hai assalammualaikum

BioXcellent Colla W.Diamond, Rahsia Kulit Wajah Cantik, Cerah Dan Kekal Sihat - Pernah dengar kan, nak cantik luaran, mestilah dari dalaman. Selalu, kita ambil berat luaran, tapi dalaman diabaikan. Sebab tu la muka nampak makin kurang berseri, kurang anjal, disebabkan kolagen dalam badan tiada. Bila tengok usia, belum tua lagi, tapi muka dah kendur,..huishh, dasyat sangat tu. Jangan biarkan,kalau boleh, biar muka nampak muda bergetah berbanding usia sebenar .

Jadi, cepat-cepat cari makanan tambahan untuk dalaman bagi menaikkan seri wajah, kekal cerah dan sihat. Salah satu produk yang nad dah cuba dan nad nak kongsi dengan korang ialah BioXcellent Colla W.Diamond.




BioXcellent Colla W.Diamond, Rahsia Kulit Wajah Cantik, Cerah Dan Kekal Sihat 

Sekarang nak dapatkan rahsia kulit wajah cantik, cerah dan kekal sihat mudah je,nad amalkan dengan mengambil Produk Bioxcellent sebagai makanan tambahan seharian. Bioxcellent  Colla W.Diamond dapat membantu mengimbangkan nutrisi yang kekurangan dari makanan seharian.


Tak perlu keluarkan duit yang banyak untuk cantik. Hanya perlu konsisten minum, dan hasilnya dapat dilihat seawal 7 hari mengikut kepada badan setiap orang.



Apa nad suka dengan produk ini sebab product BioXcellent merupakan Superfood dimana ia diperbuat dari makanan seharian kita seperti sayur-sayuran , buah-buahan dan kolagen dari ikan. Takdala campuran benda-benda pelik kan.



Cara nak bancuh dia pun senang. Campurkan 1 skop  (20gram) ke dalam 200ml/250ml air sejuk atau suam, kemudian kacau atau goncang sehingga larut dan minum serta-merta selepas penyediaan. Nad lebih suka ambil dengan air sejuk. Rasa dia takda pelik mana, bukan rasa ubat tapi rasa macam buah tapi tak manis..hahaa..Nad selalu ambil waktu pagi dan sebelum tidur.


Rasanya yang sedap disebabkan bahan yang terkandung di dalam BioXcellent merupakan bahan
campuran beri (diperkaya dengan anti oksidan), Collagen Tripeptide, Astaxanthin, Acacia gum, Ekstrak buah Anggur, Tomato, Epal, Strawberi dan Buah delima. Nampak kan banyak buah, sebab tu rasa dia manis buah.


Banyak kelebihan BioXcellent Colla White Diamond ni, antaranya :
- Sesuai utk membantu masalah liang pori terbuka,
- Dapat membantu melembapkan dan menganjalkan kulit,
- Dapat membantu masalah pigmentasi,
- Dpat mngurangkan masalah lingkaran gelap bawah mata,
- Mengecutkan jerawat dan membantu mngatasi masalah parut jerawat
- Dapat membantu kulit supaya lebih sihat, lembap, gebu dan halus..
- Membaik pulih struktur kulit
- Kulit lebih cerah, anjal, gebu dan lembap
- Menghilangkan garisan halus dan kedutan
- Mengaktifkan sintesis penghasilan kolagen dalam tubuh
- Melindungi dari sinaran UV, radikal bebas dan pencemaran
- Mencantikan kuku lebih kuat dan atasi keguguran rambut

Produk ni bukan untuk perempuan sahaja malah lelaki pun boleh ambil. Ia sesuai diambil untuk lelaki dan perempuan berumur 16 tahun ke atas. Orang lelaki pun nak cantik macam perempuan tau.

Sebelum guna sesuatu produk, yang paling penting , nad akan pastikan tahap keselamatan produk ini. BioXcellent Colla W.Diamond ni ada kelulusan dan telah diiktiraf. Ia mendapat pengiktirafan oleh Asia Pacific Super Health Brand Excellent, 100% menggunakan bahan semulajadi dan mempunyai GMP Certified. So sangat selamat & boleh ambil tanpa was was taw. Lagi satu produk ini juga telah diuji secara klinikal dan mematuhi standard piawaian yang sepatutnya.

Diingatkan Produk Bioxcellent bukan di perbuat dari ubat. Bioxcellent tidak dapat bantu menyembuh sakit sakit kronik.

Harga sebotol adalah RM66 untuk 700 grams. Tahan lebih sebulan.  Apa yang nad tau,  produk BioXcellent ada 5 jenis,  dan BioXcellent Colla W,  Diamond la salah satunya. Nak dapatkannya pun mudah,  beli di watson.

