hai assalammualaikum

Dekko

Kedai Dekko Di Melawati Mall

Kedai Dekko Melawati Mall, Barang Dekorasi Untuk Rumah - Semalam jalan-jalan dengan kawan UUM, kitaorang terjah tempat dekorasi-dekorasi ni. Salah satu tempat yang menarik ialah kedai Dekko ni. Ni pun kawan nad, Yaya( bergaun ) yang cakap, sebab dia pernah masuk sebelum ni. Apa yang bestnya, kedai Dekko ni ada barangan klasik tau..hehee. Kedai ni dekat tingkat Level 3, sama je dengan kawasan Kaison dan Mr Diy. Nad tengok pun berkenan sungguh. Meh nad tunjuk apa yang ada dekat kedai ni ye.

Banyak ayat-ayat ni dekat sini..Siapa suka letak ayat dekat dinding pergi la sini

Ni pasir dalam kaca

Pinggan mangkuk

Napak lawa kan

Ni moden sikit

Meja cermin

Ni yang klasik tu..ehhee..

Ada almari klasik sangat..berkenan tengok..hehee

Hah lawa

Tempat letak lilin

Hah ni unik, lampu macam untuk shooting.
Hah!!, korang boleh tengok dekat Melawati Mall. Tempat shopping mall lain nad tak pasti ade ke tak..huhu..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

15 comments so far,Add yours

  1. Haritu ada tengok dalam Borak kopitiam. Nak jalan sini jugakla nanti. Cantik2 semuanya

    ReplyDelete
  2. cantik-cantik koleksinya.. kalau dekat rasa nak g dah ni

    ReplyDelete
  3. alahai cantik2..ni kalau pergi mesti rambang mata semua rasa nak beli ni..

    ReplyDelete
  4. wow cantik nyer yg dijual kat kedai ni!!!
    sgt berkenan. aida da save da lokasi. memang sedang mencari deko utk rumah baru.
    yg bersesuaian. menarik. antik.
    tq for sharing :)

    ReplyDelete
  5. Kenapa lah akak tengo semua ni hari ni dah la akak suka semua tu ha...alahai nad oiii...cantiknya barangan tu semua..kena terjah jugak la nanti ni...

    ReplyDelete
  6. Cantiknya barang hiasan kat sini. Meja kaca tu cantik, pinggan tu pun menawan. Nak kena datang sini sebab nak check harga. Kalau harga within budget nak beli jugak ni.

    ReplyDelete
  7. Wahhh ada kedai klasik macam ni ok lah boleh beli barang untuk hiasan rumah. Kalau sapa nak buat restoran pun sesuai beli barang klasik macam ni mesti menarik konsep tu....

    ReplyDelete
  8. Ni kalau ayu yang masuk memang susahla nak keluar hahahah. Tempat berhantu orang kata. Suka tgk pinggan mangkuk cam tu

    ReplyDelete
  9. The shop really has exotic decorations ranging from old school briefcase to weird looking structures. But I think the terrarium or aquarium looking glass is the best.

    ReplyDelete
  10. Saya kalau masuk sini mesti tengok pinggan mangkuk dia dulu. nasib baik rumah kecik tak ada ruang nak letak banyak barang. terselamatlah duit hehehhe

    ReplyDelete
  11. Rate harga dia camne kak nad? Lebih kurang kaison ke? Emi tak pernah masuk kedai ni. Kat mall mana lagi ada Dekko. Melawati mall emi jarang pergi

    ReplyDelete
  12. Pinggan mangkuk tu menarik perhatian sangat! Kalau pegi kena bawak "bank" sekali, xleh gi sesorang ni. Hahaha. Tapi pastu dis mesti bising, mana nak letak ni? hahaha

    ReplyDelete
  13. Aduhai berkenan plak tgk design kat sini.. Lawa n unik.. Berkenan tang yg tmpt letak cermin tue.. Tertarik bebenor la.. Nnti masa Lunch hour nak singgah gak la..

    ReplyDelete
  14. Tak pernah lagi ke Melawati Mall. Macam-macam kedai ada ekk..bolehlah sis ke sana bila dah elok sakit nanti, kena siapkan poket dulu le kalau nak ke sana kan..:D

    ReplyDelete