Showing posts with label Dessert

JAGUNG SUSU CHEESE, AUMM SEDAPNYA!!

in , , by Nadia Johari, 11:35:00
 hai assalammualaikum
 
Jagung Cheese, Aumm Sedapnya - Sebelum PKP, anak tiba-tiba nak makan jagung. Okla, kita suruh dia ambil, sebab kita pun dah lama tak makan jagung. Kemudian masa nak buat tu, terfikir, takkan ank rebus je kan, teringat orang pernah buat jagung susu cheese viral dulu, tapi tak tau resepi dekat mana. Jadinya kita buat cara kita sendiri je la. Ni pun duk fikir sedap ke tak..hahaa.So kita cubala buat.
hai assalammualaikum

Parfaits Dessert Menggunakan Anchor Whipping Cream - Waktu kuanrantin dekat rumah ni la, macam-macam resepi, kek, dan dessert orang kongsi ye. Bila dah orang kongsi, mestila kita nak cuba. Contoh macam kek milo yang nad buat. Kali ni nad buat Parfaits dessert yang sangat sedap dan mudah menggunakan Anchor Whipping Cream.
© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS