hai assalammualaikum..

sory..agak seksi gambar..hohoho..telah diedit semula oleh saya ok

Aimi Jones, 21, warga Oxfordshire, England ini berniat untuk menjual gaun skater miliknya yang berwarna kuning melalui Ebay. Ia-pun menggambil gambar gaun itu, yang tergantung di dalam almari pakaiannya.

Namun Aimi tak menyedari, dirinya ikut terfoto bersama dengan gaun itu, dan lebih mengawatkannya lagi, ketika itu ia tidak mengenakan sehelai pakaian pun untuk menutupi bahagian bawah tubuhnya.


haisyeman..mcam mana leh x perasan.. dah x sabar nak jual kat ebay tu sampai x selidik dulu gambar tu..atau takut line tenet putus..kalo nad, 
1) masukkan dalam laptop
2) periksa mana yang x patut ade dalam gambar
3) crop gambar yang x berkenaan
4) edit gambor

kalau yang dalam phone nak trus upload..baik cek elok2..kang jadi mcm ni dah malu..selalu berwaspada ok..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

20 comments so far,Add yours

  1. nanti bukan baju nye yang terjual..tuan punya baju yang dijual nanti..alahai...

    ReplyDelete
  2. tu kdg2 kena hati2 nk upload gmbar, cek betul2... hikhik apapun, jgn berbogel semasa ambil gambar.. hahahah XD

    ReplyDelete
  3. alahaii kak oii.. len kali jangan xpakai ape2 sembarangan hehe

    ReplyDelete
  4. Lupa pakai baju tu., hehe

    ReplyDelete
  5. UPLOAD GAMBAR TANPA PAKAIAN - keyword SEo yg terbaik....kompom banyak trafik datang nie hik hik termasuk trafik dari saya juga laaa

    ReplyDelete
  6. oh tidak...malunya...... nasib baik mat salleh...kalau org melayu..... hu3

    ReplyDelete
  7. Alahai, macam2.
    Iktibar buat semua..

    ReplyDelete
  8. adushhh,ni pengajaran pada semua juga laa..jgn men upload jer..kena check dulu..hehehe nice sharing la sys..:)

    ReplyDelete
  9. bazilah..tau xpe..

    nieyxha...nthla..die pndg bju die yg cntik je kot..hehe

    cheq kaq..hahhaha..

    aina..haha..yes tu la pengjrnnyer..hehe

    mar..hhaaha..mesti die bru ps pkai bju die nk jual tu

    lisa..pans kot..hehe

    mentariminda..hahaha...bab2 ni mmg tggi..hehe

    remy..lamat remy pun x berkelip

    nor salmi..memg pun..x tau nk ckp

    sya chot..yup..klo x sbr pun cek la dulu..hehe

    ReplyDelete
  10. mak aiii, takkan tak tengok dulu sebelum upload. nayaaaa :P

    ReplyDelete
  11. macam2 ader...dunia tanpa sempadan . So kena hati2...

    mselim3

    ReplyDelete
  12. http://www.aimisyahirah.com/2013/01/segmen-i-follow-youyou-follow-i.html Ada tag kamu..:)

    ReplyDelete
  13. no komen la nad.ntah2 dia saje je tu.. hihi

    ReplyDelete
  14. wayang free tue :)

    haiyo!! kena amik iktibar tue..

    ReplyDelete
  15. Ada juga yang ambil gambar sambil terbogel ..hehehehehhehe

    ReplyDelete
  16. HAHHA..NTAHLA APE DIE PIKIR..SMPAI X NMPK TU

    ReplyDelete