HAPPY BIRTHDAY ALTHEA : #ALTHEATURNS4

in , by Nadia Johari, 10:09:00
hai assalammualaikum

Happy Birthday Althea - Happy Birthday To Althea, Happy Birthday To Althea, Happy Birthday To Althea, Happy Birthday To Altheaaaaaaaa....Tahniah Althea, sebab dan berjaya maju ke hadapan selama 4 tahun. Nad tau banyak pasal produk kecantikan dan skincare korea ni daripada Althea la..Memang banyak nad beli barang dekat Althea,sebab sesuai denagn muka dan makeup dia semua best. Ingat lagi, pertama kali dapat barang dari Althea, memang teruja giler, sebab asyik tengok orang dapat je, kita pun rasa teringin. Dan wishes kita tercapai..hehee..Sampai sekarang nak beli apa-apa, nad tengok dekat Althea dulu.

Kemudian, teruja lagi bila terpilih dalam salah satu group Althea Angels..Siapa yang taknak oii..banyak manfaat jadi Althea Angels ni..Memang bertuah sangat bila dapat. Sejak dah jadi group Althea ni la, nad makin nak melawa je..hah gituu..


Dan July, adalah birthday Althea..wuhuuu..Nad yang teruja lebih sebab dapat sambut sama-sama birthday Althea. Bila birthday dia, kita  juga yang bertuah tau, sebab dapat beli barang-barang dekat website Althea dengan harga yang murah, ada sales dan promo tau..Sebab tu tak lepaskan peluang untuk grab dan tambah stok beauty, skincare kita tu. Tengah murah baik kita beli kan..hehee..

Tak habis teruja ni tau..hahaa..Ya ampun,..tak tau nak gambarkan macam mana, sebab setiap kali dapat kotak cantik dari Althea, memang rasa nak melompat. Althea akan keluarkan kotak yang berbeza ikut keadaan semasa..Dah banyak kotak Althea nad dapat dan memang simpan, sebab semua kiut ok..


Untuk birthday Althea, kotak dia lawa sangat..Althea's Limited Edition Carnival Box..huhu..dah macam dekat sarkas ok..Bukan kotak je, ada ballon, lollipop bila buat pembelian..Tiket tu untuk contest tau..so cepat-cepat tengok dekat instagram dan facebook Althea to win shopping points dan tiket ke Korea you alls (A round trip + Lotte World tickets for two)..Cepat la p tengok.

Ni nad nak kongsi, apa yang nad dapatkan masa birthday Althea. My magical # Altheaturns4 haul..


- Contour Cleanser Althea


- Foundation Double Lasting Etude House


- Innisfree No Sebum Toner


- Skin Relief Calming Skin


- Innisfree Lip Sleeping Mask


Althea memang syurga untuk wanita dan lelaki yang pentingkan kecantikan ok..hehee..Apa tunggu lagi, pergi ke website www.althea.kr sekarang...

SHARE 11 comments

Add your comment

  1. bestnya dapat...dah lama tak shopping skincare kat Althea. Jenama innisfree memang best..suka produk die

    ReplyDelete
  2. all these products look so good as expected of Althea

    ReplyDelete
  3. Diam tak diam kan...dah 4 tahun dah Althea... Hopefully makin byk brand makin byk salesssss...hahaha

    ReplyDelete
  4. Wah, dah bezday althea la rasa macam baru je sambut bezday althea

    ReplyDelete
  5. Memang cantik² kotak althea ni.. selalu yang buat akak nak tengok sangat mesti kotak dan eksesori yang dia bagi..comel2 je semua..

    ReplyDelete
  6. Pejam celik sekejap je dh 4tahun althea ni kan..seronok shopping kat situ

    ReplyDelete
  7. Best kan produk dari Althea nie, kotak dia pun cantik-cantik semua kan Nad..

    ReplyDelete
  8. Happy birthday Althea. Turn 4 dah. Tahun depan boleh masuk tadika. Ehhh.. Hihihi..
    Bestnya dapat suprise box lagi. Hihi

    ReplyDelete
  9. Yeayy.. Althea dh masuk 4 tahuun.. Dan kita masih setia dgn Althea kalau nk cri brg2 korea ni..

    ReplyDelete
  10. Dah 4 tahun dah Althea kan.. sekejap je masa berlalu

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2