Peluang pekerjaan bersama iREHAB. Latihan menjaga orang tua, peluang pekerjaan

 hai assalammualaikum
 
Peluang Pekerjaan Dan Latihan Menjaga Orang Tua - Wabak Covid 19 ni beri impak yang besar dalam kehidupan kita semua. Wabak ini bukan saja menjejaskan kesihatan dan nyawa, namun turut memberikan impak langsung kepada hampir semua jenis sektor pekerjaan. Kesannya, ramai yang telah diberhentikan kerja. Serius, kesian bila tengok mereka kehilangan kerja.

Bukan mudah ye, nak cari kerja lain dengan gaji tinggi. Sekarang orang sanggup buat apa sahaja kerja dengan berapa sahaja gaji demi kelangsungan hidup. Setiap musibah pasti ada hikmahnya. Waktu sekarang, kita ambil ruang ini untuk meneroka apa jua peluang yang ada bagi mengharungi kehidupan pasca Covid-19 yang pastinya tidak akan sama dengan kehidupan kita sebelum ini. Apa ada depan mata kita grab sahaja.
 

Latihan Dan Peluang Pekerjaan Bersama iREHAB Menjaga Orang Tua

Ok ni peluang untuk korang yang nak bekerja. 
 
iREHAB membuka peluang pekerjaan mencari caregiver atau penjaga untuk dilatih dan menjadi sebahagian daripada pasukan mereka. 
 



 
iREHAB menawarkan latihan dan peluang pekerjaan bersama untuk menjaga orang tua. Peluang pekerjaan ni  diberi kepada mereka tidak kira sama ada korang mempunyai pengalaman atau tidak. Kalau rasa berminat baik cepat-cepat ambil kan. Bila lagi dapat peluang macam ni.
 
Korang akan menjalani kursus latihan pengasuh selama satu (1) hari yang terdiri daripada kelas dan pengalaman langsung di kemudahan iCenter dan iHome kami. Maksudnya bukan teori semata malah korang akan dilatih secara praktikal.
 
Bayaran kelas adalah RM 70 sahaja, takda la mahal dengan latihan yang diberi serba lengkap tu. Lepas tu, setelah selesai latihan, insyallah akan diberi peluang untuk bekerjasama dengan iREHAB.
 
Hah, mungkin ni boleh menjadi pekerjaan baru buat korang. Mungkin korang dah banyak mencari kerja tapi tak jumpa, apa kata korang cuba ambil tawaran berkerja menjaga orang tua ni. 
 
Untuk pertanyaan lebih lanjut, jangan ragu untuk menghubungi pihak iREHAB di 017 988 0324 atau 012 9061690. Segala pertanyaan korang mereka akan cuba jawab dan bantu korang sebaik mungkin.
 
Untuk info lebih lanjut berkenaan iREHAB, boleh layari 

#irehab #onestoprehab #physiotherapy #occupationaltherapy #speechtherapy #caretaker #training
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Menarik. Boleh lah bagi peluang pekerjaan pada mereka yang sangat memerlukan sekrang 👍

    ReplyDelete
  2. Sekarang ni bukan senang nak cari pekerjaan dgn misom COVID19 ni kan Nad. Alhamdulillah iREHAB buat tawaran untuk saap2 kat luar sana yang tengah cari kerja boleh la try mohon ..Mana tahu rezeki kan ..

    ReplyDelete
  3. Dalam keadaan semasa ni alhamdulillah masih ada peluang pekerjaan untuk yang terkesan dengan pandemik. Tapi kerja gini kena ada minat la.

    ReplyDelete
  4. Bagus kalau ada yang tengah cari pekerjaan and the good part is latihan pun diberikan.

    ReplyDelete
  5. this seems like a really good opportunity to work with a cause. will definitely share this with those who are interested!

    ReplyDelete
  6. This is good initiative kan.. boleh sediakan peluang pekerjaan dan yuran pun murah2 sahaja.. Win-win situation ni..

    ReplyDelete
  7. Bagusnya ada peluang pekerjaan dan sambil belajar macam ni, itu tandanya tempat dia memang menggunakan khidmat pakar terlatih kann, bukan main kerja ajee...kena ada pengalaman..

    ReplyDelete
  8. Menarik bila ada peluang pekerjaan mcm ni. Dapat bantu dan belajar byk perkara

    ReplyDelete