hai assalammualaikum

Pore Purifying Serum Cleanser Membersih Wajah Dan Melembapkan Kulit - Kalau bab muka, memang kena jaga dengan teliti. Pembersihan wajah dengan lebih mendalam lebih baik supaya muka betul-betul bersih daripada segala kekotoran. Nad memang suka pakai serum, sebab serum ni jenis cecair dan cepat meresap. Ni kali pertama nad jumpa serum yang bertindak sebagai pencuci muka sekali. Wah, memang menarik sangat. Althea keluarkan produk terbaru mereka iaitu Pore Purifying Serum Cleanser di mana ia menggabungkan kekuatan pembersih dan serum semua dalam satu, bekerja untuk membersihkan kulit secara dalam sambil memastikan ia lembap dan lembut untuk disentuh.


Pore Purifying ni dapat menghalang kulit daripada kering dan sangat berkesan meminimumkan liang-liang pori yang tersumbat, menjadikan ia licin apabila disentuh. Keistimewaan Pore Purifying Serum Cleanser ni bukan sahaja sebagai pembersih muka malah ia boleh membersihkan solekan, kotoran, dan minyak. Mengandungi ekstrak pudina sambil memastikan kulit tetap sejuk dan terhidrat sepanjang hari.


Produk ini mempunyai tekstur yang cair dan jernih seperti air tapi pekat apabila  keluar dari botol dan mudah digunakan pada kulit. Masa pakai ada rasa sedikit macam berminyak, tapi solekan semua memang tanggal masa nad pakai. Jangan risau, muka takkan berminyak, sebab lepas pakai Pore Purifying ni, lepas solekan semua hilang, nad terus basuh dengan air. Ia dirumuskan dengan Dual Moisture Cell System super sejuk yang menggabungkan kelembapan dan minyak dalam lapisan bertindih, dengan perlahan tetapi secara berkesan mengeluarkan sisa solek dari kulit.

Lepas je basuh muka, muka terus rasa segar, bersih, dan lembap ok. Pore Purifying membantu mengimbangi tahap pH, yang membawa kepada persekitaran kulit yang sihat untuk kulit. Bahan-bahan bintangnya adalah ekstrak cendana (untuk membersihkan liang-liang) dan minyak jojoba (untuk melembapkan tanpa rasa berat) untuk mengusir sel-sel kulit mati, tanah dan minyak tanpa membuang kulit.

Bahan-bahan Utama
Ekstrak daun pudina - Menyejukkan kulit dan menenangkan kerengsaan
Minyak benih Jojoba - Melembapkan dengan teruk apa-apa kekeringan tanpa merasa berat
Ekstrak daun pokok teh - Mempunyai sifat antibakteria yang membersihkan kulit


Cara menggunakan Pore Purifying Serum Cleanser
Tuangkan sedikit di atas tapak atangan, dan urut perlahan-lahan ke kulit dengan gerakan bulat selama 5-10 saat sebelum dibasuh dengan air. Selepas itu, bilas dengan air. Kulit akan rasa bersih, segar dan lembap.

Althea Pore Purifying Serum Cleanser sesuai untuk semua jenis kulit dan semua peringkat umur. Ia juga mendapat formula hypoallergenic yang tidak akan merengsakan kulit, dan bebas dari haiwan. Paling penting, ia lembut di muka dan sesuai walaupun bagi kita yang mempunyai kulit sensitif.

Pore Purifying Serum Cleanser Althea memang best. Ia boleh didapati secara eksklusif  di laman Althea, jangan ketinggalan  you alls..you alls kena cuba juga..Klik link https://my.althea.kr/pore-purifying-serum-cleanser
SHARE 27 comments

Add your comment

  1. dah guna juga,Memang best, dia cleanser serum.Manfaatnya sangat banyak.Dan paling best,jimat sebotol ni.

    ReplyDelete
  2. Zaza ada pakai.. Mmg dia bersihkan makeup.. Makeup tebal pun mmg tanggal..

    ReplyDelete
  3. Rawlins dah try tapi belum buat review lagi. Yes, Rawlins suka kelembapan kulit muka selepas menggunakannya - lembap je. Yang penting - muka jadi bersih lepas penggunaannya.

    ReplyDelete
  4. Kalau best penggunaannya teruskan la. Kekadang ada yg tak ngam dengan kulit muka. Yg ni nampak menarik jugak ni....

    ReplyDelete
  5. this seems so good! easy to remove those make up ya.. gonna check this out from Althea

    ReplyDelete
  6. Emi pun ada pore purifying serum cleanser ni, tapi tak sempat nak cuba lagi.

    ReplyDelete
  7. seems like a good cleanser to use! good to know it is suitable to you, hopefully i get to try it one day too and see if it suits my skin condition.

    How to deal with markets ups and downs?

    ReplyDelete
  8. bestnya tengok kuasa dia membersihkan makeup.airah punya baru ambil bau je sayang nak guna haahaha

    ReplyDelete
  9. Sounds like a very good product. I am looking for a cleanser which doesn't dry my skin. Will try this soon.

    ReplyDelete
  10. Memang jatuh cinta dah dengan pore purifying serum cleanser ni .Mudah kerja membersih. Zasss mekap hilang .

    ReplyDelete
  11. Produk althea memang ramai kata best dan berkualiti. Menarik juga nampaknya serum dia dan yang penting boleh menyegarkan dan membersihkan muka dengan berkesan. Apapun berbalik soal keselesaan pada muka juga dan yang paling penting berkualiti dan halal. :D

    ReplyDelete
  12. Nampak mudah meresap Dekat kulit nanti kalau zira punya abis nak try ni pula la

    ReplyDelete
  13. Bila pori2 terbuka memang mudah jerawat nk hinggap. Bleh la try ni

    ReplyDelete
  14. penjagaan muka mmg menjadi kewajipan seorang wanita..kalau muka naik jerawat or kusam pasti susah hati..tp nk pakai sebarang product pn kena hati2 juga ..kdg2 kalo kulit sensitif bole jd lg truk kan..yg product ni serum skali cleanser ye..biasa tgk asing2..tq for sharing

    ReplyDelete
  15. sesuai sangat untuk bersihkan muka lepas seharian dengan make up. biarr kulit muka bernafas, kalu tak nanti naik jerawat susah nak hide dari mata orang. yang penting make sure produk tu sesuai dengan kulit muka baru berkesan untuk digunakan hari-hari kan

    ReplyDelete
  16. Huda pun dah try produk terbaru ALTHEA ni, memang best sangat kan. rasa sejuk jer muka, dan paling best lepas cuci, lembut yer bila sentuh. best!

    ReplyDelete
  17. baguslah ada fungsi 2 dlm 1 ni kan. Dah boleh berjimat

    ReplyDelete
  18. Banyak yg bagi feedback positif pasal produk Althea nie. Nie tambah lagi satu produk yg bagus. Suka sangat dgn fungsi 2 in 1 mcm nie. Senang. Jimat dan tak perlu bawa banyak benda. Satu je dh cukup. Nanti nk pi usha jugaklah

    ReplyDelete
  19. Best kan cleanser ni..boleh buang makeup dn boleh cuci muka. Sis pun dh guna..memang senang n bagus kalau nak bawak gi travel

    ReplyDelete
  20. oh new product from Althea? The name itself is interesting. maybe I should check it out once my current cleanser finish. thanks for sharing.

    ReplyDelete
  21. I've got this new product already but haven had a chance to try it out yet, is this a oil cleanser?

    ReplyDelete
  22. bagus yea nad..nak try guna jugaklah

    ReplyDelete
  23. Sedihnya. . Akak punya parcel tak dpt for this. Konon2 ninja send.. Tapi time tu akak xda kt umah.. Diorg tulis delivered.. Tapi sampai sudah akak tak dpt2

    ReplyDelete
  24. Serum and Pencuci muka dalam masa yg sama? really? never heard it before. But, a lit bit infomation Serum is actually really good for your face sbb dia ada vitamin A tak silap bal lah. Ramai yang pakai serum sekarang ni berbanding beli produk kecantikkan sbb serum lebih cepat berkesan. I will try this one.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2