hai assalammualaikum

Lebih 300 Hidangan “International Iftar” Sempena Buffet Ramadhan Di Restoran Pot & Pan PICC , Putrajaya

Hah!! bulan puasa dah nak dekat, meh nad nak kongsikan salah satu tempat yang korang boleh berbuka puasa nanti. Bertempat di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya ( PICC ), Restoran Pot&Pan akan menghidangkan buffet sebanyak 300 hidangan untuk korang berbuka puasa nanti. Banyak pilihan makanan yang sedap dan lazat. Juadah yang berkonsepkan " International Iftar " iaitu hidangan antarabangsa dan juadah warisan melayu.


Bertabahla tengok lauk pauk yang nad nak tunjuk ni..hehee. Dekat sini, specialnya dan pertama kali nak tengok iaitu Nasi Beriyani Buloh. Nasi ni dimasak dalam buluh. Rasa dia memang lain sikit..yang penting sedap.



Lagi menu yang memang korang patut cuba iaitu Kaki Lembu Panggang dan Ikan Bakar Istimewa. Hidangan ni memang jadi tumpuan sebab tengok dah menyelerakan tekak. Daging lembut, ikan pulak sedap. Tak pasti apa yang ditabur atas ikan ni. Tapi memang terbaikk..









Banyak lagi hidangan yang disediakan di sini, yang korang rasa tak tau nak makan mana dulu..hehe. Karii Kambing Rusuk Nangka Muda, Kari Ikan Tenggiri Tomato dan Bendi, Rendang Tok, Daging Hitam Manis dan Nasi Dagang.






Grill pun ada tau..hah!!, 300 menu kau..tak tergamak rasanya nak masukkan semua gambar dalam ni..hahaa..korang datang sini dan tengok sendiri masa berbuka puasa nanti..


Dekat sini pun ada pelbagai jenis sup dan mee.




Hah!!, korang yang suka makan nasi kerabu, dekat sini disediakan Nasi Kerabu beserta Daging bakar, Ayam percik dan juga Solok Lada..siapa tak suka nasi kerabu kannn..hehee..




Ni western punyaa..



Seterusnya, lepas makan berat-berat, mestilah nak makan ringan-ringan. Ala pelbagai jenis pemanis mulut yang disediakan. Antaranya pengat nangka, pengat pisang, bubur kacang hijau durian, talam cendol, kuih lapis, wajik durian dan talam keladi. Pengat pisang dengann wajik durian sedap..Fariza pun suka.






Eh banyak lagi tau pemanis mulut dekat sini..nak senaraikan kang panjang pulak. Tengok gambar pun dah tau ad amacam-macam jenis.




Cendol dan aiskrim


Hah!!, cepat-cepatla booking untuk berbuka puasa nanti sambil menikmati pandangan putrajaya malam hari dekat luar ni..cantikk tau pemandangan dia.


Harga Buffet Ramadhan PICC 2017

Harga Buffet Ramadhan PICC yang ditawarkan juga amat berpatutan iaitu RM98 untuk dewasa dan RM49 untuk kanan-kanak berumur 6 hingga 12 tahun .


Manakala bermula 13 April hingga 15 Mei 2017 , potongan sebanyak 15% untuk Buffet Ramadhan juga akan diberikan kepada pelanggan yang terawal membuat tempahan .

Kalau korang nak, korang dah boleh mula booking mulai sekarang sehingga 15 Mei 2017 di www.ticketonline.my/picc dan korang akan dapat menikmati 20% potongan dari harga sebenar sebab membuat tempahan secara online.

Ajakla kawan-kawan, saudara,keluarga, kawan kerja untuk berbuka puasa di Restoran Pot & Pan PICC , sebab untuk warga korporat pula ada harga pakej berbuka puasa yang lebih menarik ditawarkan .

Segala pertanyaan dan tempahan boleh hubungi :
Phone : 03-88876000
Website : www.picc.com.my
Facebook : PICC Malaysia


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. banyaknye makanan !! nak makan yang mana satu dulu ni ? hee~

    ReplyDelete
  2. banyaknya makanan..habis ke nak makan..biar rabia habiskan makanan yang banyak tu ya

    ReplyDelete