BOH Pure Green Tea Berwajah Baru, Perkenalkan Azira Shafinaz Sebagai Duta - Baru-baru ini,  Nad telah dijemput ke majlis BOH A Wellness In A Cup untuk pelancaran BOH Pure Green Tea dengan wajah baru dan turut diperkenalkan duta baharu BOH Pure Green Tea, Azira Shafinaz di Aurum Theatre Gardens Mall. 

Majlis dihidangkan dengan minuman BOH Pure Green yang sememangnya segar dan mempunyai banyak khasiat dan bagi mereka yang inginkan gaya hidup sihat. Ada teh, ada wellnes in a cup.. gitu. 


BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru, Perkenalkan Azira Shafinaz Sebagai Duta


BOH, sebuah syarikat teh terkenal di Malaysia, menghasilkan Pure Green Tea berkualiti tinggi yang sangat digemari oleh pencinta teh di seluruh dunia. 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Pembungkusan BOH Pure Green Tea yang dahulu berwarna merah dan hijau, kini telah berwajah baru dengan warna yang lebih segar.

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Walaupun BOH Pure Green Tea dengan wajah baharu tapi masih mengekalkan rasa yang sama dan aroma teh itu sendiri. 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Suka dengan pembungkusan baharu ni, keseluruhan kotak warna hijau, warna lebih segar, elemen rekabentuk nampak moden. Ia dalam bentuk pek yang telah dikemaskan dengan bahan bersumberkan mampan – Forest Stewardship Council (FSC)

100% Teh Hijau


BOH Pure Green Tea diperbuat dengan 100% teh hijau untuk rasa teh hijau asli yang lazat dan memberikan rasa yang aunthentik. Dengan segelas BOH Pure Green Tea dapat menyegarkan dan mencergaskan minda dan badan. Untuk gaya lebih sihat minuman ini menjadi pilihan.

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru


Teh hijau ini terkenal dengan pelbagai manfaat kesihatan termasuk kaya dengan antioksidan dan membantu dalam peningkatan metabolisme. 

Azira Shafinaz Duta BOH Pure Green Tea


Artis yang tidak asing lagi, Azira Shafinaz, seorang pelakon, penyanyi dalam kumpulan De Fam telah dilantik sebagai Duta BOH Pure Green Tea. 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

No matter what my day demands, I know I can count on my wellness in a cup. 

Azira telah berkongsi, bagaimana beliau gayakan hidup sihat dengan BOH Pure Green Tea. 
 
Sebagai artis, memang sangat sibuk dan padat dengan kerja yang perlu dilakukan. Jika tidak diuruskan dengan baik, ia akan jadikan kita stress dan penat. Oleh itu, perlu berehat sekejap bagi seimbangkan kehidupan. Lagi best, minum secawan BOH Pure Green Tea dapat melegakan minda dan badan. 

Resipi daripada Teh


Selain minum begitu sahaja, Pure Green Tea boleh dijadikan pelbagai resipi. Pada majlis itu, Azira Shafinaz bersama dengan Chef Chris telah membuat minuman istimewa menggunakan BOH Pure Green Tree iaitu "Passion of Bunga Raya" 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Resipi ini adalah campuran BOH Pure Green Tea, Buah Markissa, asam boi, lemonade dan ais. Rasa yang sangat segar dan sedap. 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Lagi menarik nad dapat menikmati hidangan berasaskan teh seperti Nasi Ulam BOH Sirih Purut, Chicken Satay, dan BOH Green Tea Panna Cotta. 

Tonton Filem MEG 2 The Trench di Aurum Theatre The Gardens Mall


Selesai majlis, kami semua dibawa ke Getha Lux Suites Aurum Theatre The Gardens Mall, untuk menonton filem MEG 2 The Trench. 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Pertama kali merasai menonton wayang di atas katil yang empuk dan selesa sambil minum secawan teh BOH Pure Green Tea. Sangat menyeronokkan dan menenangkan. Terima kasih BOH. 

BOH Pure Green Tree Truck

Terjah BOH Pure Green Tea Truck yang akan datang di kawasan terpilih pada Ogos ini. Ikut maklumat di instagram BOH Tea Malaysia. 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Dekat rumah, stok teh BOH memang selalu ada. Tak kira pagi, petang, malam mesti minum air teh BOH. Bila tetamu datang pun, air teh BOH yang dihidangkan. Teh BOH menjadi pilihan semua masyarakat. 

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Rezeki masa majlis, terpilih sebagai best dress code. Hehehe. Nad ni capai jela baju apa dalam almari tu, asalkan tema hijau. Tak sangka terpilih.. Heehe. Terima kasih BOH. Dapatla stok teh setahun..hehehe

BOH telah mencipta pelbagai jenis teh dan menghasilkan teh dengan kualiti, aroma dan kesegaran yang luar biasa. BOH telah menjadi sebahagian daripada kekayaan sejarah dan kepelbagaian budaya negara.

BOH Pure Green Tea Berwajah Baru

Produk teh BOH dikenali dengan rasa yang kaya dan aroma yang segar, menjadikannya pilihan popular di kalangan peminat teh di Malaysia dan luar negara. 
SHARE 7 comments

Add your comment

  1. Wahh, cantik baju awak . Sekarang tengah belajar minum green tea. nanti boleh lah try boh pula

    ReplyDelete
  2. Kat rumah mmg pguna boh, mak la mmg pgemar boh hari2 mmg teh je mak zaza tu.. btw tahniah atas pelancaran produk baru

    ReplyDelete
  3. I’m currently learning to drink green tea myself, so this post about BOH Pure Green Tea caught my attention. I’m definitely going to give it a try! 💚 It’s great to see that they have a new ambassador, Azira Shafinaz. She’s such a talented artist and it’s inspiring to hear how she incorporates BOH Pure Green Tea into her healthy lifestyle. 🌿 The recipe for “Passion of Bunga Raya” sounds amazing too! I can’t wait to try it. 🍹

    ReplyDelete
  4. Wahhh .. Kita pon suka BOH jugak .. Tea dia sedapp .. Blh try yang ni nanti..

    ReplyDelete
  5. Suka Green tea BOH! Biasa minum gitu je dah sedap. Menyegarkan!

    ReplyDelete
  6. Kita suka Green Tea BOH. Kat rumah mmg pakai tea boh, masa cuba green tea pun try yg BOH je juga

    ReplyDelete
  7. Tak suka green tea, tapi now tengah belajar suka kan.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2