hai assalammualaikum

Sembang-sembang Petang Tunch (Lunch + Hi Tea) Di The AMES Hotel Melaka - Korang dah Tunch ke tu? Hah, pening apa pulak Tunch tu ye..hehe. Selalunya kita guna Lunch kan, hah kali ni kita guna Tunch pulak. Tunch tu ialah Lunch + Hi Tea. Restoran The Munch di AMES Hotel telah menghasilkan konsep baharu yang dinamakan Tunch Buffet yang merupakan gabungan makan tengah hari dan Hi-Tea. 

Korang kalau tak tau nak makan Lunch apa, boleh cuba buffet di The Munch AMES hotel ni. Lepas lunch boleh sambung Hi Tea pulak. Pelbagai menu yang disediakan, pastinya sedap dan tidak mengecewakan. 


Buffet Tunch adalah setiap Sabtu dan Ahad dari jam 12 tengah hari hingga 4.00 petang dan berakhir pada 13 November 2022.


Sembang-sembang Petang Tunch Buffet (Lunch + Hi Tea) Di The AMES Hotel Melaka

Waktu pagi kami dah penat tour hotel, memang perut automatik terus lapar ye. Lagi-lagi dekat AMES ni, dah rasa menu Peranakan & BBQ Buffet yang sedap, mesti Tunch Buffet menu semua best dan sedap. Bila teringat makanan dekat sini mesti gembira je..hehee.

Harga Sembang -Sembang Petang Tunch Buffet ( Lunch + Hi Tea DI The AMES Hotel Melaka
RM 70 Dewasa
RM 60 Kanak-kanak berumur 6 hingga 11 tahun dan warga emas berumur 60 tahun ke atas.

Chef Eksekutif hotel Ramu Suppiah dan pasukan chefnya telah mencipta pelbagai perisa, daripada hidangan istimewa makan tengah hari hingga ke kegemaran waktu minum teh.











Hidangan yang menggiurkan seperti Marinated Chicken Wings, Yong Tau Foo, Chicken Mutabak, Pasta Aglio, Aglio, Egg Foo Yong, Bungkus Nasi Lemak, Kari Kambing, Chicken Mai, Udang Goreng Berlada, Deepfried Wantons dan Salted Egg Sotong, Sate Ayam & Lembu, Piza Hawaii dan Tom Yum serta Wafel Panas.


Salad Bar dengan pelbagai salad segar, timun, lobak merah dan tomato. Pergi untuk mencuba Salad Ayam Hawaii dan Sandwic Croissant. Untuk sup, selami Tom Yum Seafood dan Cream of Broccoli diiringi roti dan roti yang baru dibakar.


Nikmati buah-buahan potong tempatan, Pastri Perancis, Aneka Kuih Melayu & Nyonya, pelbagai perisa Aiskrim, Ais Kacang Bubur, Kacang Merah dan Madelines.

Dekat sini juga ada Goreng Pisang, Goreng Keledek dan Cocodok.





Pencuci mulut, jangan cakap, macam-macam ada.

Hilangkan dahaga anda dengan minuman Kordial, Kopi/Teh dan Lemonade.

Apa lagi, bolehla bawak keluarga tersayang datang  ke sini. Bagi nad semua makana dekat sini sedap dan memuaskan hati.

Untuk tempahan, hubungi +60126982957 atau e-mel: dine@ames-hotel.com

Untuk maklumat lanjut mengenai Ames Hotel dan tempahan, sila hubungi 06-318 3999, atau layari http://www.ames-hotel.com / https://www.facebook.com/ameshotel.

AMES HOTEL, MELAKA
Jalan PKAK 2, Pusat Komersial
Ayer Keroh, 75450 Melaka, Malaysia
 Tel: +6 06 318 3999 Faks: +6 06 318 3001
www.ames-hotel.com | sales@ames-hotel.com www.aloriehospitality.com | AMES HOTEL
SHARE 1 comment

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2