hai assalammualaikum

Koleksi Terhad " Be With Me " Bunga Dalam Jar Yang Comel - Siapa tak suka dapat kejutan daripada orang tersayang kan. Tak kisahlah, kejutan sempena Hari Lahir, Hari Perkahwinan atau sambutan apa pun. Kejutan tersebut mesti menjadi kenangan sepanjang masa, lagi-lagi kalau dapat hadiah yang comel dan boleh disimpan lama. Bagi perempuan, dapat bunga pun dah seronok. 

Bunga masih menjadi hadiah yang diminati untuk diberikan kepada pasangan sebab rasa dihargai dan disayangi. Perempuan dan bunga tak dapat dipisahkan. Bunga bukan sahaja pada pasangan kekasih, malah boleh diberikan kepada orang tua dan sahabat.

" Be With Me " Koleksi Bunga Dalam Jar Yang Comel

Selalunya orang bagi sejambak bunga kan, dan lama-lama bunga tu akan layu. Tapi, ni nad nak bagitau korang, apa kata korang bagi bunga yang lain dari yang lain. Bunga ni tak akan layu dan mati. Bunga ni memang sangat comel dan cantik. Pasangan korang mesti suka. Tapi koleksi bunga ni sangat terhad tau!! Koleksi bunga dalam jar " Be With Me " yang sangat unik, pasti akan beri kesan yang romantis bila korang berikan kepada pasangan. Bukan itu sahaja, kalau diberikan kepada ibu, ayah atau sahabat, mesti diaorang akan ingat korang selalu. Serius!, cantik sangat bunga ni.


Mengejutkan orang-orang istimewa dalam diri korang, dengan bunga-bunga yang indah pada bulan Mei ini. Ni la dia Koleksi Terhad " Be With Me " Bunga Dalam Jar yang sangat comel dan cantik. Bunga ni boleh menjadi hadiah yang sempurna sempena Hari Ibu, Hari Guru dan juga 520.


Keistimewaan bunga ni ialah bunga yang tak akan mati, kerana bunga ni, bunga pertama yang diawet. Hasil kolabarasi Inflority Preserved Flower dengan Yuki's Fiori telah menghasilkan bunga yang sangat menarik seolah-olah nampak bunga itu seperti bunga yang segar. Bunga yang diawetkan adalah bunga semulajadi 100%.


Teknik yang dibuat memang sangat menakjubkan. Kalu korang tengok dekat gambar ni, memang bentuk dan design sangat menarik. Bunga yang dipelihara dan masih mengekalkan kelenturan mereka dan kesegaran semulajadi mereka tanpa ada sebarang cacat celanya. Mereka tidak memerlukan air, tidak ada penjagaan khusus dan mereka boleh bertahan hingga sekurang-kurangnya 3 tahun.

Koleksi terhad " Be With Me " tersedia dalam 3 reka bentuk - Galaxy, True Love & Unicorn. Setiap set datang dalam kotak hadiah yang termasuk pencahayaan LED dan kad ucapan.



Galaxy is Preserved Baby Breathe with Rainbow colors wrapped in mini bouquet.


True Love is Cotton Flower wrapped with preserved and dried foliage in mini bouquet.


Unicorn is Preserved Hydrangea wrapped with pastel tone colors hydrangeas in mini bouquet.

Cuba bayangkan, orang tersayang yang korang nak bagi, mesti dia teruja tengok bunga unik macam ni. Mesti penerima bunga ni akan lebih rasa cinta dan sayang dekat korang, lagi-lagi bunga ni tak akan layu. Hri-hari boleh tengok bunga ni, siap ada lampu lagi. Romatik sangat kau!!..

Koleksi Terhad Bulan Mei Sahaja!!

Be With Me Collection dijual pada bulan Mei sahaja guys!!. Harga 1 Jar RM188 dan untuk semua 3 reka bentuk, dijual pada RM488 (jimat RM76). Semua harga termasuk penghantaran untuk Malaysia Barat, manakala untuk penghantaran ke Malaysia Timur tambah RM10.


Berita baik untuk pembaca nad, dapatkan " Be With Me " dengan  10% diskaun. Hanya bagitau kod [NADIA10] ketika membeli bunga ini, dan bagitau korang baca dekat blog nad ni..ok!!..Tunggu apa lagi, jom dapatkan koleksi bunga " Be With Me " ni untuk orang tersayang. Hanya terhad di bulan Mei sahaja.

