hai asalammualaikum

Azam Pertama Tahun Baru ; Naikkan Berat Badan - Setiap kali masuk tahun baru,mesti kene ada azam kan..setiap tahun mesti macam tu..hahaa..tapi ada yang kesampaian ada yang tak..Jadi mana yang tak kesampaian kita cuba untuk tahun baru ni sampai tercapai..kalau tak tercapai gak..usaha lagi untuk tahun hadapan..bhahahaha..sampai bila..entah tak tau..kihkihkih..

Azam ini merupakan impian seseorang untuk lebih maju kehadapan. Orang cakap lebih kepada positif daripada negatif. Setiap orang akan mempunyai azam tersendiri seperti "menjadi pekerja cemerlang", "nak buka bisnes", dan "nak kurus"..Ramai yang nak kurus..tapi berlainan pada nad. Nad bukan nak kurus tapi nak naikkan berat badan. Selalu la orang cakap, kurusnya ko, kurusnya ko..lagi dikalangan adik beradik mesti cakap "macam jerangkung", "macam papan", "macam tiang je"..cehh..ni la azam nad..


Nad azam nak naikkan berat badan. Bukan naikkan sampai 50..haha..naik angka 40kg pun kira ok..sekarang berat tak sampai 40 pun..hahhaha..tak taula..selama ni dah makn tidur, makan tidur..tapi sama je..kalau sampai 40kg pun dah happy sangat..kihkihkih..Makan itu penting...


Malam tahun baru, lepas lepak dengan jejaka mafia, pergi la ronda-ronda cari makanan..ingat nak makan chicken chop tapi tutup..jadi carila makanan simple..Ok kenyang sudah..Alhamdulillah...
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. mai ambek isi saya ckit hehehe..saya nk turunkan berat badan ni....
    kira kurus betul nad..xsmpai 40 tu..

    ReplyDelete
  2. Azam tahun baru, nak sihat dan kurus! ^^

    ReplyDelete
  3. azam yang sama kita...
    shark 42 :)
    hehehe..
    tahun ni nak kasi sado sket :)

    ReplyDelete
  4. Moga azam nad trcapai insyallah

    ReplyDelete
  5. wah kurusnya tak sampai 40kg, boleh makan puas-puas. hihi. sy pulak nak kurus, azam dri tahun lps lg. heee :D

    ReplyDelete