hai assalammualaikum
 
Kedai Hiasan Rumah KayuHome Terengganu Untuk Peminat Dekorasi Rumah  - Nad ni sekarang tengah mood untuk dekorasi rumah, nak cantikkan rumah. Yela, rumahku syurgaku..hehhee. Bila rumah cantik, kemas, ada konsep tersendiri, mesti la rasa best, rasa tenang. Balik rumah, tengok cantiknya rumah aku. Hah!!, dekorasi rumah ni dapat mempengaruhi jiwa kita juga tau. Setiap orang berlainan citarasa, ada orang suka modern, ada orang suka klasik, english style, macam-macam la.
 
Siapa tak suka kalau hiasan dalaman rumah menarik dan mempesonakan, betul tak? Bila dah ada rumah, tak kiralah menyewa atau hartanah sendiri, mesti ada rasa nak menghias sehingga sedap mata memandang


Kedai Hiasan Rumah KayuHome Terengganu Untuk Peminat Dekorasi Rumah

Sekarang, ramai yang kongsi cara mereka dekorasi rumah. Banyak ilham kita boleh dapat untuk kita menghias dan mendeko rumah kita sendiri. Kalau dah mendeko tu, mestila nak beli barang-barang hiasan kan. Banyak pilihan sekarang, tapi salah satu kedai hiasan yang nad nampak dekat facebook, kedai hiasan rumah Kayuhome Terengganu ni. Kedai hiasan ni terletak di Bukit Tunggal sebelum naik jambatan ke Pulau Duyung. Kalau nak beli online pun boleh, diaorang ada buat penghantaran.


Kedai ni bukan jual periuk memasak je, rupanya ada juga jual barang hiasan dan barang dekorasi rumah rumah yang terdiri daripada pelbagai design yang unik dan menarik. Pergh nad sendiri tengok barang-barang dia cantik, dan modern. Ada pelbagai jenis barang hiasan ada, hiasan dinding, dapur dan lain-lain.
 







Nad geram betul tengok jam dinding ni. Dah bayangkan bila letak dekat rumah, gila lawa kot. Siap ada peta lagi, aduh, berkenan pulak. Dekat rumah pun jam dinding takda, taknak la letak jam biasa kita guna tu, mestila nak ada jam yang nampak moden dan cantik.





Ada banyak lagi jenis jam dinding ada, macam design ya. Memang lawa sangat semua, nampak modern. Warna gold menyerlahkan lagi rumah kita.










Ada juga hiasan dinding bunga, cermin, semuanya buat korang rambang mata..hahha. Nad yang tengok pun dah terfikir, " eh cantiknya ni kalau letak dinding bahagaian tempat makan ".." eh ni pun lawa kalau letak bilik "..hah, macam mana tu..ahaha.





Hah yang style, boleh beli dua atau tiga, lekat kat dinding, boleh letak bunga2 kecik, yang comel-comel. 



Kita ni kalau nak cantik, bukan satu ruang je, kalau boleh semua sudut ruang nak cantik. Bila sofa dah lawa, mestilah nak ada hiasan pokok bunga. Tempat letak bunga tu pun nak lawa. Ada je kat sini. Bagi yang inginkan hiasan dalaman rumah yang nampak sofistikated dan terkini, bolehlah menggunakan barang hiasan moden di Kayuhome Terengganu ni.


Aduh meja ni pun tergoda. Trend sekarang kan meja warna gold ni. Letak bunga dan gambar dekat ats meja, fuh lawa.




Jangan tak tau, kedai hiasan KayuHome Terengganu ni pun ada jual barang-barang dekat dapur. Barula kemas nak dan selesa nak memasak kan.

Boleh dikatakan dekat sini, serba lengkap barang hiasan ada. Yang penting masa memilih tu, kenala ikut konsep, dan kesesuaian warna. Barula aura positif masuk dalam rumah tu ada. Kalau caca merba, lain pulak jadinya kan..ehhee. 

