hai assalammualaikum


Budak Kecil Pandai Makeup - Baya-baya macam ni, nad dulu selekeh. Main pondok-pondok, main gelang getah, main permainan tradisional. Macam-macam la. bab-bab mekup memang tak pernah amik tau. Dulu pakai bedak Johnson je..hahaha. Yela dulu internet takda. Jadi permainan kita macam tu la kan.

Ambil tahu pasal makeup pun masa masuk sekolah menengah. Tu pun pakai bedak compact dengan lipstik. Masuk Kolej, baru belajar pakai eyeliner, foundation semua tu..Dah kawan dengan blogger beauty ni, baru nak berfashion dan bermakeup semua. Nak belajar macam mana cara makeup dengan betul. Buat shading muka..fuh..


Sekali tengok budak ni..mak aihh..advance dari kita waakkk..hahahhaa..Tengok cara dia buat, macam main conteng-conteng je dekat muka. Nad ni punya tengok tutorial sana- sini nak belajar makeup..hahaa..Nak conteng muka kita pun takut..hahhaa..Kang jadi badut pulak. Haishh..tak boleh kalah dengan budak ni..

Nampaknya kena main conteng-conteng muka juga ni..Nad ada ternampak jenama NYXWonderstick..ok ke..korang pernah dengar dan ada yang pernah guna ke..Kot ade review..kalau ok nad nak beli..hehee..Bolehla belajar buat shading dan contour muka ni ha..heheee..


Power of makeup, perempuan nak cantik ok..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. cian fariza jadi mangsa mak dia..haha

    ReplyDelete
  2. budak2 skrg semakin advance dah nadia..hehehe

    ReplyDelete
  3. mak Dan anak dua2 cun melecun....��

    ReplyDelete