xpernah ada warmer susu masa anak-anak kecil.. pakai cr tradisional rendam dlm bekas yg ada air panas.. next baby la igt nak beli warmer.. senang utk panaskan dan mudah

    ReplyDelete
  9. Bagus ada menda alah ni. At least xda la susu tu sejuk kan. Anak akak baru start minuk fm skit2. .bila fm tu sejuk dia xnak tau.. Maybe sebab dah biasa df kan susu tu panas ja orang cakap direct dari maknya... Boleh la beli yang ni. ..Guna untuk travel kan

    ReplyDelete
  10. Sekarang ini memang convenient untuk ibu dan bapa kan untuk memanaskan susu si kecil. Boleh juga dipanaskan di dalam kereta. Senang lar untuk parents. :)

    ReplyDelete
  11. Menarik sangat! Bagus ntk kita mak² yg tak menang tangan dan kerja yang tak pernah habis. Memudahkanlah lunavie ni. Siap boleh sterile botol baby. Multipurpose sungguh! Cx dulu berangan nak beli tapiaaih juga tak beli. Haha

    ReplyDelete
  12. senangkan guna lunavie warmer ni.. dah la comel.. pastu boleh guna dalam kereta juga

    ReplyDelete
  13. Bagusnya produk ni. Memang user friendly dan paling penting mudah nak bawa ke mana-mana. Nak bawa pi travel pun mudah ni. Terbaik

    Part boleh panaskan susu tu memang berbaloi kalau beli.

    ReplyDelete
  14. Bagusnya ada warmer macam ni.. sangat memudahkan kerja-kerja ibu-ibu yang sebok bekerja. syor kepada yang ada baby wajib beli

    ReplyDelete
  15. Beruntung banget bisa punya stok Lunavie Home Travel Bottle Warm ini dirumah. Banyak sekali manfaat yang diberikan. Terima kasih banyak ya sharenya. Ini sangat bermanfaat.

    ReplyDelete
  16. Wah mudah la ye ada produk macam ni. Nnti boleh recommand kat akak ni. Mudah nak panaskan susu anak ke apa kan.

    ReplyDelete
  17. Masa anak 1st penah ada tapi tak lama guna.lg senang rendam dlm air panas je haha.. tgk la anak ke3 mcm mn

    ReplyDelete
  18. Memang anak2 suka susu semasa panas. Kalau sejuk cepat2 dorang reject. Sekarang ni dah senang ada travel bottle warmer ni. Dekat mana2 nak panaskan sus boleh.

    ReplyDelete
  19. Bagusnya. Sangat memudahkan ibubapa yang ada anak kecil. Ni mesti kena bookmark ni. mana tau nak rujuk balik bila dah kawen dan dah ada anak nanti.

    ReplyDelete
  20. Bagusnya!!! Produk yg sangat bagus & menepati kehendak masa kini.. Dlm kete pun leh guna.. Aduhaii.. Mmg kena beli n ada.. Senang bawa ke mana2.. Nak nak yg kaki travel cam AM

    ReplyDelete
  21. seems like a good tool for parents with newborn! i didnt even know got such product but i can tell it will be very helpful for parents especially the mums that keep the breast milk in fridge and need to make it warm again for the baby.

    How to deal with markets ups and downs?

    ReplyDelete
  22. Senangkan gunakan produk ni. Masa anak sis kecik2 dulu memang semua ni ada,tapi brand lain.. nak panaskan susu, nak bersihkan punting semua boleh. Kebersihan dn kesenangan kita jugak kan

    ReplyDelete
  23. Mmm.. good to be here in your article or post, whatever, I think I should also work hard for my own website like I see some good and updated working in your site. plastic bottle suppliers

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2