hai assalammualaikum

CTOS SecureID, Lindungi Data Peribadi Dari Penipuan:Perkhidmatan Pemantauan Dark Web Dan Perlindungan Takaful  - Bila tiba-tiba data peribadi korang kena scam, mau tak bercelaru hidup. Sekarang ni, banyak kes melibatkan pencurian dan penipuan identiti data kita oleh sesetengah pihak yang tidak bertanggungjawab. Hal ini bukan sahaja berlaku di Malaysia malah di seluruh dunia. Sebab tu, sebagai pengguna, harus mengambil langkah berwaspada bagi mengelakkan data peribadi kita atau kad kredit digunakan sesuka hati. Bagi mengelakkan penyalahgunaan data pengguna CTOS telah melancarkan CTOS SecureID. Ia merupakan cara selamat melindungi data peribadi dan kredit pengguna dari scammer.

CTOS SecureID Lindungi Data Peribadi

Apa CTOS SecureID?

Perlindungan dari penipuan,pemantauan kredit dan perlindungan takaful

CTOS SecureID, iaitu khidmat perlindungan penipuan dan pemantauan kredit untuk memerangi pencurian dan penipuan identiti yang semakin meningkat, di samping membantu memantau kredit pengguna. Perkhidmatan pemantauan dark web adalah yang terulung seumpanya dilancarkan oleh sebuah agensi pelaporan kredit di Aisa tenggara.

CTOS SecureID Lindungi Data Peribadi Anda


CTOS SecureID, Melindungi Data Peribadi Dari Penipuan 

Pelancaran Perkhidmatan Pemantauan Dark Web Dan Perlindungan Takaful

Disebabkan banyaknya transaksi dalam talian dan jejak digital di media sosail menggunakan berbilang paltform, maka pencurian identiti dan data boleh terjadi melalui pelbagai cara. Dalam enam bulan pertama sahaja tahun 2019, kebocoran sebanyak 4.1 billion rekod peribadi di seluruh dunia telah berlaku akibat pelanggaran data. Banyak anasir jenayah menggunakan Dark Web untuk urusan jual beli data orang orang ramai.

Dengan adanya CTOS SecureID ni, ia dapat memberi peringatan kepada pengguna jika maklumat peribadi dikesan dalam Dark Web.

Bagaiman Dark Web Monitoring berfungsi


Pengguna akan dimaklumkan jika berlaku sebarang perubahan profil kredit, seperti permohonan kredit baharu, bayaran yang tertinggal, perubahan had kredit, penutupan kemudahan kredit, kemuflisan, kes litigasi dan juga amaran jika ditemui butiran peribadi dalam dark web. Dengan adanya semua ciri ini, pengguna menjadi lebih proaktif supaya berwaspada dalam menjaga identiti mereka dan menguruskan kesihatan kredit masing-masing.

Perlindungan Takaful

Selain itu, perlindungan Takaful sehingga RM20 000 yang turut disediakan memberi ketenangan fikiran seandainya anda menjadi mangsa penipuan dan pencurian.

Pelancaran telah dirasmikan oleh Y.Bhg. Dato' Dr. Haji Amiruddin Bin Abdul Wahab, Ketua Pegawai Eksekutif Cybersecurity Malaysia, pihak CTOS Data System Sdn Bhd ( CTOS ), iaitu agensi pelaporan agensi kredit terkemuka di Malaysia, turut menampilkan Kapten CTOS, bintang TV dan filem popular tanahair iaitu Hisyam Hamid..

Kapten CTOS SecureID, Hisyam Hamid


Kapten CTOS, segak bergaya, asal ada masalah data, dia sedia datang membantu..hehee..Hisyam Hamid akan melalui berbagai media penyiaran dalam bulan-bulan akan datang melalui satu kempen khas.

 Dennis Martin, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan CTOS

Jelas Dennis Martin, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan CTOS, " Dengan adanya CTOS SecureID hari ini bermakna kami mempunyai perkhidmatan terulung dalam pasaran yang boleh membantu melindungi pengguna daripada pencurian dan penipuan, di samping membantu meningkatkan celik kewangan, sejajar denagn misi kerajaan untuk mempromosi pendidikan kewangan dan keterangkuman. "

CTOS SecureID Fraud Protection and Credit Monitoring

Cara Melanggan dan Harga

Mesti korang tertanya, macam mana nak buat CTOS SecureID ni dan berapa harga dia? meh nak bagitau, harga hanya RM9.90 sebulan atau RM99 setahun, sesiapa sahaja boleh menikmati perlindungan CTOS SecureID dan ketenangan fikiran.

Harga CTOS SecureID

Pelanggan CTOS SecureID turut menerima sokongan berupa maklumat terkini mengenai panduan pencegahan penipuan dan pencurian, sokongan dalam hal-hal berkaitan pencurian identiti serta empat Laporan Skor MyCTOS setahun.

Download CTOS SecureID App

Lindungi Data Peribadi dengan CTOS SecureID

Untuk maklumat lanjut dan nak melanggan CTOS SecureID ni boleh layari https://www.ctoscredit.com.my.
SHARE 25 comments

Add your comment

  1. Info yang patut semua orang tahu. Bagus!

    ReplyDelete
  2. Sekarang ni memang kena lindungi data peribadi dari jatuh ke tangan mereka yang tak sepatutnya. Bagus info ni.

    ReplyDelete
  3. Bagus ada macam ni, CTOS pun ada secure, so lebih berhati-hati kepada scammer yang selalu col kata kita ni ada CTOS nama dalam bank..then bg semua data..seramm kann..so lepas ni bagus ada pihak ketiga yang bertindak..

