Showing posts with label Facial Muka
hai assalammualaikum
 
Klinik Rawatan Kulit Dr Bazilah Di Shah Alam - Ada sesiapa sini ada masalah kulit? Tak kira la masalah kulit muka ke, kulit badan ke, ekzema, masalah rambut pun, hah, ni ada satu tempat ni yang korang boleh pergi. Tempat yang nad nak kongsi ni ialah Klinik rawatan kulit Dr Bazilah. Nad pernah pergi klinik ni di Bangi, boleh klik SINI untuk baca pengalaman nad buat rawatan di Klinik Dr Bazilah  dan nad dapat tau, klinik ni telah beroperasi di Shah Alam.

hai assalammualaikum

Pengalaman Buat Rawatan Wajah Di Klinik Dr Bazilah Bangi - Dah lama nad nak buat rawatan wajah. Bertahun juga la tak pernah buat rawatan muka ni, sampai muka pun ada macam-macam masalah. Tak pernah cek pun masalah kulit muka ni, hanya bergantung kepada skincare je. Haritu, entah, tergerak hati nak pergi buat rawatan wajah. Sebab bagi nad, dah sampai masa untuk nad tau keadaan muka nad ni. 

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS