hai assalammualaikum..

kalo x nak update tadi siang..tapi broadband wat hal plak..so tutup je laptop..tgk tv..pastu tertido..hahaha..disebabkan hari ahad..mcam biasalah..family berkumpul sebab masing-masing cuti..hehee..oo..malam ni JUARA LAGU..mesti xde yang miss kaann..huhuhu..sape agaknyer yang menang yee..nanti kta sama-sama saksikan..eh..ular sawa kekenyangan..gila..memang betul-betul kenyang..mau x nyer..makana yang dimakan tu bukan satu jenis..tapi banyak jenis..pelahap-pelahap..hohohoho...dah la makanan feveretnyer...seafood..mana x pelahapnyer...mana x sndawa banyak kali..hahaa..mana x tertidonyer..bluurrrpppppppp...=)

ni lah menu pertama..ayam sambal..hahaa...sodappp..maaf x kemas..sebab dah disambar dulu oleh ular sawa si botak iaitu abg aq...hahaa..ape de kesah..lapo tetp lapo..kan aq penh wat resepi ayam mak nad kan..hehhe..

sayur campur..kacang buncis, tempe, sayur kobis, lobak dan cendawan..wat tumis je..sodapp..yang ni nad yang wat..hahaha

ikan siakap mask tomyam..mak nad punyer resepi..mula2 die x tau nakwat pe ngan ikan siakap besr ni..nak wat 3 rasa dah biasa.haha..pastu mak nad pikir punyer pikir..kuar idea wat tomyam..sodap jugk..biasalah..anak-anak die ular sawa..pe kisah maknyer watpe..hehe..trime ksih mak..

ini plak..mesti korang tengok sodap kan..ketam la..nyum..nyumm..yang ni nad wat..wat kicap kering je..hahaa..x nmpk kicapnyer..nmpk mcm goreng je kan..hahaa..biasalah..kalo nad wat nmpk biasa tapi tetp sedap..ahha..puji diri sndiri..lalalla..

k bye..juara lagu time..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. muja tak makan ketam,, tak reti,, yang ayam sambal memang feveret dari kecik,, selamat menonton ajl ye :D

    ReplyDelete
  2. kesukaan tirana aduka tu..
    Kalau nak tulis jawa leh!

    ReplyDelete
  3. tirana..nak ckp jawa pun leh..=)

    ReplyDelete