KEYWORD DARI NUFFNANG

in , by Nadia Johari, 23:17:00
hai assalammualaikum

Sambutan krismas harini macam-macam cerita ada dekat televisyen..jadi hari cuti ni nad merehatkan diri dengan melayan televisyen dari pagi sampai la ke malam..duduk rumah sebab dah lama tak berehat..cerita yang menarik ialah cerita kartun..hahaa..baru je lepas tengok Despicable Me..cerita kisah penjahat bersama banana-banananya..comel-comel semuanyer..muncul pulak 3 orang budak..yang telah mengubah hidup Gru..memang layan tadi..hehee..sekarang layan Ice Age channel 413...ooppss alamak sebenarneyr bukan nak cerita pasal cerita kartun tapi nak tunjuk keywords dari nuffnang ni..hehe..over pulak..

Nad dah lama tak jenguk nuffnang..dalam sebulan beberapa kali je..harini nad buka nuffnang..haha..mana pulak celahnyer keyword ni boleh ade kat sini..nak  tau keyword ape..


hahaha..sape la yang nak mencantikkan wajah tu.. tak payah la gune botox-botox ni..nak cantik kang jadi hodoh pulak nanti..yela kemudian hari akan ada kesan buruk kat kita juga..Bersyukur jela dengan pemberian yang Allah bagi. Biar huduh tapi hati baik..satu lagi keyword tempat mancing empangan jus..adeh..macam-macam ada..gelak pulak..hehee..tersenyum sekejap tengok..hehe..layankan jela..

oo ade berita gembira..apa die..tunggu entry seterusnya..
SHARE 2 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS