hai assalammualaikum

ProVita Secret Desire Kini Berwajah Baru, Ready-To-Drink - Baru-baru ni, nad ke pelancaran produk  Secret Desire iaitu ProVita. Produk ini telah diperbaharui dengan formulasi dan packaging baru yang memudahkan korang untuk mengamalkannya. Dahulu ProVita dalam bentuk serbuk, kini ia dalam bentuk cecair dan boleh diambil di mana-mana sahaja.

Secret Desire yang telah ditubuhkan sejak 2014 telah diusahakan oleh Rozita Baharom atau dikenali sebagai Che Ta telah mengeluarkan pelbagai jenis produk kosmetik dan skincare dan kini mempunyai lebih daripada 40 produk. Produk yang terbaru adalah ProVita.


PROVITA SECRET DESIRE

ProVita Secret Desire Kini Berwajah Baru, Ready-To-Drink


ProVita minuman kesihatan tambahan produk keluaran syarikat Secret Desire, telah ditambahbaik dari bentuk serbuk ke dalam bentuk cecair dan mudah diminum. Bukan sahaja formulasi diperbaharui malah packaging juga ditukar dalam bentuk pouch, memudahkan pelanggan untuk amalkan ProVita di mana-mana sahaja untuk mendapatkan kulit yang cantik dan membantu mengatasi masalah kulit.

ProVita ialah campuran minuman botani Serbuk Jus Anggur Merah dengan Multivitamin, Ekstrak Biji Anggur, Opitac, Ekstrak Kacang Soya dan Koenzim Q10. Rasanya  masam manis, dan lebih pekat.

PROVITA SECRET DESIRE


RAMUAN : Air RO, Serbuk Jus Anggur, Serbuk Elderberi, Serbuk Roselle, Multivitamin, Ekstrak Biji Anggur, Opitac™, Ekstrak Kacang Soya, Ekstrak Buah Melon, Ekstrak Likuoris, Asid Askorbik, Koenzim Q10, Inulin
(Mengandungi kondisioner makanan [penstabil] yang dibenarkan)

Menurut Che Ta, antara kelebihan ProVita adalah mengandungi Opitac™ yang bagus untuk membantu kulit lebih segar, halus dan juga mengurangkan masalah jerawat. Selain itu, ProVita turut mengandungi multivitamin  sekaligus memudahkan pengambil pelbagai vitamin hanya melalui produk ProVita sahaja.

Kelebihan ProVita ;

- membantu mencerahkan kulit 
- membantu mengurangkan jerawat
- mengurangkan pigmentasi
- meningkatkan imun dalam badan
- memberi tenaga

Cara pengambilan ProVita

- Ambil 1 pouch ProVita sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur setiap hari. 
- Goncang dahulu sebelum minum
- Minum air yang banyak untuk memastikan penghidratan yang cukup

Cara Penyimpanan PriVita

- Simpan pada tempat yang sejuk dan kering, jauh daripada cahaya matahari dan haba. 

ProVita sesuai untuk 18 tahun ke atas, termasuk ibu mengandung. Kesan pengambilan ProVita boleh dilihat seawal 14 hari, tapi mengikut kulit kita. Yela, kesan ni ada yang cepat, ada yang lambat, paling penting konsisten.

PROVITA SECRET DESIRE

Tengokla Che Ta sendiri, wajahnya yang cantik, kulit halus mulus, hanya mengamalkan ProVita dengan kosnisten. 

Wanita yang berusia 36 tahun dan merupakan ibu kepada empat orang anak menceritakan bahawa, beliau menggunakan produk ini dahulu dan membuat testimoni atas dirinya sendiri. beliau mendapati dirinya lebih cerah dan simptom seperti selsema, batuk berkurangan. 


ProVita juga ada sijil akridetasi GMP pengkelasan makanan dan kini sedang didalam mendapatkan sijil Halal daripada JAKIM. Produk ProVita juga ada pengesahan daripada MeSTI.

Harga ProVita

Harga yang ditawarkan untuk sekotak ProVita adalah RM59.00.
Setiap kotak mengandungi 7 pouches.

Korang boleh dapatkan produk ProVita dengan menghubungi stokis dan ejen Secret Desire. 

Korang juga boleh melayari laman rasmi Secret Desire untuk mengetahui maklumat lanjut dan promosi terkini berkenaan produk ProVita.

Secret Desire Skincare SDN BHD
📞 : 016-418 7602
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Wahhh... Menarik packaging barunye. Lebih memudahkan untuk bawa ke mana-mana sahaja.

    ReplyDelete
  2. menarik juga nih.. siapa yang x nak cantik kan?

    ReplyDelete
  3. menarik wajah baru....harga pun masih mampu milik.

    ReplyDelete
  4. wah boleh mengurangkan pigmentasi ye. boleh try ni

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2