Mana yang ada rumah baru, lagi syok nak mendekorasi rumah kan. Pilihlah konsep dengan sesuai dan kena dengan jiwa supaya tidak menyesal di kemudian hari.
 

Lagi best, kalau nak mendekorasi ni, kita pergi kedai dia sendiri, baru puas hati dapat tengok dan sentuh barang sebelum dibelikan. Bagi yang berada di Terengganu, korang boleh datang ke kedai KayuHome Terengganu terletak di Bukit Tunggal sebelum naik jambatan ke Pulau Duyung. Mana yang tak dapat pergi, kita beli online pun boleh..hehee.
 
Hah, ada yang merancang nak pergi Terenggau tu bila boleh rentas negeri? Terengganu ni kan salah satu tempat pelancongan yang menarik. Banyak lokasi yang, pantai yang boleh dikunjungi. Selain itu makanannya yang sedap dan murah. Bila dah sampai terengganu tu, jangan lupa singgah ke kedai KayuHome ni di Bukit Tunggal, Kuala Terengganu. 
 


Untuk ketahui lebih lanjut korang boleh ke
Contact : 013 6699 512

Nikmati setiap saat yang korangluangkan untuk menjadikan rumah lebih cantik dan hebat. Yang penting, kita dekorasi kita gembira!

SHARE 14 comments

Add your comment

  1. This is indeed a great place for those who want to decorate their homes. Just look at the choices available.

    ReplyDelete
  2. Wah pelbagai barangan hiasan rumah boleh dipilih kat situ yea, nampak cantik2 jugak semuanya! Suka design yg simple tapi unik, yg colour gold2 tu pon cantik 😁

    ReplyDelete
  3. waa bestnya, banyak barang hiasan rumah yang lawa lawa laa. kalau pegi kedai dia tu mesti rambang mata nak pilih.

    ReplyDelete
  4. cantik2 gak dekorasi yang ada dalam kedai ni, kalau banyak duit dah lama borong 1 kedai hahahha, cantik sangat

    ReplyDelete
  5. Memang cantik la jam yg ada peta tu. Sesuai sgt utk org yg suka travel, kan? Hehe.

    ReplyDelete
  6. cantik. da klik da kat fb link dia last few days.
    dekorasi gini memang trending. especially frame from beli tu. rata2 dlm grup dekorasi fb, ramai yg pamerkan frame gitu. aida ni berkira-kira nak beli nyer, Nad. tunggu parcel from Ikea sampai dulu. pasang kabinet. then baru boleh consider kayuhome ni.

    ReplyDelete
  7. Cantek2 barangan kat sini... Rambang mata melihatnya.. dapat jam peta duniantu agak menarik

    ReplyDelete
  8. Haritu nak raya ada kawan jual deko jam yang ada pinggan tu haa.. boleh tahan juga harganya, nyaris nak beli, tapi tak sesuai plak dengan konsep rumah Sis.. ni banyak pulak pilihan di KayuHome ni.. lawaaa

    ReplyDelete
  9. Cantik barang hiasan kat kedai dia. Rambang mata tengok. Kalau gi kedai ni tak tau nak pilih. Semua cantik

    ReplyDelete
  10. Wow thanks for introducing this, i like their classy home deko too.

    ReplyDelete
  11. Wahhh! Ingatkan jual perabut atau decoration berasaskan kayu sehaja! Rupanya macam2 ada dan sangat menarik la tue, if dekat sure dah serbu dah... serious boleh transform rumah jadi lebih menarik dengan deco2 dari sini..

    ReplyDelete
  12. Ya ampunnn cantiknyaaaa semua barang haha tapi jauh la pulakk nak ke sana llgi pkp ni. nanti ada rezeki boleh pergi hee

    ReplyDelete
  13. lawa-lawa, ni kalau area sini dah erjah dah

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2