hai assalammualaikum

The Covets Online Beauty Magazine - Cakap je pasal kecantikan, penjagaan dan makeup, memang perempuan suka sangat. Perempuan ni suka jaga penampilan untuk sentiasa nampak cantik dan yakin. Perempuan ni memang suka baca bab-bab tips kecantikan, tak kisah dekat youtube, majalah, blog atau di mana-mana. Antara salah satu majalah online yang berkongsi tentang kecantikan yang nad baca ialah The Covets.


Dalam ni nad selalu tengok bab  The Care dan The Lifestyle. Antara artikel yang menarik minat nad ialah Makeup Storage Tips & Tricks – How To Organize Makeups dan 5 Tips for Your Perfect Eye Shadow Makeup. Dari sini nad tau macam mana nak menyusun barang-barang makeup supaya nampak tersusun dan kemas. Berkenaan dengan eye shadow, selalu belajar macam mana buat eyshadow yang betul.



The Covets merupakan sebuah blog majalah online tentang kecantikkan. Banyak tip yang dikongsikan seperti penjagaan kuku, tentang makeup, tentang penjagaan mata, tentang kesihatan rambut,tentang kulit wajah, perfume dan lain-lain. Baru-baru ini The Covets berkolaborasi dengan blogger lebih daripada 100 orang dan nad salah seorang daripadanya. Blogger tersebut terdiri dari blog Beauty dan lifestyle blogger. Jadi nantikan perkongsian seterusnya..Tunggguuu.....



he Covets ( Malaysia's First Beauty Platform )
Untuk maklumat lanjut boleh layari :

Website : www.thecovets.com
Facebook : TheCovets
Instagram : @the.covets
SHARE 1 comment

Add your comment

  1. nak try tapi kekadang ada certain things yg husna tak reti guna pon.. hahaha..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2