Review Nad berkenan BioXcellent Colla W. Diamond


Nad dah amalkan produk dalam lebih kurang seminggu. Apa yang nad rasa, kulit muka nad jadi lebih lembap dan lembut dari biasa dan tak nampak kusam sangat. Tengah berusaha nak hilangkan lingkaran bawah mata sebab tidur lambat ni.. Hehehwe. Yang penting konsisten..



AMARAN: PENGGUNA YANG MEMPUNYAI MASALAH ALAHAN SEAFOOD & MASALAH RESDUNG TIDAK SESUAI UNTUK AMBIL BIOXCELLENT COLLA W.DIAMOND .


Ini antara TIPS/PANTANG
Untuk MASALAH JERAWAT sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya.
Elakkan pengambilan KAFEIN kerana ia boleh mempercepatkan penuaan.
Semasa priod, seeloknya berhenti sebab sistem penyerapan badan masih lemah jadi bazir jika 
minum.
Boleh JARAKKAN waktu pengambilan selama 5 jam jika ambil UBAT dari hospital/klinik.
Boleh jarakkan 1-2 jam pengambilan dengan produk Kitsui jika mengambil apa-apa jenis produk/supplement/jamu lain.
Sesuai diambil selepas kandungan/baby yg berusia 4 bulan keatas utk ibu mengandung/ ibu mnyusu tapi disarankan untuk dapatkan nasihat doktor.
Produk slimming/detox TIDAK SESUAI untuk ibu menyusu atau ibu mengandung.
Amalkan minum AIR MASAK 2-3 liter utk kesan terbaik.
Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN sila rujuk doktor atau pakar kesihatan dulu sebelum mengambil apa2 jenis produk.
Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif atau masalah resdung.
Boleh bancuhkan dgn air suam, air biasa atau air sejuk tapi pastikan betul-betul larut dahulu sebelum minum.
Produk ini sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur. (waktu yg dicadangkan ialah sebelum tido sbb pnyerapan waktu malam lebih tinggi)

Untuk ketahui lebih lanjut, korang boleh layari:

Website: http://www.bioxcellent.com/
Facebook: Bioxcellent
Instagram: @bioxcellent
“SIHAT CANTIK SELALU”
SHARE 38 comments

Add your comment

  1. wow... menari juga cola ni... nak cuba la

    ReplyDelete
  2. Wahh patutlah muka Kak Nad berseri selalu! Tapi setuju dengan komen kena konsisten tu. Tak boleh harapkan sekali dua pakai terus efektif kan? Apapun nice review! Bolehlah nanti nak suggestkan pada member yang ada masalah kulit kusam ni.

    ReplyDelete
  3. ptt cantik..ini rahsia dia..:)

    ReplyDelete
  4. Modelnya pun cantikkk 😘😘😘😘

    ReplyDelete
  5. Wawa penah consume ni last year.. Mmg ok bg wawa sbb dia memperbaiki kulit kita

    ReplyDelete
  6. Wah! Bagusnya! Makanan tambahan untuk tubuh badan kita. Lepas ni lagi cantiklah nad kan bila dah consume hari² haaa.

    ReplyDelete
  7. wah.. patutlah nad nampak berseri2 je sekarang ni ye

    ReplyDelete
  8. Wah Nad.. Baguslah buat pilihan bijak amalkan
    BioXcellent Colla W.Diamond, patut kulit Nad cantik!

    ReplyDelete
  9. kalau ratah saja ni mesti sedap.Tapi akak ada resdung. macam tak sesuai je.

    ReplyDelete
  10. Oh bagus di highlight kan tak sesuai untuk yang ada resdung dan alahan makanan laut... supaya pengguna alerr benda ni kan..

    Banyak kelebihannya.. bagus untuk kulit tu yang best.

    ReplyDelete
  11. Ohh ini rahsia dia awet muda yer hehehe takut kita rasa nak juga lah cuba minuman ni tengok banyak sangat kebaikannya hehehehe rasa terpanggil nak menjadi cantik juga kannnn

    ReplyDelete
  12. Di kala usia seperti Rawlins nie, memang penting jika banyak amalkan makanan sampingan dan tambahan yang menguatkan dalaman agar indah luaran kan.
    Rawlins minum BB Collagen Plus dari Hai O

    ReplyDelete
  13. Tak tahu ada minuman kesihatan Colla ni.. makin cantik la adik Nad kita nanti.. kak liez suka klau suppliment jenis minuman mcm ni.. sbb actually cepat diserap badan..

    ReplyDelete
  14. Banyak juga khasiatnya ye. Makin berseri2 nad lepas ni

    ReplyDelete
  15. Macam menarik je produk ni. Sis pun bawah mata punyalah teruk dh sekarang..dgn eyebag lagi, dark circle lagi..mmg perlukan produk mcm ni. Boleh lah nanti cuba

    ReplyDelete
  16. Wah bagus produk nie lelaki pun boleh minum ya..

