hai assalammualaikum

Serum Jerawat Daniskin - Sebut je pasal jerawat, mesti jiwa tak tenteram. Hari-hari nak tengok cermin je, sama ada jerawat dah hilang atau tak. Hati ni pulak rasa nak picit-picit je jerawat tu bagi hilang cepat, sebab rasa rimas bila ada jerawat ni. Bila ada jerawat ni, nak keluar pun malas. Hah! Lagi dah ada anak ni, mandi pun tak sampai 5 minit, kadang cuci muka gitu-gitu je, kadang pulak tak cuci muka sebelum tidur, sebab si kecik dah merengek je. Macam mana jerawat tak tumbuh..haishh..


Jerawat ni tak boleh dibiarkan lama-lama, kene rawat dia, kalau tak merebak la dia. Jadi nad nak kenalkan satu produk ni khas untuk hilangkan jerawat. Nad hanya sapu pada jerawat, alhamdulillah jerawat kering dan kecut, lama- lama hilang. Syokk ooo..Produk yang nad guna Serum Jerawat Daniskin.

Serum Jerawat Daniskin ni dirumus khas menghilangkan jerawat sepantas 24jam. Disamping itu, mampu menghilangkan kesan gelap pada bekas jerawat, Terutama jerawat di muka. Serum Jerawat Daniskin mempunyai rupa botol yang menarik dan berbentuk krim, pekat, berwarna putih dan tidak melekit pada wajah kerana ia 100%  diperbuat dari air.

Bahan utama dalam serum ini adalah Acne Busters Complex iaitu yang pertama di malaysia mengunakan bahan semulajadi dan diadun dgn teknologi terkini. (Rujuk laman web untuk tahu lebih lanjut).


Bagaimana sebenarnya serum ini bekerja pada jerawat?




Serum ini dicipta khas untuk percepatkan jerawat menjadi masak. Ia dapat kurangkan jerawat anda daripada menjadi bengkak terlalu lama. Bila dah bernanah pada jerawat, jerawat takkan membengkak,

Teruskan memakai Serum Jerawat Daniskin sehingga ia pecah dan kering dan sembuh sendiri. Anda boleh picit TETAPI dengan cara yang betul.

Amaran keras: Jangan picit jerawat anda jika belum masak, kerana jerawat anda akan menjadi bengkak. Bila dah reda kemerahannya, dan kelihatan mata, baru boleh picit.

Untuk kesan terbaik, picit di malam hari dan sapukan Serum Jerawat Daniskin untuk penyembuhan.

Diingatkan sekali lagi, angan picit atau usik dengan jari, Ini akan menyebabkan tersebarnya bakteria jerawat dan akan melambakkan jerawat untuk tumbuh kebahagian lain.

Sesuai digunakan untuk siapa??
Jangan risau, serum ni sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita pada semua peringkat umur yang mempunyai masalah jerawat yang baru tumbuh, jerawat batu serta parut jerawat. Serum ini juga membantu mengurangkan kesan parut jerawat lama dan menghasilkan sel-sel kulit baru. Tapi fokus utama serum ini untuk jerawat. Serum ini tiada bahan merbahaya seperti Mercury dan Hydroqui


Ni testimoni nad sendiri. Dapat je serum, malam tu terus nad pakai dan setelah 6 hari pakai, jerawat dah mula kering dan kecut. Hanya tinggal kesan sahaja. Jangan risau, Serum jerawat Daniskin ni juga mampu hilangkan bekas jerawat. Serum ni dalam botol, tapi dia bukan dalam bentuk cecair, tapi seperti krim. Bila sapu dekat muka yang berjerawat akan rasa sejuk je. Serum Jerawat Daniskin akan mula menyerap ke kawasan yang masalah dan bekerja. Ia tidak melekit.Senang dicuci.

Berapa lama serum ini boleh nampak kesan?
Bergantung kepada setiap kulit manusia. InsyaAllah Serum Jerawat Daniskin akan percepatkan menyembuhkan jerawat tu.  Untuk kulit berjerawat biasa mengambil masa masa 1-2 hari. Untuk kulit berjerawat teruk mengambil masa 3-5 hari untuk pulih.

Bagaimana cara pemakaiannya?


Bersihkan tangan terlebih dahulu. Digalakkan Cuci muka dengan air suam  kerana ia membuatkan liang roma dikulit muka kita terbuka dan serum  lebih mudah meresap ke wajah dan kesannya akan menjadi lebih cepat. Picit Serum Jerawat Daniskin sedikit sahaja ke bahagian jari tangan dan sapukan ke kawasan jerawat. Lakukan 2 kali sehari iaitu sebelum anda memakai make up dan sebelum masuk tidur.

Kalau korang nak pakai selalu pun takpe sebab ia melembutkan kulit, memutihkan dan melindungi kulit dari sinar uv.

Ada kesan sampingan ke serum jerawat daniskin?
Insyaallah tidak ada kesan sampingan. Tapi sesetengah orang ni kadang ada alahan, Kalau korang takut, cuba sapu dulu di belakang cuping telinga untuk mengetahui kesan nye ataupun sapu kepada satu jerawat dahulu. Kalau takde apa-apa kesan gatal atau ruam bolehlah terus pakai. 

Kalau takut ada tumbuh jerawat cuba teruskan lagi untuk sehari kerana berdasarkan pengalaman dan penguna mereka, akan ada pertambahan jerawat sedikit kerana serum jerawat daniskin sedang mengeluarkan bakteria jahat di kawasan yang mengalami bakteria yang menyorok didalam muka anda dengan cepat.

Setiap orang kulit berbeza-beza. Meh tengok testimoni lain.




Harga asal Serum Jerawat Daniskin: RM75 ( tidak termasuk postage). Penambahan RM 5.00 untuk Semenanjung Sabah/Sarawak.

Sebotol mengandungi 15 ml. Purata penggunaan 1 botol serum jerawat daniskin adalah 2 bulan atau lebih. Bergantung pada pemakaian seseorang dan luas kawasan yang bermasalah digunakan.

PROMOSI, PROMOSI, PROMOSI!!!
Hah!! Ni nak bagitau, diaorang tengah buat promosi, harga promosi untuk sekotak adalah RM 60 (Termasuk postage). Murah kan..kalau korang beli pasti puas hati.


Kalau nak tau lebih lanjut boleh layari
Facebook: www.facebook.com/daniskinofficial
Instagram: www.instagram.com/daniskinofficial
Website: www.daniskin.my
Contact: +60162777158 -  Hanie


.



.



.


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

9 comments so far,Add yours

  1. Sib baik abam hoq x der jerawat. Kalau x dah beli wat stok ni 🙊🙊🙊

    ReplyDelete
  2. Kak Sue ada gak jerawat kdg2..boleh la cuba produk nie nanti..

    ReplyDelete
  3. Suka gak picit jerawat ni. Geram

    ReplyDelete
  4. Wargh...cam best je...nak try gakla..tq sharing Nad...

    ReplyDelete
  5. abe rekemenkan utk semua org cuba. mmg terbaek

    ReplyDelete
  6. cik sue pun dah try,berkesan dan meamng akan repeat order

    ReplyDelete
  7. saya pakai serum ni.. adeh naik jerawat satu muka.. sblm ni guna serum amyra beauty.. saja nk try daniskin ni.. bila pakai gatalnya muka. esok pg dr 2 biji jerawat naik jd 4 biji.. kene tukar pkai amyra beuty balik la nmpknye

    ReplyDelete