hai assalammualaikum

Edisi terhad Syiling emas Peringatan Tun Dr Mahathir - Seperti kita tau, Tun Mahathir sekali lagi telah menjadi Perdana Menteri untuk kali kedua pada pilihanraya tahun lepas. Ketika itu Tun M merupakan pengerusi Pakatan Harapan dan telah memenangi Pilihanraya Umum yang Ke 14. Kemenangan yang tidak dijangka, dimana, pemerintahan yang selama ini dipegang oleh Barisan Nasional telah bertukar kepada Pakatan Harapan. Dan pada 10 Mei, Tun Dr Mahathir telah mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri yang Ke 7.


Edisi terhad Syiling Emas Peringatan Tun Dr Mahathir

Dari dulu nad kagum dengan Tun M ni, sekarang umur dah 93, masih ingin libatkan diri dalam politik ni. Banyak yang kita nampak apa yang Tun Dr Mahathir telak lakukan kepada negara Malaysia, seperti terbinanya Menara Berkembar Petronas, Proton dan macam-macam lagi. Pembinaan dan penciptaan yang dibuat telah Memacu Malaysia ke arah Pemodenan. Disebabkan itu, koleksi syiling emas telah dikeluarkan bagi memperingati jasa Tun Dr Mahathir selama ini.




Bukan syiling macam tu je dapat, tapi ia diselitkan di dalam sebuah yang seakan-akan buku berwarna merah dan mempunyai wajah Tun M dalam bentuk karikatur. Syiling tu ada di dalam nya di sebelah kanan. Dalam buku tu ada serba sedikit tentang Tun Dr Mahathir dalam semua bahasa, Melayu, Cina dan India.


Buku ni juga siap denagn tandatangan Tun M dan juga ada lagu Negaraku di belakang buku.



Meh kasi close up sikit duit syiling emas ni..hehee. Ni la syiling emas Edisi Terhad Tun Dr Mahathir. Di Bahagian hadapan, ada nama dan muka Tun M. Bahagian belakang, lambang Pakatan Harapan.

Syiling Emas ni memang betul-betul emas tau, ketulenan emas 999; seberat 0.1 gram. Syiling emas ni telah diusahakan oleh sebuah syarikat, Puncak Julung Enterprise. Bila nad dapat, nad sendiri rasa kagum sebab miliki duit syiling emas ni. Nad pasti ada di kalangan kita yang gemar mengumpul duit syiling, dan syiling emas ni takda mahal mana, cuma RM 160 sahaja.


Korang mesti memiliki duit syiling emas Tun M ni..jadikan koleksi..memorable sangat ni..Kalau sesiap berminat  untuk memiliki syiling peringatan tersebut boleh melayari laman web rasmi https://tunmcc.com.my/ , Facebook: https://www.facebook.com/puncakjulung dan Instagarmhttps://www.instagram.com/puncakjulung/ untuk membuat pembelian.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

15 comments so far,Add yours

  1. Wowww bestnyaaa....nak minta kawan yang di BNM belikan laaa..harus simpan ni...sebelum ni Sis dah ada 2 koleksi siling emas BNM juga ...

    ReplyDelete
  2. Paling TB suka setakat ni.. hehehe.. memang nak simpan taknak bagi sape2.. haha

    ReplyDelete
  3. wow. emas betul. bestnyaaaa.. syok lah nad

    ReplyDelete
  4. Peminat2 barangan macam ni mesti suka..emas betul pulak tu..

    ReplyDelete
  5. Waaah.. Nad pun ada simpan 1 ye.. Ramai juga kawan kawan yang simpan ni.

    ReplyDelete
  6. Wow this is so cool, i wish to have one also.

    ReplyDelete
  7. Membesar dalam zaman Tun mmg la kita rasa teruja nk ada koleksi ni kan.. Tunggu ada duit lebih nak beli jugak satu

    ReplyDelete
  8. Teringin jugak nak ada ni. Tapi s3karang tengah tight budget. Tengok la lepad raya nanti kalau ada duit lebih, hehe

    ReplyDelete
  9. Beli sekarang, akan datang mesti naik harga.

    ReplyDelete
  10. Salam


    Apakah Anda mencari pinjaman?

    Nama saya Femi Otedola, saya seorang multi miliarder dan saya telah berada di industri minyak dan gas selama 28 tahun terakhir. Sekarang saya ingin memberikan pinjaman kepada orang-orang yang menghadapi masalah keuangan mencari solusi dari situasi keuangan mereka, Jadi saya harus membentuk tim profesional untuk mengelola perusahaan ini. Saya tahu apa artinya mencari dana untuk mendirikan bisnis Anda dan ketika Anda mengunjungi Bank mereka selalu meminta begitu banyak dokumen dan jaminan, Di sini kami akan meminjamkan Anda dengan suku bunga rendah, dan tanpa jaminan. Anda harus tahu bahwa kami hanya di sini untuk meminjamkan mereka yang sangat serius dan bersedia membayar kembali pinjaman.

    Kami menawarkan yang berikut:

    ~~~~ Pinjaman Kerjasama √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis Jangka Panjang (maks 40 tahun) √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis√√√√

    ~~~~~~ Pinjaman Pribadi√√√

    Catatan: hanya orang-orang serius yang boleh mengajukan permohonan. Jika Anda harus mengajukan pinjaman dari kami, Anda harus memahami bahwa kami di sini untuk meminjamkan Anda dan Anda harus jujur dan dapat dipercaya. Hubungi kami hari ini dan dapatkan wajah baru kebebasan finansial.

    Hubungi Kami melalui alamat Email berikut
    √√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
    Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Femiotedolaloanfirm1@outlook.com  

    ReplyDelete