Info lanjut
Inflority Preserved Flower
Facebook: https://www.facebook.com/inflority/

Yuki's Fiori 
Facebook : https://www.facebook.com/yukifiori/
Instagaram : https://www.instagram.com/yuki_fiori/
SHARE 24 comments

Add your comment

  1. cantiknyaaaa bunga2 tu. aduhai bila la boleh dapat mcm tu

    ReplyDelete
  2. Cantiknya.. Comel jerk jar tu kan. sweet letak dalam bilik.

    ReplyDelete
  3. Really an art. I love terrarium. But this one memang creative and cantik. Kalau Ada org present ni kat saya memang teruja kot!

    ReplyDelete
  4. Kak nadddd! Comelnya jar tu. Galaxy pun comel.

    ReplyDelete
  5. cantiknya..nk buat props tangkap gambar ni pun cun..hehe

    ReplyDelete
  6. Cantiknya bunga yang warna ala ala purple tu. Best jugak kalau dapat macam ni. Botolnya unik pulak tu. Cotton tu memberi impak lembut pada bunga tu.

    ReplyDelete
  7. Cantiknya dalam bekas macam ni memang macam-macam idea yang mereka buat untuk tampil kreatif hehehehe ada siap lampu warna-warni lagi hehehehe..

    ReplyDelete
  8. Ya Allah cantiknyaaaaa Be With Me nii! Semua jenis bunga tu pon cantik dan comel2 betul bekas dan style diorang buat, mmg bagus betul jadikan as a gift or for any special occasion! Alaa geram betul tengok, rasa nak beli semuaa hehe!

    ReplyDelete
  9. The flowers look beautiful. I can recommend my colleague to get it since she love flowers so much.

    ReplyDelete
  10. wahh cantik la , boleh kasi bufday untuk someone ni , tak pun hari ibu pun dah nak datang tak salah bagi bunga dalam jar ni kan

    ReplyDelete
  11. Cantiknya nad. Setiap jar ada tema. Boleh buat special gift. Comel semuanya rasa nak beli semua nak bagi orang yang tersayang

    ReplyDelete
  12. cantik la koleksi bunga tu..setiap satu ada maksud tertentu kan..nad x nak bg akak ke..x lama llagi bday akak..hihi

    ReplyDelete
  13. Cantiknya koleksi bunga nih Nad. Bereza daripada flower bouquet yang dijual. Kalau flower bouquet cepat layu kan tapi tang nih bunga kekal segar dan nampak cantik sangat duk dalam bekas tuh

    ReplyDelete
  14. menariknya hadiah nie yer. Pertama kali nampak hadiah cantik sebegini. Confirm si penerima akan terkenang sampai bila-bila. Kreatif dan indah. nak dapatkanlah satu utk mothers day akan dtg nie

    ReplyDelete
  15. Comel dan unik bunga dalam balang ni. Kalau ada orang bagi ayu mmg teruja gila hehehhe. Harga dua not bad tapi sbb produk ni agak rare sesuailag kot huhu

    ReplyDelete
  16. This collection is just so beautiful, for any girls or ladies who likes flowers this is a great choice, I myself wish to get myself one as well, I love the unicorn set.

    ReplyDelete
  17. This is so so so beautiful. I wanna have this at my home too.. I truly love flowers and is good to have them at home where by I felt so peace at home..

    ReplyDelete
  18. Cantik sangat bunga dalam balang ni. Beruntunglah siapa yang dapat bunga hiasan ni. Kalaulah sis dapat hadiah cam ni syiokkk nya tapi tak ada pulak yang tersayang nak bagi..hahaha

    ReplyDelete
  19. Cantiknya koleksi Be with Me ni, Menarik dan lain dari yang lain. Nak lah buat collection sebab limited je kan.

    ReplyDelete
  20. Comelnya bunga dalam jar tu. Macam beauty and the beast punya konsep. Tapi ni lagi lawa. Siap ada lampu. Wuwuwuwu. Nak lah beli nanti. Untuk deko rumah. Hehe

    ReplyDelete
  21. Kak, belanja mak 1. Akak sayang Mak kan kan. ;) Lain dari yang lain hadiah ni, unik dan comel.

    ReplyDelete
  22. oh kiranya dia memang guna betul la, cuma bunga tu dah diawet supaya tak layu? menarik. ingat bunga plastik

    ReplyDelete
  23. This is so pretty! It works really well for a gift for birthday or for other events 😍 I would love to get one!

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2