hai assalammualaikum

Sesuaikan Gaya Anda Dengan Koleksi ZCOVA Gemstone Jewellery - Perempuan dengan batu permata memang tak dapat dipisahkan. Barangan kemas yang dihiasi dengan batu permata berwarna-warni menjadi pilihan para wanita dan menambat hati pencinta perhiasan itu. Rasa teruja bila berpeluang menghadiri majlis She's A Gem by ZCOVA di Brasserie Leon Taman Tun Dr Ismail semalam.  

Di majlis She's A Gem yang dianjurkan ZCOVA ni, Nad belajar setiap batu permata mempunyai keunikan sendiri dan tidak akan serupa antara satu sama lain . Setiap batu permata mempunyai makna dan sifat tersendiri. Batu permata menyerlahkan lagi penampilan si pemakai jika dia memilih Gemstone yang sesuai dengannya dan disesuaikan dengan personaliti diri sendiri.



Sesuaikan Gaya Anda Dengan Koleksi ZCOVA Gemstone Jewellery

Rambang mata bila dapat tengok koleksi ZCOVA Gemstone Jewellery ni. Semua koleksi dari cincin, anting-anting, rantai, cantik sangat. Bayangkan belikan untuk orang tersayang, mesti si pemakai sangat gembira dengan batu permata yang berkilau ni. Sesuai sangat untuk yang nak bertunang atau berkahwin.

Batu permata adalah bukti kesenian alam semula jadi yang tidak terhingga, warna yang mempesonakan dapat membangkitkan emosi dan cerita. Setiap batu permata diciptakan sangat unik, terbentuk di bawah permukaan bumi. Daripada kehijauan zamrud hingga merah delima ruby, batu permata menangkap imaginasi dan memberi inspirasi kepada deria. 





Daya tarikan batu permata bukan sahaja terletak pada kecantikannya tetapi juga pada perlambangan dan maknanya. 

Korang tau tak, batu permata ni boleh mewakili cinta, kejayaan dan kekuatan, atau berfungsi sebagai peringatan kenangan dan peristiwa penting yang dihargai. Ia bukan sekadar batu berkilauan; batu permata adalah cerminan diri kita yang paling dalam, cara untuk mengekspresikan personaliti dan gaya kita melalui seni perhiasan. 


Masa dekat majlis tu, baru nad tau batu permata ni mempunyai pelbagai simbolik dan makna. Ini adalah carta batu permata dengan warna dan sifat batu tu sendiri. Ada pelbagai jenis nama batu permata ada seperti Garnet, Amethyst Aquamarine, Emerald, Sapphire, Ruby dan macam-macam lagi. 


Siapa tak kenal dengan ZCOVA, jenama berlian dan batu permata no 1 di Malaysia. 

Ditubuhkan pada 2015, dan pengasasnya adalah Low Ziwei dan Low Ziyin. Melihat kecantikan dan keunikan Gemstone ini, ZCOVA telah memodernkan cara pembelian batu permata dan berlian dengan memperketatkan protokol bagi pelanggan mengakses koleksi yang berkualiti tinggi dan pensijilan yang sah.

ZCOVA memperkasakan kesucian cinta supaya semua orang dapat menyatakan cinta mereka dengan batu permata yang mencerminkan intipati unik si pemakai.

Pakar permata dalaman ZCOVA akan memeriksa dan memastikan setiap batu permata dengan teliti untuk menjamin kesempurnaan dalam setiap aspek. 

Setiap batu permata mempunyai pensijilan daripada Coloured Gemstone Laboratory  (ICL). Ini adalah bukti ZCOVA hanya memberikan pelanggan batu permata yang terbaik, paling tulen dengan kualiti yang tiada tandingan. 

Servis Custom Made Percuma

ZCOVA memperkenalkan Asia'a Biggest Virtual Gemstone Inventory, di mana pelanggan mempunyai kebebasan untuk customise batu permata, daripada cincin pertunangan yang indah kepada rantai yang elegan atau cincin lelaki yang berani .

Selain itu, ZCOVA juga menawarkan customisation percuma, dengan paparan 3D dan cetakan 3D untuk dicuba, bagi memastikan kesesuaian batu permata dipakai dengan sempurna.

Berlian dan batu permata ZCOVA diperoleh secara beretika melalui pembekal terbesar di dunia yang mematuhi Kimberley Process. Berlian dan batu permata ini dinilai oleh makmal permata yang paling dihormati dan terkemuka seperti Institut Gemologi Amerika (GIA), Institut Permata Antarabangsa (IGI) dan Coloured Gemstone Laboratory (ICL).

" Tidak betul atau salah dalam memilih batu permata, kerana ianya penting untuk memberi peluang kepada pengguna apa yang sesuai dengan mereka. Gemstone jewellery sangat versatile dan si pemakai boleh bereksperimen dengan pelbagai warna dan reka bentuk untuk mencerminkan perasaan dan mood yang berbeza. Dengan memilih batu permata yang sepadan dengan mood mereka, individu boleh menyampaikan keunikan mereka dengan berkesan dan mempamerkan personaliti mereka dengan yakin melalui pilihan barang kemas mereka," kongsi Low Ziwei, pengasas bersama ZCOVA



Pengguna berpeluang menyerlahkan kreativiti dan bakat dalam merialisasikan bentuk dan warna mengikut cita rasa sendiri, yang akan menyerlahkan seni penggayaan batu permata hasil gabungan ekspresi peribadi yang mempersona.



Anting-anting Amethyst contohnya, akan memberi kesempurnaan antara berani dan bersahaja dengan warna dan perwatakan yang menarik.

Bila kita pakai batu permata yang berbeza, bukan sahaja nampak cantik, malah kita boleh mencipta simfoni visual yang menakjubkan dengan warna dan bentuk yang sepadan.


Tengokla nad cuba pakai cincin batu permata Blue Topaz ni, terus menyerlah. Nad pulak memang suka dengan warna biru. Macam cincin ni, nad pakai nampak besar, tapi korang boleh customise mintak ikut saiz jari korang. Jadi bila pakai tu, nampakla bergaya dan anggun. 

Batu permata ni memang sangat menawan dan berharga mempunyai kepentingan istimewa di luar daya tarikan estetiknya dan sentiasa menarik perhatian. 

Low Ziyin, pakar permata penduduk ZCOVA menyatakan, "Batu permata mempunyai kualiti dengan keunikannya kerana is sangat rare, menarik minat pengumpul di seluruh dunia. Antara yang didambakan ini batu, Black Opal sangat dicari untuk ton badan gelapnya yang kontras dengan menakjubkan dengan kilatan warna yang terang di dalam batu itu. Batu permata yang memukau ini boleh sahaja ditemui di Lightning Ridge, New South Wales, menjadikannya salah satu yang batu permata paling berharga. Begitu juga Beryl Merah, dikenali sebagai "bibite, batu permata yang jarang ditemui yang hanya terdapat di Pergunungan Wah Wah di Utah. Rona merahnya yang menyerlah, sangat dicari oleh pengumpul dan boleh menetapkan harga premium pada pasaran kerana keindahannya yang unik".


Haritu juga ada aktiviti Energy session. Kenala pilih kad, dan dia akan baca fikiran kita melalui kad tu. Tepat juga apa yang dia katakan ye..hehee. Seronok, sebab dapat ilmu tentang batu permata ni juga.


Bagi korang yang mencari batu permata atau gemstone, boleh tengok di ZCOVA. Korang boleh tengok dan mengetahui rahsia keunikan tentang batu permata di https://zcova.com/gemstone-education

Dapatkan Pengalaman 360-degree ZCOVA apabila korang melawat Galeria ZCOVA di Kota Damansara, Petaling Jya atau Kota Southkey, Johor, atau Tanjung Tokong, Pulau Pinang.

Tempah secara atas talian je!

Bertapak di Kota Damansara, barang kemas ZCOVA boleh ditempah secara atas talian bagi memudahkan pelanggan untuk membeli barang kemas emas dan berlian rekaan khas hanya dengan hujung jari.

ZCOVA juga menyediakan penghantaran yang disertakan dengan insurans secara percuma!

Untuk maklumat lanjut, boleh layari:
SHARE 0 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2