hai assalammualaikum

Raya Dengan Koleksi Baju Raya Shara Othman - Ramai dah mula sibuk shopping baju raya. Siapkan awal senang, takda kelam kabut. Macam en suami, dah selesai baju raya dia, hah ni tinggal mommy dan anak-anak pulak cari baju raya. Mak dengan anak-anak mestila nak sedondon. Mommy pergi ke Shara Othman di i-City Central untuk tengok koleksi baju raya dekat situ.

Butik Shara Othman ni terletak di level 2 dalam shopping mall i-City Central. Sampai je dekat butik, nad tengok banyak koleksi baju raya yang ada dekat sini, dari klasik sampaila ke moden. Pelbagai jenis design baju ada, baju kurung, baju kebarung, dress, kaftan dan lain-lain. Paling best ada baju sedondon mak dengan anak.
 


Raya Dengan Koleksi Baju Raya Shara Othman


Motif utama datang nak cari baju sedondon mak dengan anak. Masuk je kedai, terus nampak baju Camellia ni. Baju ni dress bertingkat tau, mana tau nak lain dari yang lain raya ni kan. Bahagian lengan baju ni lace dan kain digunakan kain Satin Pleated Crush. Cantik kan, ada banyak pilihan warna. Berkenan pulak la. 



Mana yang nak sedodon dengan anak dengan pakai baju klasik, boleh pilih Kartini ni. Kalau tengok pada baju ni, nampak klasik kan. Koleksi baju Kartini ni merupakan baju potongan Riau. Kain yang digunakan jenis Tafetta Silk dan Cotton. Tengok patung tu pakai pun lawa je. Untuk baju orang dewasa, ada corak di baju, kosong di kain, manakala, untuk kanak-kanak punya, kosong di baju, corak di kain. Kalau mommy dengan anak-anak pakai, mesti nampak ayu dan sopan je..hehee.


Lepas tu, nampak pulak baju Tijah ni. Baju ni, baju kebarung, lawa kan warna putih lagi. Berkenan pulak yang ni. Koleksi Tijah menggunakan kain jenis Cotton Eyelet dan potongan Moden dengan belahan di depan. Pakai baju Tijah ni auto nampak manis je.


Baju ni pulak Ramona, baju ni pun sedondon mak anak. Lain dari yang lain kan designnya. Serius simple dan lawa. Nak sama denagn kawan-kawan pakai Ramona ni pun.

Selain baju sedondon, mak dan anak, ada juga baju untuk orang dewasa sahaja. Macam kaftan, jubah, kebaya, dan lain-lan.


Berkenan tengok koleksi Saoma ni. Baju Saoma ni diperbuat daripada Cotton dan ia bercorak belang, potongan kebaya labuh klasik. Lain dari yang lain kan design dia. Raya ni, mana yang kerja di dapur tu, hah pakai jenis sarung macam ni..hehe. Senang tau, tinggal sarung je dah lawa. Lepas tu tambah kerongsang dekat tengah-tengah baju, pergh terus cantik menarik kau memang dabom..gitu.





Perempuan, mana cukup satu, kalau boleh nak beberapa helai untuk raya ni..kihkihkih..Hah silalah cuci mata dekat Shara Othman ni. Mesti korang rambang mata punya. Nama-nama baju pun semua klasik sangat, macam nama nenek-nenek kita kan.

Nad dapat tau, Shara Othman ada buka booth dekat bawah, Level G juga dalam i-City Central. Siap ada promosi "Buy 1 Free 1" tau. Hah, apa lagi terjah la cepat.



Promosi Hari Raya

Suka kalau bab promosi ni, lagi jimat kan..hehehe. Korang akan dapat sampul Raya PERCUMA untuk pembelian RM150 ke atas. Bukan itu sahaja, ada diskaun lain tau, korang boleh rujuk dekat gambar ni. Promosi ni bermula 31 Mac 2023 hingga malam raya tau.


Yeahhh, nad dah shopping. Suka ye, bila dah dapat baju raya ni..hehee.

Hah korang tengah cari baju raya ke. Mana yang berdekatan Shah Alam, atau yang nak datang ke butik, korang boleh ke 


Butik Shara Othman
L2-10, Central i-City, i-City,
Persiaran Multimedia, Seksyen 7,
40000 Shah Alam.

Butik Shara Othman
L1-28, East Coast Mall, 
25200 Kuantan.

Butik Zalina,
Taman Bentong Prima, 
28700 Bentong, Pahang.

Tak sempat datang butik, jangan risau, boleh je membeli secara online

Shopee Shara Othman : https://shope.ee/2feYg21weM

Nak tengok baju raya Shara Othman, boleh layari:
SHARE 2 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2