SUP TULANG DAGING KORBAN HASIL TANGAN MAK

in , by Nadia Johari, 14:35:00
hai assalammualaikum

Bila Hari Raya Korban telah tiba , benda yang ditunggu ialah menyembelih lembu, itu bagi pihak lelaki manakala bagi pihak perempuan menunggu untuk dimasak..Pada aku pula, daging korban ditunggu untuk masuk ke dalam perut ku.,.hahaa..orang kuat makan memang macam ni..Sesetengah perempuan memang ada yang tak suka daging lembu, macam adik aku ler..rugi..rugi..Aku pulak tersangatla suka, lagi-lagi kalau mak nad yang buat. Mak buat memang marbelous dan mengikut citarasa..nyum..nyum..Nad paling suka daging tu dibuat sup..ooppss bukan daging sahaja, termasuk tulang-tulangnyer sekali. Nad suka makan mcam tu je tanpa nasi. Sekali hirup..sedapnyer..sekali ratah..marbelous..berkali-kali hirup dan ratah...memang tak ingat dunia..hahahaa

hahaha..yang ni nad dah ratah separuh..baru teringat nak amik gambar..wakakka..takpela..dapat tengok separuh pun ok..Mum you are the special one..Thanks masakkan sup tulang ni..
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. menyelerakan... but sy x bleh mkn banyak2... maklumlah umur dah meningkat ni...

    ReplyDelete
  2. nad..kalo mak msk ape pn smua lazat2 hehee kan.. :)

    ReplyDelete
  3. seriously.. i prefer daging lembu daripada ayam tapi jarang ada kedai jual,, maybe sebab susah nk kira.. asyik ayam je,, huhuu

    ReplyDelete
  4. pregnant ni nampak makannan sume sedap... nyum nyum nak dapatkan sup la lucnh nanti :)

    ReplyDelete
  5. alahai sedapnye..esp tang tulang2 tu..

    ReplyDelete
  6. Heheheh semalam baru je mak Shakira masak sup tulang ni, sedap gila! Hehe mak kita2 ni kalau msk apa pun semuanya terangkat kan? Hehe

    ReplyDelete
  7. Terbaik lah tengok pun dah terliur.. Wan tak boleh makan daging baru.. haha nanti tumbang..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS