hai assalammualaikum

Rak Tak Perlu Skru, Mudah Pasang dan Rack Pelbagai Guna- Selalu baca feedback pelanggan yang beli perabot dekat shopee, jenis kayu, jenia pasang skru nak pasang sampai 3, ke 4 jam. Lepas tu nad cuba beli rak buku, tu pun jenis yang biasa untuk letak buku-buku anak. Jenis tu pun ambil masa 2 jam oii nak pasang.

Masalahnya yang kena pasang suami kita. Yela, lelaki kan, mesti tau bab pasang-pasang ni. Kalau nad buat mesti hancur. Tu pun dia dah biasing.. Hahaha. Lepastu tau at nak beli kabinet, ke perabot kat shopee. Suami cakap baik beli kat IKEA, cara pasang pun paham dan mudah.

Sudahnya nad beli rack yang tak perlu skru dan mudah pasang, jenis rackless. Pasang sendiri pun boleh, pasang dengan anak pun boleh.




Rak Tak Perlu Skru, Mudah Pasang dan RAK Pelbagai Guna


Ni dua rak yang nad beli dekat shopee, rack tanpa skru, memang mudah nak pasang, sangat rack less. Boleh beli dekat shopee Rack Foldable Storage dan 3 tiers foldable kitchen functional



Rak yang besar ni bagus betul, baca feedback pun kata kukuh, kuat. Siap ada yang letak airfryer dengan microwave dekat rak ni. Nad beli letak barang-barang ringan je dengan beli untuk letak buku sekolah anak, beg sekolah anak je.


Nad ada beli yang 3 tingkat dan 5 tingkat. 

Nak pasang tu senang je, buka, lepas tu kunci je belakang. Takda pasang berjam, berminit je. Lepas tu tinggal pasang roda dah siap. Tak payang panggil suami pasang, takyah dengar bebelan dia nak pasang.. Hahaha. Lepas siap boleh letak di tempat sesuai dan letak barang apa korang nak letak.

Penghantaran pun pantas dan setakat nad beli takda pecah ke apa, elok je. Sennag dibersihkan kalau ada habuk semum

Harga ikut tingkat yang korang pilih. Rak sesuai untuk yang malas nak pasang benda rumit.

Boleh beli di Shopee https://shope.ee/5pXnEEzVtx


Satu lagi rak macam dekat IKEA ni,jenis kecik. Rak ni pun boleh letak macam-macam, macam tempat letak cawan semua, atau barang pampers baby, barang baby, tempat letak makeup atau apa-apa jela. Yela senang tinggal tolak macam ni je kan.

Rak ni pun kukuh, takda terjatuh setakat nad pakai ni. Cara pasang cuma buka je dah selesai. Ni anak buat pun boleh.. Hehehee. 

Benda senang, kenapa kita nak susah kan.. Nak beli boleh beli dekat https://shope.ee/2falUKKcNs
SHARE 1 comment

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS