Showing posts with label Facial Muka
 hai assalammualaikum

Buat Rawatan Muka 4 in 1 Whitening Laser Di Renora Clinic Bandar Sri Permaisuri Cheras - Haritu nad buat rawatan laser muka dekat Renoraclinic. Pertama kali nak buat rawatan laser ni, tu pun sebab tengok bekas jerawat makin menjadi-jadi ye, taknak hilang pulak bekas jerawat ni. Kulit muka nad ni jenis sensitif, salah sikit guna produk atau tak jaga dengan betul, mula la buat hal. Jadi kali ni kita cuba buat laser. Orang cakap laser ni lagi bagus kan. 

Disebabkan pertama kali nad buat laser muka ni, buka sembarangan tempat nad pergi. Kalau diikutkan, banyak tempat rawatan laser ni, tapi nad pilih Aesthetic Clinic yang betul-betul bagus dan elok, ada doktor dan bukan aesthetic biasa. Macam Renoraclinic ni, sebelum pergi nad google dulu, tengok website dan media sosial dia yang lain. Tengok rawatan apa yang dibuat dekat sini.
hai assalammualaikum
 
Klinik Rawatan Kulit Dr Bazilah Di Shah Alam - Ada sesiapa sini ada masalah kulit? Tak kira la masalah kulit muka ke, kulit badan ke, ekzema, masalah rambut pun, hah, ni ada satu tempat ni yang korang boleh pergi. Tempat yang nad nak kongsi ni ialah Klinik rawatan kulit Dr Bazilah. Nad pernah pergi klinik ni di Bangi, boleh klik SINI untuk baca pengalaman nad buat rawatan di Klinik Dr Bazilah  dan nad dapat tau, klinik ni telah beroperasi di Shah Alam.

hai assalammualaikum

Pengalaman Buat Rawatan Wajah Di Klinik Dr Bazilah Bangi - Dah lama nad nak buat rawatan wajah. Bertahun juga la tak pernah buat rawatan muka ni, sampai muka pun ada macam-macam masalah. Tak pernah cek pun masalah kulit muka ni, hanya bergantung kepada skincare je. Haritu, entah, tergerak hati nak pergi buat rawatan wajah. Sebab bagi nad, dah sampai masa untuk nad tau keadaan muka nad ni. 

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS