hai assalammualaikum..

oh sangat memalukan..rasa nak tutup muka je dengan selimut..dengan bantal..hahahha...punya yakin buat status..tapi dah tersalah type..hahahha...takpe status yang menceriakan semua orang selain membuat orang terpikir....hhohoho...


aiyak salah taip nak cakap alter jadi auto...adeh..kes perut dah lenyang..semua nyer jadi tak kene..hahaa


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

16 comments so far,Add yours

  1. hehe,, dah agak dah,, tapi kudiamkan aje,, ekeekeekee

    ReplyDelete
  2. muja...suka na..adoii malu dah ni

    ReplyDelete
  3. hihi.. dei.. itu auto sama alter sudah tukar ka? hahaha

    ReplyDelete
  4. saya nak yang manual punya boleh tak??hahahaha

    ReplyDelete
  5. Lenyang ke auto k bantai jer hahaha..mmg terbukti kenyang sungguh ni

    ReplyDelete
  6. kalau makcik2 kat kampung akak dia sebut auto heheh..

    ReplyDelete
  7. typo error ini biasa berlaku. Ia pernah terjadi pada saya juga.

    ReplyDelete
  8. gear auto? mcm mana dengan manual?? haha

    ReplyDelete
  9. Haha alter pun boleh jadi auto ye. Tu la, makan banyak sangat. ;p

    ReplyDelete
  10. ayie ada like status fn nadia yg nih..haha

    ayie pelik jgak masa tu tapi like jer laa..haha

    ReplyDelete
  11. Akak pening dah pe bende auto baju tu haha...

    ReplyDelete