hai assalammualaikum


Buffet Ramadhan 2019 Shah Alam: Jom Berbuka Citarasa Dua Sempadan Di Laman Kayangan Shah Alam

Jom Berbuka Citarasa Dua Sempadan Di Laman Kayangan Shah Alam - Selain berbuka puasa di rumah, kita mesti akan mencari tempat sesuai untuk berbuka puasa di luar di bulan Ramadhan nanti. Banyak tempat yang kita boleh pergi untuk berbuka, dan salah satu tempat yang nad nak syorkan dekat korang ialah Laman Kayangan Shah Alam. Kenapa?, Sebab, mereka menyediakan pelbagai menu buffet yang lazat, yang korang boleh makan bersama keluarga atau rakan dengan harga yang murah. Makan beramai-ramai lagi best kan..



Tempat yang menarik dan luas, dengan dekorasi yang cantik. Makan pun dalam keadaan yang selesa. Susunan setiap makanan yang dihidangkan pun dalam keadaan yang teratur.

Kemudahan yang disediakan untuk mereka yang berbuka puasa di Laman Kayangan Shah Alam
- Surau
- Percuma parkir
- Tempat berhawa dingin
- Persembahan muzik ghazal
- Paling bagus ada percuma wifi..perghh..heheee..

Jom kita tengok menu pulakkk...




Terdapat lebih kurang 80 menu yang disediakan di Buffet Ramadan Laman Kayangan sepanjang Ramadan ini. Antaranya Thaiyani Chicken, Pattani Grilled Beef dan Laksa Ikan Sekoq merupakan antara ‘signature dish’  yang bakal  menjadi tarikan utama pengunjung  yang datang berbuka puasa di Laman Kayangan nanti.















Juga menampilkan pelbagai menu yang menarik dari Utara semenanjung Malaysia hingga ke Selatan Thailand yang pastinya akan membuat pengunjung rambang mata.


Daku nampak Miang Kham ok..hehehee..Ni yang nak booking ni.


Harga Buffet Ramadhan Laman Kayangan Shah Alam

Early Bird ( pembelian awal sehingga 28 April 2019 )
RM 59 Dewasa
RM 35 Kanak-kanak dan warga emas

Harga Normal
RM 69 Dewasa
RM 39 Kanak-kanak / warga emas


Pakej Korporat
1. BELI 50 MEJA 
PERCUMA :
- 5 MEJA
- 5 PAX
- 5 SETTING MEJA VIP
- 500 CENDERAHATI ISTIMEWA
- 5 HAMPER
- 1 BACKDROP 10’X10’
- PENGGUNAAN PA SYSTEM & PROJECTOR
- DISKAUN 15% UNTUK PEMBELIAN BERIKUTNYA.

2. BELI 40 MEJA
PERCUMA :-
- 4 MEJA
- 5 PAX
- 4 SETTING MEJA VIP
- 400 CENDERAHATI ISTIMEWA
- 4 HAMPER
- 1 BACKDROP 10’X10’
- PENGGUNAAN PROJECTOR DAN PA SYSTEM
- DISKAUN 15% UNTUK PEMBELIAN BERIKUTNYA

3. BELI 30 MEJA
PERCUMA :-
- 3 MEJA
- 5 PAX
- 3 SETTING MEJA VIP
- 3 HAMPER RAYA
- 1 BACKDROP 10’X10’
- PENGGUNAAN PROJECTOR DAN PA SYSTEM
- DISKAUN 15% UNTUK PEMBELIAN BERIKUTNYA

4. BELI 20 MEJA
PERCUMA :-
- 2 MEJA
- 5 PAX
- 2 SETTING MEJA VIP
- PENGGUNAAN PROJECTOR DAN PA SYSTEM
- DISKAUN 15% UNTUK PEMBELIAN BERIKUTNYA

5. BELI 10 MEJA
PERCUMA :-
- 1 MEJA
- 5 PAX
- DISKAUN 15% UNTUK PEMBELIAN BERIKUTNYA

Hah, macam mana, bukan boleh berbuka denagn keluarga dan kawan-kawan, kalau nak book untuk satu ofis pun bleh..

Untuk pertanyaan dan keterangan lanjut, anda boleh menghubungi
En Azahari : 019-2331351
Pn Hasmal : 019-2503090 / 012-2533973

Follow di Facebook: Buffet Ramadhan Malaysia
Instagram: @buffetramadhanmalaysia



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

17 comments so far,Add yours

  1. Banyaknya makanan dia. Berbaloi dengan harga yang di caj tu.

    ReplyDelete
  2. Memang affordable makanan dia dengan harga 😍

    ReplyDelete
  3. makanan dia nampak sedap dan banyak berbaloiii

    ReplyDelete
  4. harga oklah...cuma kanak-kanak tu rm35 agak mahal juga la sbb budak² x makan byk kan...

    ReplyDelete
  5. bertabahlah datang sini..tengok menu2 semuanya kecur lidah haha..tempat cantik mcm dewan majlis kahwin..best dpt berbuka

    ReplyDelete
  6. pehh mcm2 ada makann kat sini.. Mau semua nak merasa kalau gini rupanya. Huhu

    ReplyDelete
  7. Luasnya kawasan.. Ada ghazal lagi.. Syoknya

    ReplyDelete
  8. Banyak variety....boleh cuba nanti

    ReplyDelete
  9. Uihhh mewah betul lauk2 dia kan.. Puas hati dapat mkn sini

    ReplyDelete
  10. Banyak pilihan kat sini Nad.. harga pun berbaloi kan..

    ReplyDelete
  11. Eh menu2 kat laman kayangan memang best pun akak..

    ReplyDelete
  12. Aduhh semua nyer sedap belaka, spotted a few dishes yang i like.

    ReplyDelete
  13. Aduh menu semua sedap sedap belaka

    ReplyDelete
  14. Wahhh bestnye nad.. berbuka kat luar aje... nk tumpang sekali boleh.. hehe

    ReplyDelete
  15. Banyaknya menu. Nyumnyum sangat aihhh..
    Rugi kalau tak rasa semua ni kan. Makan sikit sikit.
    Harga ditawarkan pun murah la jugak.

    ReplyDelete
  16. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ReplyDelete