hai assalammualaikum

Kedai Emas Murah Hajjah Halijah Di Perlis Dengan Pilihan Terkini - Sekarang ni nad tengah kumpul duit nak beli emas. Anak nad dua orang perempuan, memang kena la cari emas untuk dipakai. Eh, bukan anaknya je, maknya pun nak pakai juga..hahaa. 

Kedai yang nad selalu tengok emas ni dekat Kedai Emas Hajjah Halijah. Kedai ni pun kak Umminani yang bagitau, sebab dia pembeli tegar dekat kedai emas murah ni.


Kedai Emas Murah Hajjah Halijah Di Perlis Dengan Pilihan Terkini

Siapa yang tengah cari emas, yang nak tunang, kawin, atau nak pakai untuk diri sendiri , nak bagi orang tersayang dengan harga yang murah dan rekabentuk pilihan terkini, kedai emas Hajjah Halijah la tempatnya. 


Kedai emas ni terletak di Kangar Perlis. Wah, orang Perlis merelip la korang, yela ada kedai emas murah ni..hehee., best la korang, boleh pergi kedainya terus. Kalau tengok pada gambar ni, orang Perlis mungkin tau dekat mana lokasi kedai emas ni. Kedai emas Hajjah Halijah senang dicari, dan kawasan parking yang mudah. Stafnya pun peramah melayan pelanggan yang datang. Itu yang kita suka kan.

Kalau nad dekat dah lama ajak suami ke sini, tapi disebabkan jauh, kita tengok dekat telegram kedai emas Hajjah Halijah jela..hehee.

Beli Emas Murah  Di Kedai Emas Hajjah Halijah Secara Online

Sekarang tak dapat pergi rentas negeri, takpa kita beli online je. Selalu orang beli makanan dan barang biasa je dekat online, nah kita beli emas pulak. 

Beli emas secara online ni selamat ke? 

Insyallah selamat, sebab dah banyak kali nad tengok kak Umminani beli emas ni dekat Kedai Hajjah Halijah ni, bukan setakat beratus, ada la beribu.huhu. Kita tengok pun geram je emas yang kak Umminani tu beli..hahaa. Sabar nad sabar, kejap lagi cukup duit sambar emas Hajjah Halijah ni..ehhee.







Banyak betul pilihan yang ada, macam-macm bentuk ada. Scroll satu -satu dalam telegram tu. Bila tengok itu lawa, ini lawa, rasa nak beli semua je. Terus cakap " kalau aku kayaaaa, aku beli semuanya "..kahkahkah. Tapi dapat beli dua jenis emas pun dah rasa ok. 

Ni baru gamabr sikit, ada banyak lagi gamabr dekat Facebook, Instagram dan Telegram Kedai Emas Hajjah Halijah ni.









Semua jenis ada, emas gelang, rantai leher, subang, untuk orang dewasa dan kanak-kanak, semua ada. Memang diaorang akan selalu masukkan gambar dan update rekabentuk terkini. 

Berkenaan dengan harga, bagi nad harga emas dekat Kedai Hajjah Halijah ni  murah berbanding kedai lain yang nad pernah survey.

Contohnya, kedai emas lain menawarkan emas dengan harga RM240/gm, tu belum campur upah, bila campur dengan upah harga emas tu jadi mahal, tapi kalau di Kedai Emas Hajjah Halijah ni menawarkan harga emas semasa RM253/gm, bila dikira plus minus, masih lagi murah. 

Menariknya dekat kedai emas ni, kadang ada bagi 50% KOS UPAH dan ada emas TANPA UPAH. Hah terkejut tak? Berbaloi beli emas dekat kedai KEHH ni.

Banyak juga tawaran yang Kedai Emas Hajjah Halijah buat ni, kadang tu harga emas memang murah sempena Hari 

Nad pasti setiap orang pasti ada emas. Penyimpanan emas ni berbaloi untuk jangka masa panjang. Pentingnya emas dalam kehidupan kita, dikala kita memerlukan. Nilai emas ni semakin lama semakin meningkat.



Kalau korang dah ada niat nak membeli, boleh dah mula menabung. Cakap pasal menabung, nad pernah kongsi, Kedai Emas Hajjah Halijah ni ada buat Pakej Menabung. Yela, mana tau simpan dekat rumah takut terguna,cara menabung dekat kedai KEHH ni la korang akan elakkan untuk terguna duit tu, dan dapat memiliki emas yang korang idamkan. 


Kalau korang nak tanya apa-apa pasal emas dekat Kedai Emas Hajjah Halijah ni,boleh je whatsup nombor yang tertera. Staff sangat la peramah, friendly untuk bantu korang pilih emas pilihan korang. Layanan staff bagi memang superb, sebab nad sendiri pernah whatsup dan tanya berkenaan harag dan emas. Staff layan dan jawab sebaik mungkin.

Untuk memudahkan korang untuk berhubung secara terus dan mendapatkan informasi terbaru termasuk lah promosi semasa yang dijalankan Kedai Emas Hajjah Halijah ni, korang boleh follow rapat di

Nak tanya apa apa.. .boleh je whatsapp terus pada staff Kedai Emas Hajjah Halijah ni yer.. 
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Design dia lawa-lawa Nad. Boleh beli online pulak tu. Boleh tgk-tgk masuk wishlist dulu.

    ReplyDelete
  2. cantik2nya design emas.. berkenan tgk gelang budah tu

    ReplyDelete
  3. Bling bling mata kak ana dibuatnya. Semua lawa2 emas dia.

    ReplyDelete
  4. lama dh x beli mas... bestnye kedai ni.. mcm² ada..

    ReplyDelete
  5. Omg... sis meroyan tengok semua barang kemas ni, so tempting.

    ReplyDelete
  6. Designnya semua up to date, sayang nya jauh pulak dekat Kangar... lagipun PKPD ni tak boleh nak merentas sedihnya

    ReplyDelete
  7. Cantik2 design nya up to date

    ReplyDelete
  8. Memang sangat murah . Siap boleh tawar menawar harga lagi . CCL selalu. Beli emas di kedai emas hajjah halijah . Kadang2 masuk cuci mata je .

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2