hai assalammualaikum

Velvet Radiance Serum :  Serum Muka 4 Dalam 1 - Nad memang bukan muka jenis kulit yang licin, gebu tu, sebab tu nad selalu memilih produk kecantikan ni dengan hati-hati. Lagi satu nad ni jenis pemalas nak pakai banyak produk dalam satu masa. Sebab tu nad lebih prefer, produk yang banyak kelebihannya dalam satu botol. Yela kebanyakan produk skincare dia sediakan, pencuci lain, moisturizer lain, toner lain, muka-mula tu rajinla, lama-lama, malas ya ampun. Kan senang dalam satu botol boleh melindungi, merawat, melembap dan menjaga muka kita.

Lepas tu kakak cakap, "kau kalau malas pakai tu semua, kau pakai serum jela..elok"..lepas tu mulalah nad google serum tu apa. Serum ni jenis cecair yang cepat meresap dekat muka. Serum lebih cepat bertindak dan meresap ke dalam muka. Pakai pencuci muka lepas tu sapu serum pun dah ok. Memang sejak tu nad tertarik dengan serum ni.


Ni nad nak kenalkan satu serum yang buat nad tertarik sangat nak guna. Serum Velvet. Tengok botol pun nampak eksklusif sangat. Kenapa nad suka dengan serum ni??.. sebab serum ni dalam satu botol banyak fungsinya. Serum Velvet berfungsi sebagai toner, moisturizer, serum dan sunblock.  Diperkaya dengan Salmon Collagen yang mampu menghidartakan kulit dan mengekalkan tahap antioksidan yang diperlukan untuk perlindungan untuk melawan tanda-tanda awal penuaan. Tindakan pelembap yang mendalam akan membaiki memperbaharui dan memulihkan kulit muka.

Keistimewaan Serum Velvet:
- Sunblock 50 SPF
- Membuat struktur kulit lebih anjal.
- Melembabkan kulit wajah.
- Menyamarkan kedutan pada wajah hingga leher.
- Mencegah penuaan.    
- Menghaluskan serta mencerahkan warna kulit.
- Memberikan sensasi kulit bersinar yg lebih cerah.
- Menutrisikan kulit.
- Mencegah pengaruh buruk polusi udara dan sinar matahari.


Antara bahan-bahan dalam serum Velvet ni ialah Vitamin C, Aplle Stem Cell, Ekstrak teh hijau, Likuoris ( Akar manis ), Lemon , Kolagen ikan salmon, Natrium PCA dan Panthenol. Korang mesti tau kan, bila tengok bahan-bahan ni, semestinya bagus untuk kulit kita. Melindungi, merawat, melembap dan menjaga kulit kita ni ha. Lagi ada collagen memang jadi tegang la muka, takde kendur-kendur..hehee. Anti penuaan, korang akan nampak muda gitu..

Paling penting sunblock, melindungi daripada cahaya matahari. Bahaya kalau muka kita terdedah dekat cahaya matahari..jadi kenala ada pelindung supaya muka sentiasa sihat.


Cara penggunaan: Cuci muka bersih dan lap kering seluruh muka. 2-3 titis Velvet Radiance Serum dititiskan di hujung jemari tangan, sapukan perlahan ke seluruh bahagian muka. Ianya cepat meresap ke kulit. Jangan lupa sapukan juga ke sekeliling leher. Pagi, malam dan bila-bila saja.


Nad guna, rasa tegang je dekat muka dan tak melekit. Raya haritu jerawat tumbuh ha, biasalah makan macam-macam, lepas tu sapu la Serum Velvet ni, bestnya jerawat kecut walaupun belum hilang sepenuhnya. Yela kena pakai selalu kalau nak muka cantik kan. Serum dah jadi kawan baik nad. Nad selalu pakai sebelum tidur, sebab waktu tu, muka kita nak rehat. Jadi malam-malam la dia baiki muka kita ni ha.

Harga Promosi Raya 
Botol: 30ml

Harga (Normal Price) : RM 150
Harga (Promosi) : Promosi diadakan sempena raya : RM100 ( Terhad kepada 100 botol yang pertama)
Ada kelulusan KKM

Ni mereka yang menggunakan Serum Velvet





Uiii..bukan orang perempuan je pakai tau..orang laki pun pakai..cantik sangat kulit diaorang ni..Takyah nak pening kepala guna banyak product, guna je Serum Velvet ni. satu botol ada Empat Fungsi. Nak tau lebih lanjut boleh ke;
Hotline : 019 – 216 6962
FB : www.facebook.com/velvetserum
IG : www.instagram.com/velvetradianceserum






Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

15 comments so far,Add yours

  1. Serum Velvet Lambatkan proses penuaan di wajah, bagus ni..

    ReplyDelete
  2. nad... cuba bagi suami pakai.. sebab dkna bagi somi pakai..nampak kurang jerawatnya

    ReplyDelete
  3. elok sangat la ni ... takyah guna banyak produk. Guna ni satu je, setel masalah hehe :D

    ReplyDelete
  4. 4 Dalam 1. Boleh tahan harganya

    ReplyDelete
  5. Velvet , first time dengar. banyaknyaa kelebihan dia

    ReplyDelete
  6. wahh..kecut jerawat ehh?kite ni jerawat cam nak naik dah..teringin lah nk cuba..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahak cepat kecut..masa raya habis akak makan semua makanan..naik jerawat..pakai ni..alhamdulillah..kecut

      Delete
  7. gua tertarik dgn pakeging dia...nampak mewah...

    ReplyDelete