    ReplyDelete
  17. Wah ni rupanya rahsia Nad ye...rasa dia oren ye Nad? Nampak kaler oren. Khasiat pun banyak. Memang best la ni nak consume. Baru tahu rahsia Nad selama ni...hihi

    ReplyDelete
  18. Tengok banyak juga benefit collagen yang ni. Tapi last sekali tengok elakkan utk yang allergic. Baru nk cuba, huhu. Belikan utk orang rumah la dkt watson . Dh pernah tengok , tak beli je lagi

    ReplyDelete
  19. wah..patutlah cantik! ni rahsia nad ye. Kak Yaya nak cuba jugalah.

    ReplyDelete
  20. Betul kata Nad tu, makin berusia, makin kuranglah kolagen dalam tubuh kita. Makin cepatlah penuaan terjadi.

    Cola ni pun sesuai untuk lelaki juga rupanya.

    Banyak kebaikan dia. Yang penting, ada GMP. Tak perlu risau.

    Rasa pun sedap,Nyum!

    ReplyDelete
  21. Wah rahsia awet muda. Terima kasih atas perkongsian. Patutlah nampak berseri sahaja. Bolehlah saya kongsi produk ni dekat mak dan kakak saya.

    ReplyDelete
  22. owhhh ini rupanya rahsia awet muda kak nadia yer. padanlah sentiasa cantik je kalau jumpa kat event. kita guna jugak bioxcellent nie. mak kita pon guna. dah masuk 3 botol dah dia consume.

    ReplyDelete
  23. nak cantik luaran, banyak askpek nak kena jaga, terutamanya dari dalam. yelah, apa yang kita makan memang akan membuahkan hasil dari segi kesihatan dan juga kulit. bagus juga ada alternative mcm ni. mudah dan tak perlu renyah buat sendiri bancuh2.

    ReplyDelete
  24. masa minum dulu, dapat rasakan kesannya yang mmberi tenaga tambahan dan jaga skin. elok kalau teruskan. tapi untuk mereka ada cyst jangan pulak mencuba.

    ReplyDelete
  25. pernah amek juga colla ni.. rs dia best..

    ReplyDelete
  26. tak pernah lagi dengar nama brand ni tapi nampak packaging dia menyakinkan...tapi bila nad kata rasanya sedap...bolehlah cuba jugak nanti heheh

    ReplyDelete
  27. Dulu pernah consume produk Colla ni. Memang bagus kolagen ni sebab membantu merawat dari dalam. Dah lama stop sebab dah abis. Boleh cari semula ni. hehehe

    ReplyDelete
  28. Xpenah try lagi. Bab jerawat tu buat mell tertarik nak try ni hehe

    ReplyDelete
  29. Have to really take care of our body inside out! I want to be pretty like you too!

    ReplyDelete
  30. Salam


    Apakah Anda mencari pinjaman?

    Nama saya Femi Otedola, saya seorang multi miliarder dan saya telah berada di industri minyak dan gas selama 28 tahun terakhir. Sekarang saya ingin memberikan pinjaman kepada orang-orang yang menghadapi masalah keuangan mencari solusi dari situasi keuangan mereka, Jadi saya harus membentuk tim profesional untuk mengelola perusahaan ini. Saya tahu apa artinya mencari dana untuk mendirikan bisnis Anda dan ketika Anda mengunjungi Bank mereka selalu meminta begitu banyak dokumen dan jaminan, Di sini kami akan meminjamkan Anda dengan suku bunga rendah, dan tanpa jaminan. Anda harus tahu bahwa kami hanya di sini untuk meminjamkan mereka yang sangat serius dan bersedia membayar kembali pinjaman.

    Kami menawarkan yang berikut:

    ~~~~ Pinjaman Kerjasama √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis Jangka Panjang (maks 40 tahun) √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis√√√√

    ~~~~~~ Pinjaman Pribadi√√√

    Catatan: hanya orang-orang serius yang boleh mengajukan permohonan. Jika Anda harus mengajukan pinjaman dari kami, Anda harus memahami bahwa kami di sini untuk meminjamkan Anda dan Anda harus jujur dan dapat dipercaya. Hubungi kami hari ini dan dapatkan wajah baru kebebasan finansial.

    Hubungi Kami melalui alamat Email berikut
    √√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
    Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Femiotedolaloanfirm1@outlook.com  

    ReplyDelete
  31. Jarak mkn ubat 1 jam bolh tk kak nad?...

    ReplyDelete
  32. tak sesuai pulak untuk ibu mengandung..tungu lps bersalin bru try

    ReplyDelete
  33. Patut laaa Nad semakin berseri seri... Nak try gak laaaa

    ReplyDelete
  34. patut ler nampak muda je Nad ni.ini rahsianya ye

    ReplyDelete
  35. Kulit nampak cantik dan licin...

    ReplyDelete
  36. Assalammualaikum dan hai! Nisha tag Nad untuk join satu giveaway. Jemput join ya ^^

    https://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2020/02/giveaway-wang-tunai-rm1000-by-mamapipie.html

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2