hai assalammualaikum


Putu Bambu World - Selalunya makan putu bambu warna putih tu, memang sedapla, lagi kalau inti dia penuh. Lepastu pergi Tesco, namapk lori Putu Bambu World, sebab dah lama tak makan putu bambu, jadi kita cubala Putu Bambu World ni. Sekali makan, eh sedap pulak. Walaupun rupa dia beza, jenis gulung, tapi sedap. Lagi senang makan sebab dia gulung, ada disediakan sudu, takde bersepah nak makan. Bukan nad je suka, Fariza pun suka. Asal pergi Tesco, dia nampak lori Putu Bambu world ni mesti dia suruh beli.



Kalau sebelum ni ada beberapa jenis je Putu Bambu, ni siap ada ada dah cheese, strawberry..haaha. Biasalah trend sekarang makan tambah perisa lain. Ala dia tambah dekat bahagian atas je, dalam masih inti yang sama. Bukannya perisa tu ditambah dalam inti dia..hehee..Fariza pulak suka warna pink, asal suruh beli mesti suruh ambil aran pink, perisa Strawberry ler..hahahaa..Nak tak nak beli jela..

Balik dia makan seorang Putu Bambu World perisa strawberry tu. Nad beli yang biasa je. Haritu mr mafia beli yang ada cheese, alahai pelik pulak rasa cheese dengan putu bambu..hahhaa. Ada juga perisa coklat..


Dapat yang biasa pun dah ok, sedap..Lori Putu Bambu World ni dah banyak dekat mana-mana kan. Rasa kalau perhentian tu mesti ada lori dia..hehee..Putu Bambu ni makan panas-panas, sedap ooo..kalau dah sejuk kureng sikit.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Lama x makann..cantikk pinkkk

    ReplyDelete
  2. memang sedap! kalau singgah RNR Dengkil wajib beli hihihi

    ReplyDelete
  3. Xpernah try lagi.. Slalu nmpk jual kt RNR ni. . Xpa nnt nk try

    ReplyDelete
  4. selalu gak beli kalau jumpa,sedap,moga kualitinya kekal

    ReplyDelete
  5. putu bambu world memang sedap..

    ReplyDelete
  6. Dia tgk org yg buat juga. Hari tu kak ana beli x berapa sedap berbanding yg sebelum tu.

    ReplyDelete