    ReplyDelete
  4. What a good service. Thank you for sharing your review on CTOS. Have a good day Nadia.

    ReplyDelete
  5. Bagus juga perkhidmatan ini bole melindungi data peribadi kita dari di ceroboh pihak tertentu.

    ReplyDelete
  6. Nampak nad share terus ke sini.. Bagus adanya ctos ni sbb dpt membantu melindungi data2 personal kita.. Skg ni zmn menakutkan mcm scammer.. Mmg kena sentiasa hati2

    ReplyDelete
  7. ehemmm, muka bahagian dapat bergambar dengan Kapten CTOS 😆
    bagus ada perlindungan macam ni, geram sangat bila ada data peribadi kita dijual kepada orang lain, terutamanya bila dapat call2 dari bank pasal insurans...

    ReplyDelete
  8. sangat2 bagus ada applikasi macam ni, harga pun sangat berpatutan. nak langgan lah demi keselamatan maklumat peribadi dari menjadi mangsa fraud dan scam

    ReplyDelete
  9. Kempen Ctos ni memang patut buat secara meluas agar ada yang sedar akan wujudnya Ctos untuk melindungi data peribadi dan In Shaa Allah akan menjadi salah satu cara mengurangkan jenayah internet.

    ReplyDelete
  10. ctos ini sgt membantu untuk kita monitor kredit..apatah skrg ada pakej yang menawarkan takaful

    ReplyDelete
  11. Info yang sangat berguna untuk semua orang. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  12. SAYA MENGHARGAI ANDA SEMUA DI HALAMAN INI
    INI ADALAH CERITAKU

    Saya MURNI SANTI, wanita Aa, ibu, saudara perempuan dan teman dari (Bekasi), Indonesia, saya seorang MANAJER ESTATE NYATA dan saya telah mengalami banyak tekanan keuangan baru-baru ini, tidak ada yang mau meminjam uang kepada kami untuk menyelesaikan proyek komersial kami yang telah dalam konstruksi beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa perusahaan pinjaman palsu yang mengklaim sejumlah besar uang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

    Saya merasa frustrasi, suami saya mencoba yang terbaik dan membantu, saya akan bunuh diri karena rasa sakit, itu terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan semua harapan, sampai saya diperkenalkan kepada SEMUA PINJAMAN HUTAN GLOBAL sebuah perusahaan pinjaman yang disponsori oleh bank dunia itu sendiri.

    Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dan menghubungi perusahaan, petugas pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan mengatakan kepada saya tidak khawatir bahwa perusahaan akan meminjamkan uang kepada saya, bahkan ketika jumlah yang saya butuhkan sangat besar, dan semua saya bisa memberi mereka persyaratan yang merupakan informasi pribadi, yang saya lakukan.

    Saya telah melalui semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan uang yang saya minta setelah mengkonfirmasi saya memenuhi syarat untuk pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang paling mengejutkan adalah pinjaman dimasukkan ke dalam akun saya dan saya mengkonfirmasinya .. Kami perusahaan kembali secara finansial dan keluarga saya baik-baik saja, ini membuat hidup saya lebih baik, saya berterima kasih kepada Allah dan kepada SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
    GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

    UNTUK MENGHUBUNGI KU
    Murni Santi
    murnisanti55@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Tapi memang betulkan data peribadi kita dah tak berapa selamat dah. Bagus CTOS kendalikan program SecureID dan perkenalkan kepada masyarakat supaya mereka alert yang perlindungan data peribadi kita dari pihak ketiga sangat penting.

    ReplyDelete
  14. baguslah ada perkhidmatan macam ni dapat lindung diri kita daripada scammers yang ramai sekarang ni

    ReplyDelete
  15. Bagusnya info ni. Kena tahu lebih mendalam lagi ni kan.. Nak pulak sekarang semua perkara buat secara online.

    ReplyDelete
  16. Good info. Lindungi data peribadi dan kurangkan jenayah cyber.

    ReplyDelete
  17. bestnya dapat jumpa hisham hamid! Handsome sangat Kapten CTOS ni. Baguslah CTOS dah buat perlindungan digital sebab sekarang banyak sangat kes penipuan ni

    ReplyDelete
  18. Bagus ctos ni. Sekarang pon macam² jenis orang yg dok senang² je amek data kita. Bagus sgt ctos

    ReplyDelete
  19. Bagus ada ctos ni. Dapat melindungi pengguna

    ReplyDelete
  20. Baru faham detail mengenai ctos. Macam tu rupanya :)

    ReplyDelete
  21. Bagusnya ada perkhidmatan perlindungan macam ni.. baru la secure sikit

    ReplyDelete
  22. Menarik info ni... Bnyk nak kena tahu lg pasal ctos ni...

    ReplyDelete
  23. Halo, saya Ryan Ceanic, pemberi pinjaman yang memberikan pinjaman kesempatan seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman mendesak untuk menghapus hutang Anda atau Anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan bisnis Anda? Kami membantu orang dalam kesulitan keuangan yang telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? tidak perlu mencari lagi karena kami di sini untuk menjadikan semua masalah keuangan Anda sebagai masa lalu. Kami meminjamkan dana kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan dengan tingkat bunga 1%. kami memberikan bantuan yang dapat diandalkan dan penerima. Untuk aplikasi dan informasi lebih lanjut, kirim balasan ke yang berikut ini
    Alamat email: ryanceanicloanfm@protonmail.ch
    Whatsapps: +4915772501298

    ReplyDelete
  24. software yg bagus dan penting sekali. thanks for the intro!

    ReplyDelete
  25. Bagusnya boleh lindungi data kita.Lepas ni nak online pun lagi mudah kan. Risau juga kalau data kita senang-senang diambil orang

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2