hai assalammualiakum

Rojak Sampan Memang Pergh - Ni kali kedua nad pergi Erra Tomyam. Sebelum ni pergi sebagai tunangan ..yang ni pergi sebagai suami isteri..kihkihkih..Jejaka mafia la yang suka tempat ni, sebabnya satu je, rojak die.. Kenapa nama die rojak sampan?.. Tu nad yang bagi nama sebab rojak tu diletak dekat bekas berbentuk sampan..hahaha.


Macam-macam die bubuh dalam ni, buah jambu, pelam, kedondong, jambu batu. Kuah die boleh tahan gak. Penuh satu sampan..hehee..Kedai ni kalau malam mesti ramai orang..penuh parking..Kalau lambat memang tak dapat parking ler.. Kedai yang berada di tepi jalan, yang orang ramai mudah nampak. Kedai yang sangat luas, dan selesa. Pekerja yang efisen dan cepat buat kerja,jadi korang takkan rasa tertunggu-tunggu.


Selain rojak buah, kedai ni ade jual makanan seafood dan bergoreng..nyumnyum..kalau nak pergi bolehlah ke Gombak.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. aduh nadddddd....... sedapnya rojak..lama sungguh xmakan ni..esok kena pi cari la nanti...hehee

    ReplyDelete
  2. owh , kat gombak tempatnya ... geram tgk rojak tu ...

    ReplyDelete
  3. Aduhh perhhh memg sdp2 nmpknya

    ReplyDelete