hai assalammualaikum

PG Mall 916 Gold Cultural day, Health And beauty Dan Pembayaran Menggunakan E Wallet - Nad tau ramai sekarang lebih senang membeli barang secara online. Tak perlu nak beratur, tak perlu keluar dan bazir masa semua. Masa tengah nak masak, kemas rumah, masih boleh memilih barang dan membeli..hehee. Ni la orang cakap semua di hujung jari, gunakan sebaik mungkin.



 Ramai dah tau berkenaan shopping online PG Mall. Macam-macam produk ada dekat situ, dan paling best, PG Mall banyak tawaran menarik yang korang mesti suka. Mana yang suka emas tu, tengah kumpul emas, cepat-cepat tengok PG Mall, tengah ada offer baik punya ni.



PG Mall, ( https://pgmall.my ) merupakan platform e-dagang tempatan no.1 di Malaysia yang ditubuhkan sejak 2017 lagi. Satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. PG Mall juga merupakan salah satu dari TOP 3 laman web marketplace berdasarkan laporan yang dikeluarkan oleh iPrincesight ( https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ )..hebat kan!!. Eh, PG Mall pun boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play. Cepat download, senang nak shopping nanti..hehe.


PG Mall 916 Gold Cultural Day, Health And Beauty Dan Pembayaran Menggunakan E Wallet

Offer! Offer! Offer!  Kali ni lebih banyak promosi! Lebih banyak diskaun dan lebih banyak pulangan boleh korang dapat bila shopping dekat PG Mall.

PG Mall 916 Gold Cultural Day

Siapa yang tengah kumpul emas, suka beli emas, hah masa ni la korang boleh grab emas dekat PG Mall. Korang kena set tarikh ni tau, masa ni kalau korang grab memang murah dan berbaloi.


Malaysia Gold Association (MGA) akan mengadakan 9.16 sebagai Hari Budaya Emas yang akan jatuh pada 16 September setiap tahun. PG Mall 916 Gold Cultural Day ni bermula 15 Sepetember sehingga 17 September sahaja. Ya, 3 hari sahaja!!.

Objektif 9.16 Hari Kebudayaan Emas adalah memberi kesedaran tentang hiasan emas adalah ikatan dalam budaya Malaysia, merangsang ekonomi emas tempatan dan membantu perdagangan dua hala Malaysia. 916" adalah angka yang bermakna bagi industri Emas, 916 mewakili 22 karat emas, yang merupakan sejarah yang paling popular digunakan untuk perhiasan emas di negara-negara seperti Malaysia dan Singapura.

Harga emas terendah, ialah pada harga RM24X/g.


Harga istimewa 916 gold jewellery ini direct dari kilang dan paling best penghantaran adalah percuma. Pembelian hanya boleh dibeli di PG Mall insert. Cepat-cepat usha https://pgmall.my/Jewellery-1

Bukan orang biasa je boleh grab emas dekat PG Mall ni, tapi peruncit/pemborong boleh sama-sama menyertai PG Mall 916 Gold Cultural Day.



"Please spread the love to claim all our coupon"



Health And Beauty Essential Week

Yeahh, part ni yang best, bahagian kecantikan dan kesihatan..hehee. siapa yang tak suka. Banyak produk kecantikan ada dekat sini dari rambut sampai hujung kaki. Nak mask, skincare, makeup, semua ada. Banyak jenama produk kecantikan dan kesihatan ada dekat PG Mall.



Hah, sebut pasal kesihatan dan kecantikan ni, Health and Beauty Essential Week akan bermula pada 15th September sehingga 30th September 2020. Korang siap-siap set date, sebab waktu ni banyak diskaun yang korang boleh dapat. klik  https://pgmall.my/heatlhbeauty-essentials-week

 Antara diskaun yang korang boleh dapat
- Diskaun RM25 bila korang belanjakan minumum RM100, penghantaran percuma terhad pada rm4. Pakai Kod penggunaan: LOVEPGHB25
- Diskaun RM30 min belanja RM150, had penghantaran percuma pada rm4.
Kod Guna: LOVEPGHB30

Hah, jangan lupa grab.


Lebih Banyak Ekstrak dan Cashback Boleh Dapat Jika Bayar Menggunakan E Wallet

Part yang paling best adalah PG Mall terima semua jenis e-wallet dan pembayaran atas talian yang lain. Senang bila dapat bayar dengan ewallet kan. Scan je, terus bayar. E-Wallet Touch ‘n Go dan Boost, korang guna la dekat PG Mall. Senang kan!!


Touch n' Go 

Bermula 1 September sehingga 30 September bagi pengguna baru ( Exclusive New Shopper ), korang akan dapat RM 3 e wallet, jika korang membuat pembelian RM15 dan membayar menggunakan Touch n' Go e wallet.


Boost

Untuk Boost pula, dari 5 September sehingga 4 October, dengan membayar menggunakan e wallet Boost, korang akan dapat cashback RM 3 dengan pembelian minum sebanyak RM15

Pergh siapa taknak, beli barang lepas tu dapat duit semula. Jimat habis..Lebih banyak ekstrak dan cashback korang boleh dapat. Cepat-cepat shopping guna e wallet.

Nampak kan, banyak ganjaran yang korang dapat bila shopping dekat PG Mall ni. Apa lagi, jom shopping dekat PG Mall. Shopping banyak-banyak, share referral dan dapatkan cashback. Untung sangat.

Website : https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=539
Facebook : www.facebook.com/PGMallofficial/
Instagram : www.instagram.com/pgmall.my

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #916sale #Goldculturalday #MGA #MalaysiaGoldAssociation

#Touchngo #boost #health&beautyessentialsweek
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. wahhhh emas pun ada jual ye...menarik

    ReplyDelete
  2. Wow memang banyak potongan dan promosi kan. :)

    ReplyDelete
  3. Ai dah tengok, harga emas dia agak murah juga.

    ReplyDelete
  4. this is so interesting~! now ramaiiiiiii nak beli emas sbb utk simpanan masa depan

    ReplyDelete
  5. emas skrg mahal oo..tak rugi kalau membeli dan simpan utk masa depan

    ReplyDelete
  6. PG mall ni macam shopee kan apps dia

    ReplyDelete
  7. Wow, macam-macam promo kat PG Mall

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2